Helemaal moegebolkt dus.quote:
eigenlijk is het altijd bedtijdquote:
Ow! Ik wil!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk is het altijd bedtijd
als je wilt
dat geloof ik bestquote:
Wij nemen het wel over... Zo vriendelijk en behulpzaam zijn we wel in DTS....quote:
Ik had nog specifiek gekeken of het ook voor mijn terugvlucht was toen ik het doorgaf en dat was zo.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij toch ook geen ongebruikelijk verzoek.
Ja idd, maar ben er nu wel denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geloof ik best
tis wel een opgave als je wil winnen
Lievvquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij nemen het wel over... Zo vriendelijk en behulpzaam zijn we wel in DTS....
Er is nog een tuin bij te werken, ergens in het landquote:
het is je meer dan gegundquote:
Ja, dat was niet zo netjes...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had nog specifiek gekeken of het ook voor mijn terugvlucht was toen ik het doorgaf en dat was zo.
Het stomste vind ik nog dat de stewardess in kwestie maar zoiets had van: tja pech hè? Benieuwd of ze ook zo had gereageerd op iemand met een allergie ofzo
Waar ga je heen?quote:
Ohjaquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is nog een tuin bij te werken, ergens in het land
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is je meer dan gegund
maar dan moeten we je wel missen
Weekje greyslandquote:
Nice!quote:
Jajajajaja.quote:
Mja, uitkeringen moeten toch ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:06 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Je zou er toch gvd een handeltje in beginnen? Het is bijna wachten tot de roverheid besluit tot een import verbod voor particulieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |