abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213659135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze iemand vinden die het record van Bijlhout kan verbreken met het kortste ministerschap ooit. Wel een stevige uitdaging met een paar uur.
Er zijn nu gesprekken met de Kamer voor ze minister worden, dus dat zou wel bijzonder zijn.
pi_213659185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er zijn nu gesprekken met de Kamer voor ze minister worden, dus dat zou wel bijzonder zijn.
Zou kunnen. Maar bij haar kwamen ineens ook foto's naar boven dat ze in uniform stond van die burger militie van Bouterse terwijl ze dat eerst ook ontkende. Denk dat een gesprek met de kamer dat niet had voorkomen.
  Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 18:28:56 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213659194
Goed item bij 1vandaag over de (slechte) behandeling van arbeidsmigranten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213659196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Trouwens, ga me nu niet vertellen dat jullie ouwe lullen niet stiekem Snake of Space Impact zaten te spelen op jullie Nokia. :P
Eh....Nokia telefoons bestonden nog niet toen ik op school zat :D
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:31:40 #55
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213659210
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
Goed item bij 1vandaag over de (slechte) behandeling van arbeidsmigranten.
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.

Of zou er misschien een politieke overweging zijn waarom we niet handhaven?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213659223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.

Of zou er misschien een politieke overweging zijn waarom we niet handhaven?
Ga eens snel naar BNW met je ongefundeerde complot-onzin!
"Pools are perfect for holding water"
pi_213659226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze iemand vinden die het record van Bijlhout kan verbreken met het kortste ministerschap ooit. Wel een stevige uitdaging met een paar uur.
Daag Geert niet uit.
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:34:24 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213659231
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daag Geert niet uit.
Nah. Een potentiële MP heeft zich al formeel teruggetrokken nog voordat hij überhaupt formeel kandidaat was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213659234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Eh....Nokia telefoons bestonden nog niet toen ik op school zat :D
Haha, daarvan kwamen bij mij de eerste in de laatste jaren middelbare school net op :P.
pi_213659238
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nah. Een potentiële MP heeft zich al formeel teruggetrokken nog voordat hij überhaupt formeel kandidaat was.
En voor informateur heeft hij vast ook een record gezet.
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:43:32 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213659309
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daag Geert niet uit.
Geert van het Polenmeldpunt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213659313
quote:
16s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Ga eens snel naar BNW met je ongefundeerde complot-onzin!
Die arbeidsmigranten werken bij een beroepsgroep die voorheen door het CDA en nu door BBB wordt beschermd en ook nog eens bekend staat als de machtigste lobbygroep. Dus nee, dat is niet ongefundeerd.
pi_213659319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die arbeidsmigranten werken bij een beroepsgroep die voorheen door het CDA en nu door BBB wordt beschermd en ook nog eens bekend staat als de machtigste lobbygroep. Dus nee, dat is niet ongefundeerd.
Je mist het sarcasme van probeer denk ik :D
pi_213659339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je mist het sarcasme van probeer denk ik :D
Oh, gewoon niet naar de user gekeken...
Zat users die dit wel zo zouden kunnen typen. En op tablet is de user minder duidelijk dan op een pc/laptop.
pi_213659501
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Haha, daarvan kwamen bij mij de eerste in de laatste jaren middelbare school net op :P.
Wij gingen bij schoolverkiezingen op het gymnasium allemaal LPF stemmen om er maar tegenaan te schoppen.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 mei 2024 @ 19:12:35 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_213659582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wij gingen bij schoolverkiezingen op het gymnasium allemaal LPF stemmen om er maar tegenaan te schoppen.
Ik heb ooit op Jezus redt gestemd hier in Bommel. Vroeg me achteraf wel af wie de andere was die er op gestemd had. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213659663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:12 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb ooit op Jezus redt gestemd hier in Bommel. Vroeg me achteraf wel af wie de andere was die er op gestemd had. :D

:T
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
pi_213659699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
Ik betwijfel of de PVV, BBB, NSC en VVD stemmers die mening delen.
pi_213659908
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heel veel dossiers lezen en informatie opnemen. Baggetaliseer dat niet.
En er is ook nog een ander aspect: sommige mensen zullen verbaal/nonverbaal agressie worden. De hetze is enorm.
Hey, ik ben het eens met Php :D
Een buurman van ons was politicus, die draaide gewoon werkweken van 60u. Altijd lezen lezen lezen. Hele dag dossiers vreten. En zoals ie zelf zei doen alsof de kennis allemaal paraat was tijdens de eindeloze vergaderingen die eindeloos duurden door alle decorum en traditie. Was nog wel voor de tijd van 24/7 online uitgescholden worden (jaren 80, weet zijn naam niet eens meer).
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:42:19 #70
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213659958
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heel veel dossiers lezen en informatie opnemen. Baggetaliseer dat niet.
En er is ook nog een ander aspect: sommige mensen zullen verbaal/nonverbaal agressie worden. De hetze is enorm.
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctors
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:43:06 #71
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213659972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Denk inderdaad dat als ze de markt in Den Haag opgaan er weinig mensen zouden weigeren.
Dat doet alleen Wilders en die komt van het vmbo en is alsnog de grootste

Maar very VO wel
pi_213659976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:42 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctors
Ah ok , 30 mensen aansturen en op de hoogte blijven wat ze doen en hun rapporten lezen naast het vele vergaderen. Hard werken dus.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)roffen-door-burn-out
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:48:07 #73
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213660062
Het ministerschap is echt wel zwaar werken. Zeker als je iets voor elkaar probeert te krijgen. En daar komt ook heus wel wat persoonlijke input bij kijken; recent werd De Jonge nog persoonlijk genoemd om zijn activiteiten bij het aangieren van het vaccinatieprogramma rond Covid.

De ene functie zal wel iets belastender en meer ad hoc activiteiten verlangen dan de ander, maar laten we er over het algemeen niet lacherig over doen.
Antifa
pi_213660070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hey, ik ben het eens met Php :D
Een buurman van ons was politicus, die draaide gewoon werkweken van 60u. Altijd lezen lezen lezen. Hele dag dossiers vreten. En zoals ie zelf zei doen alsof de kennis allemaal paraat was tijdens de eindeloze vergaderingen die eindeloos duurden door alle decorum en traditie. Was nog wel voor de tijd van 24/7 online uitgescholden worden (jaren 80, weet zijn naam niet eens meer).
John Jansen van Galen trof minister Gruijters een keer ‘s middags in café de Hoppe, op zijn vraag “Ik dacht dat ministers wel 80 uur werkten?” antwoorde Gruijters “Als dat zo was, dan moeten er dus twee ministers komen”.

Dezelfde man zei ook: “Nederland is zo klein, dat je voor borreltijd met regeren klaar kunt zijn.”

Ps. ik denk ook dat het best een pittige baan is, dan hebben we het afbreukrisico en de absoluut mallote houding van sommige Nederlanders tegen politici nog niet eens genoemd.
pi_213660132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
Ik vind diep christelijke partijen minstens zo eng als de huidige coalitie.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213660175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:48 schreef VoMy het volgende:
Het ministerschap is echt wel zwaar werken. Zeker als je iets voor elkaar probeert te krijgen. En daar komt ook heus wel wat persoonlijke input bij kijken; recent werd De Jonge nog persoonlijk genoemd om zijn activiteiten bij het aangieren van het vaccinatieprogramma rond Covid.

De ene functie zal wel iets belastender en meer ad hoc activiteiten verlangen dan de ander, maar laten we er over het algemeen niet lacherig over doen.
Hangt ook wel een beetje af in hoeverre het je roeping is en in hoeverre je inderdaad een opportunist bent. Ik kan me zo voorstellen dat een aantal FvD kamerleden er letterlijk de kantjes van aflopen, gezien ze zelden bij al die vergaderingen aanwezig zijn en weinig dossierkennis nodig hebben voor hun oppervlakkige trolltweets.
Terwijl zo'n idealistisch type van PvdD de halve dag in de boeken zit en rondloopt in het land.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:57:49 #77
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213660208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hangt ook wel een beetje af in hoeverre het je roeping is en in hoeverre je inderdaad een opportunist bent. Ik kan me zo voorstellen dat een aantal FvD kamerleden er letterlijk de kantjes van aflopen, gezien ze zelden bij al die vergaderingen aanwezig zijn en weinig dossierkennis nodig hebben voor hun oppervlakkige trolltweets.
Terwijl zo'n idealistisch type van PvdD de halve dag in de boeken zit en rondloopt in het land.
Ja, kamerlidmaatschap is zo moeilijk als je het zelf wil maken. Maar daar komt letterlijk 0 verantwoordelijkheid van buitenaf bij kijken. In theorie leg je alleen aan jezelf verantwoording af.
Antifa
pi_213660275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hangt ook wel een beetje af in hoeverre het je roeping is en in hoeverre je inderdaad een opportunist bent. Ik kan me zo voorstellen dat een aantal FvD kamerleden er letterlijk de kantjes van aflopen, gezien ze zelden bij al die vergaderingen aanwezig zijn en weinig dossierkennis nodig hebben voor hun oppervlakkige trolltweets.
Terwijl zo'n idealistisch type van PvdD de halve dag in de boeken zit en rondloopt in het land.
Het is aan de kiezer om Kamerleden in dat opzicht eerlijk te houden en die doen dat meestal niet. Dus ja, lastig. Je zou aan presentiegeld kunnen denken als oplossing, natuurlijk.

De minst aanwezige partijen waren FvD, PVV en PvdD overigens in de periode van 2017-2021

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2024 20:05:52 ]
pi_213660632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.

Of zou er misschien een politieke overweging zijn waarom we niet handhaven?
Niet geheel toevallig was er een item over op radio 1, kort samengevat hoewel er allerlei misstanden waren voldoen ze volledig aan alle wettelijke eisen en is er geen wettelijke mogelijkheid om een bedrijf te laten stoppen.
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:27:20 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213660644
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:42 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctors
Ja maar ook dan moet je met hen spreken om jezelf van informatie te voorzien. En soms krijg je ook nog de onjuiste informatie waardoor je in de problemen komt.

Het werk van bewindslieden wil ik niet kleiner maken dan dat het is.. Kijk tweedekamerleden bepalen zelf wat en hoeveel ze doen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_213660652
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Niet geheel toevallig was er een item over op radio 1, kort samengevat hoewel er allerlei misstanden waren voldoen ze volledig aan alle wettelijke eisen en is er geen wettelijke mogelijkheid om een bedrijf te laten stoppen.
Het probleem begint omdat de boetes volstrekt onvoldoende zijn.

Als de boetes dusdanig zijn dat het veel meer kost om de wet te overtreden dan het ooit kan opleveren dan zul je mischien vooruitgang zien maar dat is gewoon niet het geval.
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:28:48 #82
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213660660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:55 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hangt ook wel een beetje af in hoeverre het je roeping is en in hoeverre je inderdaad een opportunist bent. Ik kan me zo voorstellen dat een aantal FvD kamerleden er letterlijk de kantjes van aflopen, gezien ze zelden bij al die vergaderingen aanwezig zijn en weinig dossierkennis nodig hebben voor hun oppervlakkige trolltweets.
Terwijl zo'n idealistisch type van PvdD de halve dag in de boeken zit en rondloopt in het land.
FvD kamerleden doen veel buiten de kamer.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_213660684
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
FvD kamerleden doen veel buiten de kamer.
Maaltijdboxen bijvoorbeeld?
  donderdag 23 mei 2024 @ 20:31:25 #84
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213660694
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Maaltijdboxen bijvoorbeeld?
Foruminside.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_213660794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het probleem begint omdat de boetes volstrekt onvoldoende zijn.

Als de boetes dusdanig zijn dat het veel meer kost om de wet te overtreden dan het ooit kan opleveren dan zul je mischien vooruitgang zien maar dat is gewoon niet het geval.
Eens, maar dat is als je (denk ik) als bedrijf zelf direct een arbeidsmigrant (al dan niet illegaal) laat werken.

https://eenvandaag.avrotr(...)an-arbeidsmigranten/

Dit was het voorbeeld wat langskwam.
Het uitzendbureau heeft allerlei keurmerken dus dan kun je moeilijk die bedrijven die zaken doet met dit bureau aanpakken.

Vervolgens misdraagt 1 van de eigenaren zich maar dat kun je niet afwentelen op een bedrijf.
Vervolgens misdragen de migranten zich maar dat doen ze in hun vrije tijd.
De gemeente kan dan weer de plek niet sluiten omdat ze het eerder hebben gedoogd en voor verdere sluiting hebben ze aangiftes nodig.
Die dan weer niet komen omdat een deel afhankelijk is voor de inkomsten.
En uiteindelijk gaan de migranten (al dan niet onwetend) akkoord met huurcontracten voor een woning en dan is het ook niet raar dat de verhurende partij daar geld voor wilt zien.
En er is (naar mijn weten) geen wet die zegt hoeveel huur ze mogen vragen.

Kortom van alles mis, niemand kan ingrijpen en uiteindelijk blijft het allemaal binnen de wet.
pi_213660831
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Eens, maar dat is als je (denk ik) als bedrijf zelf direct een arbeidsmigrant (al dan niet illegaal) laat werken.

https://eenvandaag.avrotr(...)an-arbeidsmigranten/

Dit was het voorbeeld wat langskwam.
Het uitzendbureau heeft allerlei keurmerken dus dan kun je moeilijk die bedrijven die zaken doet met dit bureau aanpakken.

Vervolgens misdraagt 1 van de eigenaren zich maar dat kun je niet afwentelen op een bedrijf.
Vervolgens misdragen de migranten zich maar dat doen ze in hun vrije tijd.
De gemeente kan dan weer de plek niet sluiten omdat ze het eerder hebben gedoogd en voor verdere sluiting hebben ze aangiftes nodig.
Die dan weer niet komen omdat een deel afhankelijk is voor de inkomsten.
En uiteindelijk gaan de migranten (al dan niet onwetend) akkoord met huurcontracten voor een woning en dan is het ook niet raar dat de verhurende partij daar geld voor wilt zien.

Kortom van alles mis, niemand kan ingrijpen en uiteindelijk blijft het allemaal binnen de wet.
Toch mooi dat we het allemaal zo goed geregeld hebben in Nederland. ;(
pi_213660844
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Foruminside.
Je bedoelt dat programma van hun waar ze met een berg witte wijn een beetje dronkenmans gelul aan elkaar vertellen? Dat is inderdaad heeeeel hard werken.
pi_213660855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:42 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Je bedoelt dat programma van hun waar ze met een berg witte wijn een beetje dronkenmans gelul aan elkaar vertellen? Dat is inderdaad heeeeel hard werken.
Mooie dagbesteding, toch?
pi_213660935
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mooie dagbesteding, toch?
Zeker, lekker met 3 flessen Sancerre achter je kiezen vertellen dat de maanlanding fake is en Poetin een hele aardige man is. Die volgers geloven toch alles wel wat ze vertellen. Die kopen wel weer het nieuwe boek vol onzin een maaltijdbox met Nederlandse Noedels en rijst....

Het is eigenlijk triest dat die mensen er van kunnen leven van die onzin.
pi_213661243
twitter


Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:20:44 #91
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213661251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
Lokale politiek-topic.
Antifa
pi_213661253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
Pff, rechtse media zeker die weer iemand kapot proberen te maken. :{w

/s
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:20:53 #93
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213661255
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
FvD kamerleden doen veel buiten de kamer.
Emigratie-advies naar Rusland.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213661563
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
Vind je linkse mensen op zich dubieus?
Hoezo heeft ze antidemocratische plannetjes .... Hoeveel heb je gevonden van haar 3 of 30 plannetjes ?
Leg uit.

Nu lijkt mij dat zo'n groot project meerdere malen in de gemeenteraad zal worden besproken en dat als de gemeenteraad geen toestemming geeft voor concrete plannen van bouw en kosten, het ook niet moet en kan uitgevoerd worden. Hoezo is er iets doorgedrukt?
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:50:30 #95
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213661568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat was ook een momentje voor mij van "Huh" toen ik las dat een van de nadelen het rooster was.

Alweer, oud en zo maar ik kan mij tijden zonder smartphones herinneren en nooit een klas te missen omdat ik het rooster niet kon zien op mijn telefoon :D
Het schoolboord is ook een groot beeldscherm. Daar droomde ik vroeger van!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat is waar. De scholieren hebben ook niet meer zo'n dikke volgeplakte agenda zoals wij vroeger hadden. Terwijl dat eigenlijk heel leuk was!
Dat was eigenlijk een beetje onze mobiel. Als je graag afgeleid wordt, vind je altijd wel wat maar telefoons zijn natuurlijk de Saurons van afleidingen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:52:16 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213661583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het schoolboord is ook een groot beeldscherm. Daar droomde ik vroeger van!
Had je dan wel geweten hoe je schoolbord spelt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213661587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
Niet zo mooi natuurlijk in elke partij heb je rotte appels. Meestal hebben partijen die veel bestuurders leveren het meeste integeriteitsproblemen. Partijen als VVD en CDA hebben volgens mij vaak echt een veelvoud aan dit soort problemen in vergelijking met bijvoorbeeld GL.
  donderdag 23 mei 2024 @ 21:53:03 #98
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213661591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Had je dan wel geweten hoe je schoolbord spelt?
Krijt was op!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213661605
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Vind je linkse mensen op zich dubieus?
Hoezo heeft ze antidemocratische plannetjes .... Hoeveel heb je gevonden van haar 3 of 30 plannetjes ?
Leg uit.

Nu lijkt mij dat zo'n groot project meerdere malen in de gemeenteraad zal worden besproken en dat als de gemeenteraad geen toestemming geeft voor concrete plannen van bouw en kosten, het ook niet moet en kan uitgevoerd worden. Hoezo is er iets doorgedrukt?
Kan dit in dit topic: POL / Nederlandse politiek: Lokale koetjes en kalfjes
pi_213662195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Had je dan wel geweten hoe je schoolbord spelt?
Het is bort, natuurlijk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')