Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
deel 1 is klaarquote:
daarna mocht ik onkruid plukken
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Lucky youquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
deel 1 is klaar
daarna mocht ik onkruid plukken![]()
![]()
jij nog wat leuks gedaan?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nu jij nog GGquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed bezig geweest dus.![]()
Ik zou zeggen: houd deze trend vast....
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nog wel van de zon genoten?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar was hier ook niet heel zonnig![]()
had je toch hier moeten komen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
heb tot net nog buiten gezetenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja volgende keer kom ik gewoon daarheen hoor
best lekker in het zonnetjeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja hier was net ook een beetje zon, maar groot deel van de dag niet echt...quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb tot net nog buiten gezeten
best lekker in het zonnetje![]()
Maar als je bij Greys komt moet je aan de slag!
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.![]()
![]()
vraag maar aan @KissingbirdEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hmmz...quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan ben je wel bij greys!![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Da's wel waar ja. En hopelijk is het er gezellig....quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz...![]()
Maar dan ben je wel bij greys!![]()
Vast wel. En wij nemen ook gezelligheid mee!quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel waar ja. En hopelijk is het er gezellig....![]()
![]()
en?quote:
zelf een ster gekocht?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zekers....quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vast wel. En wij nemen ook gezelligheid mee!![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vast wel. En wij nemen ook gezelligheid mee!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vergaderigquote:Hihi nee een roze driehoekquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nu moet ik echt denkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vergaderig
[..]
Hihi nee een roze driehoek
dud?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
JKbolkI'm surrounded by morons!
Nee nee. Heb tot 11 uur vanochtend in bed gelegen. Tot 9 uur geslapen ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Heb tot 11 uur vanochtend in bed gelegen. Tot 9 uur geslapen ofzoWeer een btje bij de mensen muizen?
![]()
![]()
Nee.quote:
Met jou wel?I'm surrounded by morons!
Ja dat wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekkerWeer een btje bij de mensen muizen?
Trotste mama van Ambar
Maar het meeste wel?quote:I'm surrounded by morons!
Je zorgen maken helpt toch niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
JawelBij jou ook? Of moet ik me zorgen maken?
Maar het gaat goed genoeg.Correct!quote:
Leu gehad aan de andere kant van de plas?I'm surrounded by morons!
moeten we al een fogelalert er uit gooien?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee maar toch. Maar het gaat gelukkig goed genoegquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zorgen maken helpt toch niks
Maar het gaat goed genoeg.
[..]
Correct!
Leu gehad aan de andere kant van de plas?![]()
![]()
Het was leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zorgen maken helpt toch niks
Maar het gaat goed genoeg.
[..]
Correct!
Leu gehad aan de andere kant van de plas?Trotste mama van Ambar
Alleen als je me komt redden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
moeten we al een fogelalert er uit gooien?I'm surrounded by morons!
quote:![]()
Komt er een reisverslag in TRV?I'm surrounded by morons!
quote:
Nou daar zeg je me wat!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Gered worden door Greys. Je kunt het slechter treffen![]()
![]()
Muis stapte op het vliegtuig. Deed een wandeling of 7 en ging weer terug.quote:
Groetjes.Trotste mama van Ambar
Mand!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis stapte op het vliegtuig. Deed een wandeling of 7 en ging weer terug.
Groetjes.![]()
Ik zou alleen om die reden al graag meer problemen hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Gered worden door Greys. Je kunt het slechter treffen
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
moeten we al een fogelalert er uit gooien?![]()
![]()
Aan die problemen kunnen we je helpen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou alleen om die reden al graag meer problemen hebben![]()
![]()
Ik twijfel nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aan die problemen kunnen we je helpen hoor
10.640 posts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
greys to the rescue.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou alleen om die reden al graag meer problemen hebben![]()
![]()
Kut DHL.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar mss doe ik nog wel even een vliegtuig recensie van de reizen.
Twee totaal andere ervaringenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets is met je pakketje?quote:Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: