Jajajajaja.quote:
Mja, uitkeringen moeten toch ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:06 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Je zou er toch gvd een handeltje in beginnen? Het is bijna wachten tot de roverheid besluit tot een import verbod voor particulieren
we zien wel wanneer we vakantie nemen hierquote:
Lekker, enjoy!quote:
Maar dan is een vakantie wel verdiendquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zien wel wanneer we vakantie nemen hier
tis druk
Ook daar hebben ze internet!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang!!
en wat moet Lov 3 weken zonder AS
Die kan vol gaan bolkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang!!
en wat moet Lov 3 weken zonder AS
Ik 10 ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:04 schreef Fogel het volgende:
Ik moet nog zo'n 7 weken wachten tot mijn vakantie start
Had haar meegenomen danquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze internet!
Ga je ergens heen?quote:
Tuinierenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar als je bij Greys komt moet je aan de slag!
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.
La Balconiaquote:
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mja, uitkeringen moeten toch ergens van betaald worden.
En het ligt natuurlijk ook helemaal niet aan het feit dat de Duitse markt veel groter dan de Nederlandse is, en dus gewoon goedkoper in kunnen kopen. Nee, het is uiteraard die 2% btw-verschil_____!
Overigens is dit wel een beetje cherrypicken, je kan dit voor veel minder dan die 11 euro kopen in NL.
nee in NL betalen we gewoon veel en veel te veel voor drogisterij artikelenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komen
De standaardprijs in Duitsland is ook niet ¤2,.. maar ¤5,75. En in NL gaat dat dus vaak in de 1+1 en 2+2 gratis acties.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komen
zelfs als er 1 +1 acties zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
De standaardprijs in Duitsland is ook niet ¤2,.. maar ¤5,75. En in NL gaat dat dus vaak in de 1+1 en 2+2 gratis acties.
Dat is zo idd. Alleen het prijsverschil wat hier geschetst werd, klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs als er 1 +1 acties zijn
zijn de producten in DSL meestal goedkoper
niet alles
maar drogisterij artikelen vaak wel
Ik zie een markt voor @DJMO Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal groep natuurlijk).quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee in NL betalen we gewoon veel en veel te veel voor drogisterij artikelen
dat gaat vast wel een paar dagen geld opleverenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een markt voor @:djmo Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal groep natuurlijk).
Hey pssst, pssst, Nivea aftershave kopen? 2 voor een donniequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een markt voor @:djmo Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal groep natuurlijk).
Ik denk dat als je iedere week iets van 200 liter aftershave, 500 gram shag, en 450 kg bieflappen koopt in duitsland, het toch wel aantikt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de moeite niet waard voor die paar euro in de week hoor om daarvoor naar Duitsland af te reizen
Te herkennen aan haar signaalkleurige jas @DJMOquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een markt voor @:djmo Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal-groep natuurlijk).
Als je een gezin hebt is het al vrij snel voordeligerquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat als je iedere week iets van 200 liter aftershave, 500 gram shag, en 450 kg bieflappen koopt in duitsland, het toch wel aantikt.
En dat specifieke nivea product kost hier ¤4,99 inclusief BTW.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook met AH vergelijken, dan lijkt het verschil groterquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat specifieke nivea product kost hier ¤4,99 inclusief BTW.
https://www.drogistsolo.n(...)e-aftershave-balsem/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
O ja, en dan lekker ziedend doenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook met AH vergelijken, dan lijkt het verschil groter
https://www.dm.de/nivea-m(...)-p4006000079356.htmlquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
O ja, en dan lekker ziedend doen![]()
Ah dus daar gaat het mis. Ik moet anders consumeren om meer geld te besparenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat als je iedere week iets van 200 liter aftershave, 500 gram shag, en 450 kg bieflappen koopt in duitsland, het toch wel aantikt.
DUURDER DAN NEDERLAND DAT DIT KAN IN NEDERLAND IK BEN NU ECHT WOEST ZIEDEND BOOS!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.dm.de/nivea-m(...)-p4006000079356.html
Gebruik ik ook heel veel. Hele liters gaan er door op een dag.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt is het al vrij snel voordeliger
en je gaat niet enkel voor drogisterij
ook frisdrank
alcohol
wasmiddel
benzine
Als je een beetje in de buurt van de grens woont wel. Ik zou echt niet een paar uur gaan rijden om (bv) 50 euro te besparen. Daarvoor is mijn tijd te kostbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt is het al vrij snel voordeliger
en je gaat niet enkel voor drogisterij
ook frisdrank
alcohol
wasmiddel
benzine
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus daar gaat het mis. Ik moet anders consumeren om meer geld te besparen
Ik zie een verdienmodelquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparen
Gewoon naar de actionquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoveel drogisterij producten gebruik ik helemaal niet om de auto mee vol te laden. Dus ik fiets wel 1x in de maand naar de plaatselijke kruidvat voor alles. Ben ik nog geen 25 euro kwijt.
Ik kan met de buren meeroken dus ik bespaar extraquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparen
Gewoon A merk kopen als het voor de zoveelste keer 3 voor een tientje isquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wasmiddel koop ik hier in Nederland voor 3,50 geloof ik. Gewoon geen A merk kopen
Nu nog wel, maar voor je het weet moet je straks meerook-accijn gaan betalenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan met de buren meeroken dus ik bespaar extra
Action is net zo duur als kruidvat hoor.quote:
Vergeet chips nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
En zo is bijvoorbeeld koffie, makeup etc in Nederland weer goedkoper in Duitsland.
WOEST!
Dan moeten ze het leren bij zich te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar voor je het weet moet je straks meerookaccijns gaan betalen
Heel jaar wassen voor een tientjequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon A merk kopen als het voor de zoveelste keer 3 voor een tientje is
Vind ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Action is net zo duur als kruidvat hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NICHT PROVOZIEREN IK GAA JE MELDEN
1,98!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb vanmiddag nog after sun voor 1,99 bij de Action gehaald, hoeveel kost dat in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |