buzz1291 in TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #11 is daar de juiste plek voorquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mss doe ik nog wel even een vliegtuig recensie van de reizen.
Twee totaal andere ervaringen
Jep.quote:
Jouw adres staat fout in het systeem dus.... Kun je ook door een andere laten bezorgen dan door DHL?quote:
ow daar komt wat...quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je altijd zo'n fijne user geweest?
Echt waar?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben ook wel eens niet zo lief geweest
Ik heb mijn adres al aangepast na de vorige keer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw adres staat fout in het systeem dus.... Kun je ook door een andere laten bezorgen dan door DHL?
Helemaal hongerig op Schiphol aangekomen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Sukkels waren voor de terugweg vergeten dat ik vegan eet en de stewardess wilde weinig moeite verder doen
Wat raar dat die dan weer niet gelocaliseerd kon worden...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn adres al aangepast na de vorige keer.
quote:
Ik zal je niet irriterenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar
dat is vooral als iemand me enorm irriteert
tegenwoordig probeer ik dat meer van me af te zetten
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...quote:
Idd, ik had wat besteld en de winkel heeft het in tweeën verzonden. Eén deel ging met kpn en die is vanmiddag bezorgt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar dat die dan weer niet gelocaliseerd kon worden...
Hmmm. Wel een gedoe zo.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik had wat besteld en de winkel heeft het in tweeën verzonden. Eén deel ging met kpn en die is vanmiddag bezorgt.
Kan je alweer vast voedsel eten?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...
Tenzij je me bolkt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar nog maar kort...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je alweer vast voedsel eten?
Bolkzeit!quote:
jij doet dat ook nooit GGquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...
Hohohoquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
We moeten greys irritieren? Ik kom op het juiste moment binnen hoor ik.
We moeten niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
Meestal ligt er toch een coyote onder?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal ligt er toch een coyote onder?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
Awww gelukkig.quote:
je gaat daar echt spijt van krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Awww gelukkig.![]()
Als ik bij je ben zal ik keurig je tuintje aanharken en de bladeren wegblazen met de blazer...
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat daar echt spijt van krijgen![]()
aiiii.... Had ik dus beter niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat daar echt spijt van krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |