Er zijn nu gesprekken met de Kamer voor ze minister worden, dus dat zou wel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze iemand vinden die het record van Bijlhout kan verbreken met het kortste ministerschap ooit. Wel een stevige uitdaging met een paar uur.
Zou kunnen. Maar bij haar kwamen ineens ook foto's naar boven dat ze in uniform stond van die burger militie van Bouterse terwijl ze dat eerst ook ontkende. Denk dat een gesprek met de kamer dat niet had voorkomen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er zijn nu gesprekken met de Kamer voor ze minister worden, dus dat zou wel bijzonder zijn.
Eh....Nokia telefoons bestonden nog niet toen ik op school zatquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Trouwens, ga me nu niet vertellen dat jullie ouwe lullen niet stiekem Snake of Space Impact zaten te spelen op jullie Nokia.
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
Goed item bij 1vandaag over de (slechte) behandeling van arbeidsmigranten.
Ga eens snel naar BNW met je ongefundeerde complot-onzin!quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een keer gaan handhaven, in plaats van ieder kwartaal een rapport een een krantenartikel uitbrengen en geschokt reageren.
Of zou er misschien een politieke overweging zijn waarom we niet handhaven?
Daag Geert niet uit.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:15 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze iemand vinden die het record van Bijlhout kan verbreken met het kortste ministerschap ooit. Wel een stevige uitdaging met een paar uur.
Nah. Een potentiële MP heeft zich al formeel teruggetrokken nog voordat hij überhaupt formeel kandidaat was.quote:
Haha, daarvan kwamen bij mij de eerste in de laatste jaren middelbare school net opquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh....Nokia telefoons bestonden nog niet toen ik op school zat
En voor informateur heeft hij vast ook een record gezet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Een potentiële MP heeft zich al formeel teruggetrokken nog voordat hij überhaupt formeel kandidaat was.
Die arbeidsmigranten werken bij een beroepsgroep die voorheen door het CDA en nu door BBB wordt beschermd en ook nog eens bekend staat als de machtigste lobbygroep. Dus nee, dat is niet ongefundeerd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ga eens snel naar BNW met je ongefundeerde complot-onzin!
Je mist het sarcasme van probeer denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die arbeidsmigranten werken bij een beroepsgroep die voorheen door het CDA en nu door BBB wordt beschermd en ook nog eens bekend staat als de machtigste lobbygroep. Dus nee, dat is niet ongefundeerd.
Oh, gewoon niet naar de user gekeken...quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mist het sarcasme van probeer denk ik
Wij gingen bij schoolverkiezingen op het gymnasium allemaal LPF stemmen om er maar tegenaan te schoppen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha, daarvan kwamen bij mij de eerste in de laatste jaren middelbare school net op.
Ik heb ooit op Jezus redt gestemd hier in Bommel. Vroeg me achteraf wel af wie de andere was die er op gestemd had.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wij gingen bij schoolverkiezingen op het gymnasium allemaal LPF stemmen om er maar tegenaan te schoppen.
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ooit op Jezus redt gestemd hier in Bommel. Vroeg me achteraf wel af wie de andere was die er op gestemd had.
Ik betwijfel of de PVV, BBB, NSC en VVD stemmers die mening delen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
Hey, ik ben het eens met Phpquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel veel dossiers lezen en informatie opnemen. Baggetaliseer dat niet.
En er is ook nog een ander aspect: sommige mensen zullen verbaal/nonverbaal agressie worden. De hetze is enorm.
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctorsquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel veel dossiers lezen en informatie opnemen. Baggetaliseer dat niet.
En er is ook nog een ander aspect: sommige mensen zullen verbaal/nonverbaal agressie worden. De hetze is enorm.
Dat doet alleen Wilders en die komt van het vmbo en is alsnog de grootstequote:Op donderdag 23 mei 2024 17:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat als ze de markt in Den Haag opgaan er weinig mensen zouden weigeren.
Ah ok , 30 mensen aansturen en op de hoogte blijven wat ze doen en hun rapporten lezen naast het vele vergaderen. Hard werken dus.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een leger aan adviseurs en mocht het fout gaan een tiental spindoctors
John Jansen van Galen trof minister Gruijters een keer ‘s middags in café de Hoppe, op zijn vraag “Ik dacht dat ministers wel 80 uur werkten?” antwoorde Gruijters “Als dat zo was, dan moeten er dus twee ministers komen”.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:39 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hey, ik ben het eens met Php
Een buurman van ons was politicus, die draaide gewoon werkweken van 60u. Altijd lezen lezen lezen. Hele dag dossiers vreten. En zoals ie zelf zei doen alsof de kennis allemaal paraat was tijdens de eindeloze vergaderingen die eindeloos duurden door alle decorum en traditie. Was nog wel voor de tijd van 24/7 online uitgescholden worden (jaren 80, weet zijn naam niet eens meer).
Ik vind diep christelijke partijen minstens zo eng als de huidige coalitie.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Deze dude komt hier uit de buurt, gun hem de stemmen meer dan het huidige kabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |