SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Fogel het volgende:
Ha ha, gg heeft een kleine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Thanks!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Jouw plaatjes zijn wel erg gaaf ToT. Er zitten leuke tussen...
quote:
Je laat me schrikken.quote:
Gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
buzz1291 in TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #11 is daar de juiste plek voor
quote:
Neuh want ik eet ook wel vega en er was vega pasta en ontbijt was ook vegaquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal hongerig op Schiphol aangekomen?
Ga je het nog melden of laat je het erbij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want ik eet ook wel vega en er was vega pasta en ontbijt was ook vega
Dat scheelt alweer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want ik eet ook wel vega en er was vega pasta en ontbijt was ook vega
Ik ga het wel even melden. Vind het ook een beetje raar dat het niet door is gekomenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je het nog melden of laat je het erbij?
Ja, het lijkt mij toch ook geen ongebruikelijk verzoek.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga het wel even melden. Vind het ook een beetje raar dat het niet door is gekomen
Helemaal moegebolkt dus.quote:
eigenlijk is het altijd bedtijdquote:
Ow! Ik wil!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk is het altijd bedtijd
als je wilt
dat geloof ik bestquote:
Wij nemen het wel over... Zo vriendelijk en behulpzaam zijn we wel in DTS....quote:
Ik had nog specifiek gekeken of het ook voor mijn terugvlucht was toen ik het doorgaf en dat was zo.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij toch ook geen ongebruikelijk verzoek.
Ja idd, maar ben er nu wel denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geloof ik best
tis wel een opgave als je wil winnen
Lievvquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij nemen het wel over... Zo vriendelijk en behulpzaam zijn we wel in DTS....
Er is nog een tuin bij te werken, ergens in het landquote:
het is je meer dan gegundquote:
Ja, dat was niet zo netjes...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had nog specifiek gekeken of het ook voor mijn terugvlucht was toen ik het doorgaf en dat was zo.
Het stomste vind ik nog dat de stewardess in kwestie maar zoiets had van: tja pech hè? Benieuwd of ze ook zo had gereageerd op iemand met een allergie ofzo
Waar ga je heen?quote:
Ohjaquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is nog een tuin bij te werken, ergens in het land
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is je meer dan gegund
maar dan moeten we je wel missen
Weekje greyslandquote:
Nice!quote:
Forum Opties | |
---|---|