abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213659135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze iemand vinden die het record van Bijlhout kan verbreken met het kortste ministerschap ooit. Wel een stevige uitdaging met een paar uur.
Er zijn nu gesprekken met de Kamer voor ze minister worden, dus dat zou wel bijzonder zijn.
pi_213659185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er zijn nu gesprekken met de Kamer voor ze minister worden, dus dat zou wel bijzonder zijn.
Zou kunnen. Maar bij haar kwamen ineens ook foto's naar boven dat ze in uniform stond van die burger militie van Bouterse terwijl ze dat eerst ook ontkende. Denk dat een gesprek met de kamer dat niet had voorkomen.
  Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 18:28:56 #53
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213659194
Goed item bij 1vandaag over de (slechte) behandeling van arbeidsmigranten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213659196
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Trouwens, ga me nu niet vertellen dat jullie ouwe lullen niet stiekem Snake of Space Impact zaten te spelen op jullie Nokia. :P
Eh....Nokia telefoons bestonden nog niet toen ik op school zat :D
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:31:40 #55
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213659210
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
Goed item bij 1vandaag over de (slechte) behandeling van arbeidsmigranten.
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.

Of zou er misschien een politieke overweging zijn waarom we niet handhaven?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213659223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.

Of zou er misschien een politieke overweging zijn waarom we niet handhaven?
Ga eens snel naar BNW met je ongefundeerde complot-onzin!
"Pools are perfect for holding water"
pi_213659226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:15 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze iemand vinden die het record van Bijlhout kan verbreken met het kortste ministerschap ooit. Wel een stevige uitdaging met een paar uur.
Daag Geert niet uit.
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:34:24 #58
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213659231
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daag Geert niet uit.
Nah. Een potentiële MP heeft zich al formeel teruggetrokken nog voordat hij überhaupt formeel kandidaat was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213659234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Eh....Nokia telefoons bestonden nog niet toen ik op school zat :D
Haha, daarvan kwamen bij mij de eerste in de laatste jaren middelbare school net op :P.
pi_213659238
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nah. Een potentiële MP heeft zich al formeel teruggetrokken nog voordat hij überhaupt formeel kandidaat was.
En voor informateur heeft hij vast ook een record gezet.
  donderdag 23 mei 2024 @ 18:43:32 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213659309
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daag Geert niet uit.
Geert van het Polenmeldpunt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213659313
quote:
16s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Ga eens snel naar BNW met je ongefundeerde complot-onzin!
Die arbeidsmigranten werken bij een beroepsgroep die voorheen door het CDA en nu door BBB wordt beschermd en ook nog eens bekend staat als de machtigste lobbygroep. Dus nee, dat is niet ongefundeerd.
pi_213659319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die arbeidsmigranten werken bij een beroepsgroep die voorheen door het CDA en nu door BBB wordt beschermd en ook nog eens bekend staat als de machtigste lobbygroep. Dus nee, dat is niet ongefundeerd.
Je mist het sarcasme van probeer denk ik :D
pi_213659339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je mist het sarcasme van probeer denk ik :D
Oh, gewoon niet naar de user gekeken...
Zat users die dit wel zo zouden kunnen typen. En op tablet is de user minder duidelijk dan op een pc/laptop.
pi_213659501
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2024 18:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Haha, daarvan kwamen bij mij de eerste in de laatste jaren middelbare school net op :P.
Wij gingen bij schoolverkiezingen op het gymnasium allemaal LPF stemmen om er maar tegenaan te schoppen.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 mei 2024 @ 19:12:35 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_213659582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wij gingen bij schoolverkiezingen op het gymnasium allemaal LPF stemmen om er maar tegenaan te schoppen.
Ik heb ooit op Jezus redt gestemd hier in Bommel. Vroeg me achteraf wel af wie de andere was die er op gestemd had. :D

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213659663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:12 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik heb ooit op Jezus redt gestemd hier in Bommel. Vroeg me achteraf wel af wie de andere was die er op gestemd had. :D

:T
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
pi_213659699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
Ik betwijfel of de PVV, BBB, NSC en VVD stemmers die mening delen.
pi_213659908
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heel veel dossiers lezen en informatie opnemen. Baggetaliseer dat niet.
En er is ook nog een ander aspect: sommige mensen zullen verbaal/nonverbaal agressie worden. De hetze is enorm.
Hey, ik ben het eens met Php :D
Een buurman van ons was politicus, die draaide gewoon werkweken van 60u. Altijd lezen lezen lezen. Hele dag dossiers vreten. En zoals ie zelf zei doen alsof de kennis allemaal paraat was tijdens de eindeloze vergaderingen die eindeloos duurden door alle decorum en traditie. Was nog wel voor de tijd van 24/7 online uitgescholden worden (jaren 80, weet zijn naam niet eens meer).
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:42:19 #70
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213659958
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heel veel dossiers lezen en informatie opnemen. Baggetaliseer dat niet.
En er is ook nog een ander aspect: sommige mensen zullen verbaal/nonverbaal agressie worden. De hetze is enorm.
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctors
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:43:06 #71
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213659972
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Denk inderdaad dat als ze de markt in Den Haag opgaan er weinig mensen zouden weigeren.
Dat doet alleen Wilders en die komt van het vmbo en is alsnog de grootste

Maar very VO wel
pi_213659976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:42 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctors
Ah ok , 30 mensen aansturen en op de hoogte blijven wat ze doen en hun rapporten lezen naast het vele vergaderen. Hard werken dus.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)roffen-door-burn-out
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 23 mei 2024 @ 19:48:07 #73
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213660062
Het ministerschap is echt wel zwaar werken. Zeker als je iets voor elkaar probeert te krijgen. En daar komt ook heus wel wat persoonlijke input bij kijken; recent werd De Jonge nog persoonlijk genoemd om zijn activiteiten bij het aangieren van het vaccinatieprogramma rond Covid.

De ene functie zal wel iets belastender en meer ad hoc activiteiten verlangen dan de ander, maar laten we er over het algemeen niet lacherig over doen.
Antifa
pi_213660070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Hey, ik ben het eens met Php :D
Een buurman van ons was politicus, die draaide gewoon werkweken van 60u. Altijd lezen lezen lezen. Hele dag dossiers vreten. En zoals ie zelf zei doen alsof de kennis allemaal paraat was tijdens de eindeloze vergaderingen die eindeloos duurden door alle decorum en traditie. Was nog wel voor de tijd van 24/7 online uitgescholden worden (jaren 80, weet zijn naam niet eens meer).
John Jansen van Galen trof minister Gruijters een keer ‘s middags in café de Hoppe, op zijn vraag “Ik dacht dat ministers wel 80 uur werkten?” antwoorde Gruijters “Als dat zo was, dan moeten er dus twee ministers komen”.

Dezelfde man zei ook: “Nederland is zo klein, dat je voor borreltijd met regeren klaar kunt zijn.”

Ps. ik denk ook dat het best een pittige baan is, dan hebben we het afbreukrisico en de absoluut mallote houding van sommige Nederlanders tegen politici nog niet eens genoemd.
pi_213660132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
Ik vind diep christelijke partijen minstens zo eng als de huidige coalitie.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')