Ik kan met de buren meeroken dus ik bespaar extraquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparen
Gewoon A merk kopen als het voor de zoveelste keer 3 voor een tientje isquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wasmiddel koop ik hier in Nederland voor 3,50 geloof ik. Gewoon geen A merk kopen
Nu nog wel, maar voor je het weet moet je straks meerook-accijn gaan betalenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan met de buren meeroken dus ik bespaar extra
Action is net zo duur als kruidvat hoor.quote:
Vergeet chips nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
En zo is bijvoorbeeld koffie, makeup etc in Nederland weer goedkoper in Duitsland.
WOEST!
Dan moeten ze het leren bij zich te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar voor je het weet moet je straks meerookaccijns gaan betalen
Heel jaar wassen voor een tientjequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon A merk kopen als het voor de zoveelste keer 3 voor een tientje is
Vind ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Action is net zo duur als kruidvat hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NICHT PROVOZIEREN IK GAA JE MELDEN
1,98!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb vanmiddag nog after sun voor 1,99 bij de Action gehaald, hoeveel kost dat in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |