abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213557468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 11:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als Israël werd gediskwalificeerd, moet je je dan eens voorstellen wat die politici dan allemaal hadden gepost...
Ze hebben Israël twee keer moeten vragen het lied aan te passen. Ze hadden ze er gewoon uit moeten flikkeren toen ze voor de 2e keer een onacceptabel nummer inleverden, daar had niemand iets van kunnen zeggen want dat hebben ze in 2021 ook met Belarus gedaan.
pi_213557475
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 09:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat ze zich gesneden zou hebben is gewoon een verkeerde Google-vertaling. Het betreffende woord betekende iets als "bang, verontrust"
Dit is echt zo ontzettend knullig. :D Het verbaast me dat al die kranten dat dan maar herhalen. Ze was ontdaan en had daarna steun nodig. Dat is toch wat anders dan dat ze zich had verwond en daar verzorging voor nodig had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 mei 2024 @ 12:52:41 #204
163650 Greys
pi_213557484
quote:
Dankjewel O+
Maar ik heb daar geen account dus daarom zie ik via je linkje dat van Estland niet denk ik.

Kan iemand een screenshot maken dan ajb :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213557485

Ongelooflijk gewoon.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 12:53:18 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_213557489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:51 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ze hebben Israël twee keer moeten vragen het lied aan te passen. Ze hadden ze er gewoon uit moeten flikkeren toen ze voor de 2e keer een onacceptabel nummer inleverden, daar had niemand iets van kunnen zeggen want dat hebben ze in 2021 ook met Belarus gedaan.
Wat ik nog het meest lachwekkend vind is dat als je dus tot twee keer toe een nummer moet veranderen, dat je dan nog steeds met een strak gezicht kan zeggen dan het om de muziek gaat :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213557522
twitter
pi_213557525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 11:22 schreef Miloutchi het volgende:
Ik zit op mijn mobiel dus ik kan het niet zo makkelijk opzoeken allemaal, maar van wat ik mij nu kan herinneren dat ik zeker heb gezien:

Geert Wilders inderdaad.
Caroline van der Plas
Sam van Rooy (België, Vlaams Belang). Heeft enorm veel tweets gestuurd, maar deze strekt de hele lading wel: https://twitter.com/SamvanRooy1/status/1789377485076906193

Het hele feest is niet enkel door Israël misbruikt, maar ook door rechtse politici in heel West-Europa.
Belachelijk ja! Alsof alleen Euro(papa) hen al deed huiveren en hun antipathie voor de EU sowieso een voorkeur voor Israel gaf.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 12:57:55 #209
35189 Troel
scherp en bot
pi_213557556
Daily Viral Songs Global van de 12e

3 Nemo
5 Baby Lasagne
7 Bambie Thug
9 Joost
14 Eden Golan

(deze herkende ik :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213557588
EURO PA PA PA PA PA PAPA EURO PA PA PA HEY!
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:03:16 #211
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_213557624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dit is echt zo ontzettend knullig. :D Het verbaast me dat al die kranten dat dan maar herhalen. Ze was ontdaan en had daarna steun nodig. Dat is toch wat anders dan dat ze zich had verwond en daar verzorging voor nodig had.
Het is echt extreem knullig. Iedereen die een beetje begrijpend lezen kan, zat te kijken naar die vertaling met ?wat wordt er bedoeld met "cut"? Het stond zo raar er tussen in en we hadden hier binnen 1 pagina van deze reeks die met 5min per topic er doorheen jaagde achterhaald wat er had moeten staan :') .
pi_213557635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Het is echt extreem knullig. Iedereen die een beetje begrijpend lezen kan, zat te kijken naar die vertaling met ?wat wordt er bedoeld met "cut"? Het stond zo raar er tussen in en we hadden hier binnen 1 pagina van deze reeks die met 5min per topic er doorheen jaagde achterhaald wat er had moeten staan :') .
Ja precies, het viel mij ook meteen op. Het laat zien hoe weinig je de recente nieuwsberichten kunt vertrouwen.
  Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 13:06:06 #213
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213557659
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat was fake, was gewoon ergens in de stad
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dat was fake, was gewoon ergens in de stad
Er stond niemand bij haar hotel dus...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:07:15 #214
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213557668
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]
[..]
Er stond niemand bij haar hotel dus...
Nee, dat was helemaal afgesloten bij de hotels en was ook niet bekend waar ze sliep. Die demonstranten stonden gewoon op plein die daarvoor was aangegeven.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:07:25 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213557670
Is er al een reconstructie?
Liefst een dubbelreconstructie: vanuit het oogpunt van Joost en vanuit het oogpunt van de ESC medewerkster.
En dan synchroon ofzo... 2 beelden naast elkaar, toewerkend naar de gebeurtenissen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213557675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Anouk is nu al een soort JK Rowling, dat was dan nog wat erger geweest inderdaad.
Een beetje off-topic, maar nee, daar ben ik het niet mee eens, als je het hebt over Anouk's opmerking over transpersonen. Zij heeft 1x een opmerking gemaakt. Dat is jammer, maar op zich niet heel erg.
JK Rowling is actief bezig om de transzorg minder toegankelijk te maken, om trans personen te kleineren, etc. Het gaat mijns inziens te ver om Anouk met haar te vergelijken.
  Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 13:09:05 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213557681
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 07:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat wil je weten? :)
Mensen in het vorige topic vroegen zich af of alles een act was bij bv de interviews, of dat we hier de mens Joost zagen.

Die opmerking van "waarom is iedereen naakt"is al zoooooooooooooo oud, maarer worden nu twijfels bij getrokken of ie wel helemaal lekker is.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 14 mei 2024 @ 13:09:39 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213557684
quote:

[..]
Dat krijg je met dat soort automatische vertalingen, woorden worden met de verkeerde betekenis vertaald, en dan heeft het in een andere taal een compleet andere lading.

Ik ben geraakt door Joost... translate that Google!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213557685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Het is eigenlijk gewoon kwaadaardig. Je kon meteen door de context al lezen dat het niet letterlijk cut moest zijn geweest. En dan heeft zo'n krant het na 3 dagen nog niet aangepast.
pi_213557696
Voor wie het niet mee heeft gekregen, dit was de vertaling van het stuk uit Aftonbladet:

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:51 schreef Fred_B het volgende:

Source: Female photographer cut after incident with Joost Klein

MALMÖ/STOCKHOLM. Joost Klein is being investigated for unlawful threats after being accused of acting violently towards a female photographer during Eurovision.

The woman is cut after the incident and has been offered support after the incident with Klein, according to Aftonbladet's information.
- There is no question that he was very aggressive according to several who were there, says a source with very good insight. The Netherlands' disqualified Eurovision artist Joost Klein, 26, is still suspected of illegal threats.

This after an incident that allegedly occurred backstage in the middle of the live semi-final with a multi-million audience from all over Europe. According to Aftonbladet's information, it is a young female photographer in the production who ended up in some type of confrontation with Joost Klein.

- She has been offered help and support, as I understand it, she is quite devastated by the incident, says a source with very good insight.
That an artist is disqualified after appearing for the television viewers and just before the final has never ever happened in the 68 years that the competition has existed. Never since Eurovision introduced semi-finals has an artist or participating country been disqualified between semi-finals and final.

- The EBU would not have acted as they did if they had not assessed the incident as very serious, says the source to Aftonbladet. Confrontation backstage: Camera broke

The incident must have occurred in connection with the artist leaving the stage after his performance in the first semi-final. There are several witnesses to the incident as it happened right next to the scene.

Several witnesses perceived Joost Klein as very offensive, the source states. According to Aftonbladet's experience, Joost Klein also caused the photographer's camera to break. There is no question that he was very aggressive according to several who were there, says the person.
At this time, it is not known exactly what happened between the female employee and Klein or if a crime was committed. The police have finished investigating the incident and the matter will be handed over to the prosecutor.

EBU and the Netherlands' different versions
Both the Netherlands delegation and the organizer EBU have commented on the incident.
Just hours before the grand final of the Eurovision song contest, the EBU announced that the Netherlands had been disqualified from the competition. In a statement, the EBU referred to zero tolerance for inappropriate behavior in connection with the event. And that it is about ensuring a safe working environment for all staff at the competition.

"Swedish police have investigated a complaint from a female member of the production staff following an incident that occurred after his (Joost Klein ed. note) performance in Thursday night's semi-final. While the legal process is ongoing, it would be inappropriate for him to continue in the competition," the EBU wrote in a press release.
The Dutch delegation's version of what happened is very different from the version of the event reported in the media during Eurovision week. The answer: "Joost did not touch the photographer"
The Dutch television company Avrotros has confirmed the information that it is a confrontation with a female photographer. However, they believe that there was no physical confrontation.

- When Joost stepped off the stage, a photographer was waiting, he asked her repeatedly not to film him, but she continued. Then he made a threatening gesture towards the camera, without actually touching her, said Taco Zimmerman, director of the Dutch television company Avrotros.

The Netherlands' delegation has raged against the EBU's decision, saying the disqualification is disproportionate and shocking.
- We have proposed other solutions to solve this. We are very disappointed that Joost will not perform tonight and will therefore disappoint millions of fans in the Netherlands and Europe, said Taco Zimmerman before the final. Joost Klein puts the lid on
Aftonbladet met Joost Klein after the incident at the artist's hotel. But when Aftonbladet's reporter asked what happened in the arena, he did not want to give any answers.

Joost Klein has continued to put on his charms - but he was also seen at the after-party after the final. Dutch media reports that the country's delegation is traveling home without the artist on Sunday.
It is unclear when Joost Klein will be questioned again and if there is any police reason why the artist is said to be staying in Malmö.

Uit Aftonbladet
Het viel enkele users meteen op dat er iets gek was aan de vertaling:

quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:06 schreef Za het volgende:

[..]
Ik zie geen link en de vertaling is ondeugdelijk. "Was cut". Please.
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:46 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Heb jij enig idee wat ze bedoelen met "cut"? Ik neem aan dat je het originele artikel in het Zweeds gelezen hebt en weet hoe je het beter kan vertalen?
En er werd een betere vertaling aangedragen:

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Cheeseburgert het volgende:

- Kvinnan är skärrad efter händelsen och har erbjudits stöd efter incidenten med Klein, enligt Aftonbladets uppgifter. -

Google translate

- The woman is cut after the incident and has been offered support after the incident with Klein, according to Aftonbladet's information. -

Dan rossen we het magische woordje ervan (skärrad) door synonymer.se icm google translate:

- Synoniemen voor gesneden
in stukken gesneden, bang, opgewonden, opgewonden, eng, bang; bezorgd, nerveus, trillen, wankel -
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:54 schreef kilon het volgende:

[..]
Chatgpt zegt dit:

"De vrouw is geschrokken na het incident en heeft volgens de informatie van Aftonbladet ondersteuning aangeboden gekregen na het incident met Klein."

Klinkt logischer
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Skärrad betekent geschrokken. Niet gewond of zoiets
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 13:12:18 #221
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213557710
Is er al een europapa singletje uit die zou ik wel willen, liefst in een leuke roodwitblauwe fuck the ebu editie :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 13:12:58 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213557716
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213557721
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:09 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat krijg je met dat soort automatische vertalingen, woorden worden met de verkeerde betekenis vertaald, en dan heeft het in een andere taal een compleet andere lading.

Ik ben geraakt door Joost... translate that Google!
Jullie hebben de liefde bedreven?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:17:22 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213557751
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:17:50 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213557755
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ssssstttt :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 13:19:12 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213557765
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ssssstttt :@
maar ja dan wordt het he fucked you dus hij heeft je belazerd
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 13:21:17 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213557779
Skarrad=scared. Zweeds is heel vaak te herleiden naar andere talen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:08 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Een beetje off-topic, maar nee, daar ben ik het niet mee eens, als je het hebt over Anouk's opmerking over transpersonen. Zij heeft 1x een opmerking gemaakt. Dat is jammer, maar op zich niet heel erg.
JK Rowling is actief bezig om de transzorg minder toegankelijk te maken, om trans personen te kleineren, etc. Het gaat mijns inziens te ver om Anouk met haar te vergelijken.
Ja nee, niet eens, maar zullen we deze discussie ooit eens (niet) ergens anders doen? *;

pi_213557782
quote:

[..]
Oooooh! :D Dat is heel wat anders ja.
  Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 13:21:56 #229
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213557785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:07 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee, dat was helemaal afgesloten bij de hotels en was ook niet bekend waar ze sliep. Die demonstranten stonden gewoon op plein die daarvoor was aangegeven.
I stand corrected, haalde 2 zaken door elkaar.

pi_213557789
Wat volgens HLN ook meegespeeld heeft, is dat Joost |Klein niet uit een van de BIG-Five-landen kwam, want dan had EBU wel even nagedacht door wie men gesponsord wordt..
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:23:03 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213557790
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:19 schreef Nizno het volgende:

[..]
maar ja dan wordt het he fucked you dus hij heeft je belazerd
Heb ik weer :( :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 13:24:51 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213557808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:22 schreef Idisrom het volgende:
Wat volgens HLN ook meegespeeld heeft, is dat Joost |Klein niet uit een van de BIG-Five-landen kwam, want dan had EBU wel even nagedacht door wie men gesponsord wordt..
plus dat van de big 5 wel poppetjes in die ebu beslissingsgebevoegdefuncties zitten en van NL niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213557810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 12:35 schreef blackswangreen het volgende:
“Ome Robert” by Joost is the biggest gainer on Top Songs Estonia, up 71 spots at #43.

Blijft toch absurd om dit soort dingen te zien :)
Nou is Estland niet groter dan Overijssel qua inwoners.
pi_213557812
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:09 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk gewoon kwaadaardig. Je kon meteen door de context al lezen dat het niet letterlijk cut moest zijn geweest. En dan heeft zo'n krant het na 3 dagen nog niet aangepast.
Ach, de hele maagdencultus in het christendom is gebaseerd op een vertaalfout van het Hebreeuwse woord voor "meisje". De heilige maagd Maria was helemaal geen maagd.

Dan valt dit nog wel mee. Daar heeft Joost alleen niks aan :)
pi_213557818
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:25 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Nou is Estland niet groter dan Overijssel qua inwoners.
Nee, in absolute aantallen is het niet veel, maar in relatieve aantallen wel. Joost is op dit moment vrij populair in Estland.
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 13:27:32 #236
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213557821
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:09 schreef yvonne het volgende:

[..]
Mensen in het vorige topic vroegen zich af of alles een act was bij bv de interviews, of dat we hier de mens Joost zagen.

Die opmerking van "waarom is iedereen naakt"is al zoooooooooooooo oud, maarer worden nu twijfels bij getrokken of ie wel helemaal lekker is.
Dat is gewoon een act want hij is normaal niet zo'n interview persoon. :D En tijdens de persconferentie was hij al geïrriteerd door het incident, zal ook niet mee hebben geholpen.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:27:37 #237
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213557825
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ach, de hele maagdencultus in het christendom is gebaseerd op een vertaalfout van het Hebreeuwse woord voor "meisje". De heilige maagd Maria was helemaal geen maagd.

Dan valt dit nog wel mee. Daar heeft Joost alleen niks aan :)
Dus jij zegt dat ze wel seks heeft gehad voordat ze een kind kreeg? :o
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213557829
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:22 schreef Idisrom het volgende:
Ja dat vind ik dus echt niet kunnen _O-
pi_213557843
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Nee, in absolute aantallen is het niet veel, maar in relatieve aantallen wel. Joost is op dit moment vrij populair in Estland.
Je hebt dan ook niet zoveel mensen nodig om hoger in de Top zoveel te eindigen. Een sprong voorwaarts in Duitsland en Italië zou pas echt indrukwekkend zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 13:30:14 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213557847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:28 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat vind ik dus echt niet kunnen _O-
de reden dat AvroTros/NPO niet met een volledig gestrekt been en pistolen in de aanslag kan gaan staan is vanwege dit zelfde dilemma. ze zijn afhankelijk van de EBU voor sportrechten en alles.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 13:31:09 #241
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213557853
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:29 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Je hebt dan ook niet zoveel mensen nodig om hoger in de Top zoveel te eindigen. Een sprong voorwaarts in Duitsland en Italië zou pas echt indrukwekkend zijn.
met een kleine populatie heb je ook minder lhbtixyz dus is het juist knapper.
pi_213557871
Eigenlijk ben ik nog steeds pissig op de begeleiding (AvroTros) van Joost, die had dit kunnen voorkomen. De afspraak met de EBU was juist dat er zwartopwit afspraken waren om beelden te maken vlak na een optreden, dan kun je wel eenzijdig klagen dat je dat niet wilt, maar dat moet dan ook weer zwartopwit geregeld worden en daar had de AvroTros voor moeten zorgen, niet Joost.
pi_213557873
quote:
88s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er al een europapa singletje uit die zou ik wel willen, liefst in een leuke roodwitblauwe fuck the ebu editie :D
Zou meteen kopen op vinyl. Gaat bij mijn Flippomap, Eurokit en Megawuppie in de kluis.
pi_213557876
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:29 schreef Idisrom het volgende:

[..]
In Duitsland heeft hij vandaag bijna een half miljoen streams.
pi_213557879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Zou meteen kopen op vinyl. Gaat bij mijn Flippomap, Eurokit en Megawuppie in de kluis.
_O-

pi_213557936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk ben ik nog steeds pissig op de begeleiding (AvroTros) van Joost, die had dit kunnen voorkomen. De afspraak met de EBU was juist dat er zwartopwit afspraken waren om beelden te maken vlak na een optreden, dan kun je wel eenzijdig klagen dat je dat niet wilt, maar dat moet dan ook weer zwartopwit geregeld worden en daar had de AvroTros voor moeten zorgen, niet Joost.
Beetje dubbel. Je weet als AT dat je eigenlijk alles in handen legt van de EBU, zij bepalen hoe je als artiest en organisatie je tijd in deelt en hebben daar alle zeggenschap over. Ik vind dat als mens en als muzikant echt heel moeilijk te begrijpen dat je je daarin mee wil laten slepen. Maar goed, anders doe je bij voorbaat al niet mee dus je moet wel. Maar het maakt de hele situatie en organisatie echt uiterst discutabel. Maar Joost en AT hebben hiermee ingestemd dus ze moeten zich dan ook aan de regels en wetten van EBU houden.
Maar daar zit voor mij het dubbele gevoel, die hele EBU treedt echt op als een slavendrijver en vermoord daarmee alle creativiteit en vrije wil van de artiesten en delegaties.
ESC heeft niks meer met een liedjesfestival te maken maar is gewoon ordinair aapjes kijken.
pi_213557937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:33 schreef Firuze60 het volgende:
Ik denk sowieso dat Joost veel baat had gehad bij een goede begeleider. Iemand die hem had geholpen met het maken van afspraken en alles wat op hem af kwam. Dat zou dan ook iemand moeten zijn geweest die Joost toe zou kunnen spreken.

Toen hij naast Israël zat bij de persconferentie, had iemand ook moeten zeggen, Joost even niet met die vlag over je hoofd, dat oogt erg onfatsoenlijk. En zelfs bij dit laatste conflict, had het waarschijnlijk nog ter plekke opgelost kunnen worden als iemand uit het team van Joost er tussen gesprongen was.

In figuren als Gover Meit en Appie Mussa heb ik wat dat betreft geen vertrouwen.
pi_213557945
Ik vermoed dat die cijfers hem geen donder kunnen schelen, het verzacht wat de blamage, maar meer ook niet.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:43:14 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213557950
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:27 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dus jij zegt dat ze wel seks heeft gehad voordat ze een kind kreeg? :o
De onbevlekte ontvangenis gaat ook helemaal niet over de geboorte van Jezus maar maar over die van Maria: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Onbevlekte_Ontvangenis_van_Maria

Tot zover de off topic :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213557975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:41 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Beetje dubbel. Je weet als AT dat je eigenlijk alles in handen legt van de EBU, zij bepalen hoe je als artiest en organisatie je tijd in deelt en hebben daar alle zeggenschap over. Ik vind dat als mens en als muzikant echt heel moeilijk te begrijpen dat je je daarin mee wil laten slepen. Maar goed, anders doe je bij voorbaat al niet mee dus je moet wel.
Je doet mee met het project van de EBU, en je krijgt een Europees en internationaal podium. Of je doet niet mee, en krijgt dat podium niet. Ik denk dat de kosten en baten-analyse nog steeds erg positief uitpakt voor de meeste artiesten.

En anders doe je als artiest niet mee, niet voor niets zie je nauwelijks grote namen meedoen (die kunnen trouwens ook bang zijn om onderuit te gaan qua punten/populariteit).

quote:
Maar het maakt de hele situatie en organisatie echt uiterst discutabel. Maar Joost en AT hebben hiermee ingestemd dus ze moeten zich dan ook aan de regels en wetten van EBU houden.
Maar daar zit voor mij het dubbele gevoel, die hele EBU treedt echt op als een slavendrijver en vermoord daarmee alle creativiteit en vrije wil van de artiesten en delegaties.
Creativiteit? In principe hoef je vakinhoudelijk als artiest alleen de pers te woord te staan en een optreden te geven. Waarbij er een hele bak techniek ter beschikking staat om dat optreden creatief in te vullen.

quote:
ESC heeft niks meer met een liedjesfestival te maken maar is gewoon ordinair aapjes kijken.
Welkom in de multimediawereld van de eenentwintigste eeuw.
pi_213557995
quote:
Als ik het zo zie kan een korte tour in de Baltische staten (en Finland) nog wel een leuk uitstapje worden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 13:52:42 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213558008
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:48 schreef luxerobots het volgende:
Creativiteit? In principe hoef je vakinhoudelijk als artiest alleen de pers te woord te staan en een optreden te geven. Waarbij er een hele bak techniek ter beschikking staat om dat optreden creatief in te vullen.

maar daar ligt dus net het hekele punt, er is daarnaast de verwachting/eis/verplichting dat je meedoet met alle social media hi ha hootjes als een karaoke onder een douche en dus een camera op je smoelwerk als je net het podium af komt en voor het eerst kan ademen zonder in het zicht van heel de wereld te staan (of nouja zou moeten) en dus alle emoties van je optreden ook even een plek kan geven.

Maar dan staat die camera voor de socials daar dus...
pi_213558020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk sowieso dat Joost veel baat had gehad bij een goede begeleider. Iemand die hem had geholpen met het maken van afspraken en alles wat op hem af kwam. Dat zou dan ook iemand moeten zijn geweest die Joost toe zou kunnen spreken.

Toen hij naast Israël zat bij de persconferentie, had iemand ook moeten zeggen, Joost even niet met die vlag over je hoofd, dat oogt erg onfatsoenlijk. En zelfs bij dit laatste conflict, had het waarschijnlijk nog ter plekke opgelost kunnen worden als iemand uit het team van Joost er tussen gesprongen was.

In figuren als Gover Meit en Appie Mussa heb ik wat dat betreft geen vertrouwen.
Hij had toch een soort van begeleider naast hem zitten ? Een dame

Dit word op deze manier wel een prestigestrijd. De EBU kan het zich internationaal niet maken om onderuit te gaan, als blijkt dat het werkelijke verhaal toch anders in elkaar steekt. De uitkomst ligt daarom al vast. Afgaande op de uitgelekte informatie blijkt dat de bewuste fotografe/ camera vrouw niet luisterde naar de verzoeken van Joost om hem niet te fotograferen/filmen (klinkt gewoon als uitdagen)Want er waren al eerder (kleine) aanvaringen geweest tussen Joost en de cameravrouw gedurende de week . Daarnaast was er een richtlijn dat er geen filmpjes/foto's gemaakt mochten worden tijdens de verplaatsing van het podium naar de greenroom. De EBU verschuilt zich nu achter het politieonderzoek. Dat laatste onderzoek maakt deel uit van de verdedigingslinie van de EBU waar zij zich ook op zullen beroepen mocht de uitkomst van het onderzoek voor hen anders uitpakken. In dat geval beroepen zij zich op een overmachtsituatie. Zo gaat dat bij grote organisaties met een leger aan advocaten

[ Bericht 0% gewijzigd door michiel_merk op 14-05-2024 14:01:47 ]
  dinsdag 14 mei 2024 @ 13:55:14 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_213558031
Hebben we hier op Fok! niet iemand die volgend jaar mee kan doen en dan alle ins & outs van achter de schermen kan delen O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213558053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:54 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Dit word op deze manier wel een prestigestrijd. De EBU kan het zich internationaal niet maken om onderuit te gaan, als blijkt dat het werkelijke verhaal toch anders in elkaar steekt. De uitkomst ligt daarom al vast. Afgaande op de uitgelekte informatie blijkt dat de bewuste fotografe niet luisterde naar de verzoeken van Joost om hem niet te fotograferen (klinkt gewoon als uitdagen)Want er waren al eerder (kleine) aanvaringen geweest tussen Joost en de fotografe gedurende de week . Daarnaast was er een richtlijn dat er geen filmpjes/foto's gemaakt mochten worden tijdens de verplaatsing van het podium naar de greenroom. De EBU verschuilt zich nu achter het politieonderzoek. Dat laatste onderzoek maakt deel uit van de verdedigingslinie van de EBU waar zij zich ook op zullen beroepen mocht de uitkomst van het onderzoek voor hen anders uitpakken. In dat geval beroepen zij zich op een overmachtsituatie. Zo gaat dat bij grote organisaties met een leger aan advocaten
Ik had juist begrepen dat deelnemers contractueel verplicht waren zich te laten filmen voor SM na hun performance, zowel tijdens repetities als finals.
pi_213558074
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:55 schreef Troel het volgende:
Hebben we hier op Fok! niet iemand die volgend jaar mee kan doen en dan alle ins & outs van achter de schermen kan delen O-)
Ik wil mijn gouden strot wel ter beschikking stellen.
pi_213558082
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:55 schreef Troel het volgende:
De Bradge is de meest muzikale FOK!er?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:02:30 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_213558094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 13:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik had juist begrepen dat deelnemers contractueel verplicht waren zich te laten filmen voor SM na hun performance, zowel tijdens repetities als finals.
Dan is het raar dat AT aangeeft dat er afspraken gemaakt waren over het filmen van Joost meteen na zijn optreden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213558099
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Dan is het raar dat AT aangeeft dat er afspraken gemaakt waren over het filmen van Joost meteen na zijn optreden.
Nope, niet zwartopwit, alleen mondeling door Joost.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:04:06 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_213558117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nope, niet zwartopwit, alleen mondeling door Joost.
Blijft raar als het een contractuele verplichting is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213558126
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Exact! Maar kennelijk stond dat in het contract en daarom bleef er gefilmd worden.
pi_213558135
Is misschien bekend waar exact het voorval zou hebben plaatsgevonden en wanneer?
pi_213558139
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Lijkt me ook sterk dat er alleen voor Joost een uitzondering gemaakt is. Want dan willen alle artiesten een uitzondering. Zo leuk lijkt mij het ook niet om direct na een optreden wéér gefilmd te worden.
pi_213558142
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:05 schreef Za het volgende:
Is misschien bekend waar exact het voorval zou hebben plaatsgevonden en wanneer?
Wat ik begreep escaleerde het na de halve finale.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 14:06:44 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213558144
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:05 schreef Za het volgende:
ja
pi_213558152
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Lijkt me ook sterk dat er alleen voor Joost een uitzondering gemaakt is. Want dan willen al die artiesten een uitzondering. Zo leuk lijkt mij het ook niet om direct na een optreden wéér gefilmd te worden.
Ook weer juist, waarom een uitzondering, elke artiest had dat contract. Maar daarin had AvroTros moeten bemiddelen al direct na de eerste repetitie.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:09:39 #268
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213558170
Even hypothetisch: als je het contract tekent en je komt alleen voor je repetities en je optredens opdagen, en wat leuk geinen met de andere deelnemers, wie gaat je wat maken? Gaat de EBU je er daarom uit zetten? Het zijn belachelijke contracten die niets meer te maken hebben met de geest van het festival.

Als de EBU zich wil opstellen als de eerste de beste frisdrankfabrikant die zijn spullen aan de man wil brengen, moeten ze dat vooral doen, maar blijf met je poten af van dit festival.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213558183
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:09 schreef Andromache het volgende:
Even hypothetisch: als je het contract tekent en je komt alleen voor je repetities en je optredens opdagen, en wat leuk geinen met de andere deelnemers, wie gaat je wat maken? Gaat de EBU je er daarom uit zetten? Het zijn belachelijke contracten die niets meer te maken hebben met de geest van het festival.

Als de EBU zich wil opstellen als de eerste de beste frisdrankfabrikant die zijn spullen aan de man wil brengen, moeten ze dat vooral doen, maar blijf met je poten af van dit festival.
Nou en daarom dus, Joost hield zich niet aan het contract.
pi_213558187
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja
Vanaf vijf minuten zie je de backstagebeelden van de andere artiesten.

dinsdag 14 mei 2024 @ 14:12:24 #271
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213558197
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze zochten een reden om hem te wippen. Klinkt plausibel. Zullen ze nooit toegeven, echter.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 14:12:41 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213558199
quote:

Het is ook belachelijk dat je verplicht mee moet doen aan die TikTok filmpjes. Het zou een keuze moeten zijn.
pi_213558201
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En Joost zou gewelddadig geweest zijn tegen een medewerkster, en dat was dus een no-go.

(Maar wat er precies gebeurd is, is dus nog steeds onduidelijk).
pi_213558210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:06 schreef Firuze60 het volgende:

Wat ik begreep escaleerde het na de halve finale.
100% zeker?

Het is tamelijk relevant, want die opnames zijn er.
pi_213558214
quote:

[..]

Dit word op deze manier wel een prestigestrijd. De EBU kan het zich internationaal niet maken om onderuit te gaan, als blijkt dat het werkelijke verhaal toch anders in elkaar steekt. De uitkomst ligt daarom al vast. Afgaande op de uitgelekte informatie blijkt dat de bewuste fotografe/ camera vrouw niet luisterde naar de verzoeken van Joost om hem niet te fotograferen/filmen (klinkt gewoon als uitdagen)Want er waren al eerder (kleine) aanvaringen geweest tussen Joost en de cameravrouw gedurende de week . Daarnaast was er een richtlijn dat er geen filmpjes/foto's gemaakt mochten worden tijdens de verplaatsing van het podium naar de greenroom. De EBU verschuilt zich nu achter het politieonderzoek. Dat laatste onderzoek maakt deel uit van de verdedigingslinie van de EBU waar zij zich ook op zullen beroepen mocht de uitkomst van het onderzoek voor hen anders uitpakken. In dat geval beroepen zij zich op een overmachtsituatie. Zo gaat dat bij grote organisaties met een leger aan advocaten
Ja, zo gaat dat. Maar overheden hebben ook onbeperkte hoeveelheden juridisch advies en die gaan regelmatig nat op de vraag van zorgvuldige afweging. En een beroep dat je zorgvuldig hebt afgewogen want de politie onderzocht het zal nagenoeg zeker falen. Als je je aanmeet strafrechter te zijn moet je je niet gaan gedragen als BOA.

Verantwoordelijkheid nemen is een 100% job.
pi_213558217
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:06 schreef Nizno het volgende:

ja
Kom ermee dan.
pi_213558223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En Joost zou gewelddadig geweest zijn tegen een medewerkster, en dat was dus een no-go.

(Maar wat er precies gebeurd is, is dus nog steeds onduidelijk).
Een sterk vermoeden dat er behoorlijk wat druk (vanuit de EBU) is gezet op de cameravrouw, ongeacht of ze echt geschrokken was van de reactie van Joost.
pi_213558224
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 09:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Door het gebrek aan openheid wordt Joost nog eens extra beschadigd, de EBU laat zo ruimte voor de wildste geruchten.

Als er niet eens sprake van fysiek contact was dan is het echt totaal belachelijk hoe ze op allerlei manieren een kandidaat proberen te vermorzelen.
zal wel meevallen.. over een tijdje weet niemand meer wie in 2024 het songfestival gewonnen heeft, maar wel wie Joost Klein is.

Kijk nou hier, hoe we met zn allen aan het doorzagen zijn over het onrecht wat Joost en ons als Nederland is aangedaan.

Als Joost slim is, eist hij de gemaakte camerabeelden op en verwerkt hij die in de videoclip en stuurt hij die het internet op. Dat filmpje alleen al zal een paar honder miljoen views opleveren
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 14:15:35 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213558229
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:14 schreef Za het volgende:

[..]
Kom ermee dan.
pardon?
zie ik er uit als je schoothondje?
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 14:15:39 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213558232
quote:
Ze was er schijnbaar vaker bij tijdens interviews, misschien wel altijd zelfs maar steeds netjes buiten beeld.
pi_213558239
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:02 schreef Troel het volgende:

Dit zei Cornald Maas ook, het moment dat hij van het podium stapt na het outro.

Is er een link dat AT (?) dat bevestigd?

Er zijn namelijk beelden van.
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 14:16:55 #282
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213558244
Tijdens een andere interview zag ik haar ineens ook dus denk dat buiten beeld ze er altijd wel bij was.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 14:17:52 #283
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213558252
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:16 schreef Za het volgende:

[..]
Dit zei Cornald Maas ook, het moment dat hij van het podium stapt na het outro.

Is er een link dat AT (?) dat bevestigd?

Er zijn namelijk beelden van.
nou kom maar met de beelden, extra beelden van het ESF zijn altijd goed
pi_213558258
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:15 schreef Nizno het volgende:

pardon?
zie ik er uit als je schoothondje?
Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.

Maar je zegt ja, dus geeft aan te weten waar en hoe laat, is het teveel moeite dat te delen? Wederom een ja wordt lagere school gedrag, en dan deel ik de beelden ook niet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 14:19:04 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213558265
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:18 schreef Za het volgende:

[..]
Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen.

Maar je zegt ja, dus geeft aan te weten waar en hoe laat, is het teveel moeite dat te delen? Wederom een ja wordt lagere school gedrag, en dan deel ik de beelden ook niet.
heb je mij niet mee
pi_213558267
Dat met die vlag over zijn hoofd tijdens de persco vond ik eigenlijk helemaal niet raar, ook zijn opmerking: "Why not?" Dat valt nog allemaal binnen de regeltjes.
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 14:19:09 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213558268
Ik denk dat ze er zelfs al jaren bij is maar dat ze nooit zo is opgevallen. :D Incident was voor de persconferentie dus misschien was ze daarom wel mee dit keer tijdens de persconferentie.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:20:10 #288
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213558284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 09:20 schreef Miloutchi het volgende:
En als het zo’n unaniem besluit was waar ze echt niet onderuit konden komen: waarom moest het dan in hemelsnaam zo lang duren voordat de keuze werd gemaakt om Nederland te diskwalificeren?
Ik heb zelf het gevoel dat dat was, zodat Nederland geen tijd had om nog iets van actie te ondernemen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 14:20:36 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213558287
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:19 schreef Firuze60 het volgende:
Dat met die vlag over zijn hoofd tijdens de persco vond ik eigenlijk helemaal niet raar, ook zijn opmerking: "Why not?" Dat valt nog allemaal binnen de regeltjes.
Hij was sowieso geïrriteerd daar ook omdat het incident net had plaats gevonden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 14:20:40 #290
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213558288
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:19 schreef Firuze60 het volgende:
sowieso werd aan andere landen ook gevraagd om een mening te geven over hoe ze het vonden

en dan wordt aan haar de vraag gesteld hoe zij het vindt dat andere landen er 'hinder' van hebben en krijgt ze vanuit die presentatiepipo de melding dat ze niet hoeft te antwoorden.

ik snap die why not wel
pi_213558289
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:17 schreef Nizno het volgende:

nou kom maar met de beelden, extra beelden van het ESF zijn altijd goed
Nee er moeten geen zaken door elkaar lopen. Iemand hier geeft aan te weten op welke dag en op welk moment, Cornald Maas heeft dat ook aangegeven, er zijn meer bronnen met deze info lees ik.
pi_213558299
Ik las hier al dat dat Aftonbladet een roddelkrant was maar ik kende die krant niet. Zat net even op hun fb te kijken en daar zag ik een post van 3 dagen geleden en daar hadden ze het zelfs over dat hij iemand verkrachf zou hebben. Die zijn echt niet goed wijs! Ik geloof echt helemaal niks meer van wat zij zeggen of schrijven.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:21:41 #293
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213558301
Jeetje, het is hier niet bij te houden |:)

Maar nog steeds een kater, zal nog wel even zo blijven. Ik kan ook niet naar z’n video’s kijken zonder emotioneel te worden :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213558303
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:19 schreef Nizno het volgende:

heb je mij niet mee
Mezelf ook niet, want ik heb ze hier.

Nu ga ik ze niet meer posten. :W
  roze dinsdag 14 mei 2024 @ 14:22:21 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213558314
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:21 schreef KnalPoenani het volgende:
en daar hadden ze het zelfs over dat hij iemand verkrachf zou hebben
:')!
pi_213558318
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:22 schreef Ama het volgende:

[..]
:')!
Heb gestaan op facebook.
pi_213558319
quote:

Zoals de Israëlische deelnemer die op haar hotelkamer bleef?

Alleen als willekeurig voorbeeld hoor. Waar ligt de grens tussen moeten en niet moeten? Kennelijk hoef je geen dingen te doen die schadelijk kunnen zijn voor de deelnemer.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:26:04 #298
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213558353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:21 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik las hier al dat dat Aftonbladet een roddelkrant was maar ik kende die krant niet. Zat net even op hun fb te kijken en daar zag ik een post van 3 dagen geleden en daar hadden ze het zelfs over dat hij iemand verkrachf zou hebben. Die zijn echt niet goed wijs! Ik geloof echt helemaal niks meer van wat zij zeggen of schrijven.
Zullen we dit soort extreme dingen dan ook niet hier gaan delen?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:27:05 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213558363
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:21 schreef Za het volgende:

[..]
Mezelf ook niet, want ik heb ze hier.

Nu ga ik ze niet meer posten. :W
Za, we hebben al 100 keer gezegd dat dat filmpje met die Keren Peles niet de beelden zijn van "dit incident".
pi_213558365
Waar ik nog steeds pissig om ben is dat er van alle kanten een enorm plezier ontnomen is door dit gesjeik. En ja, vind het ook enorm sneu voor die Israelische zangeres dat ze zowat uitgekotst werd, terwijl ze mooi zong. Dat is ook een puppet in dit geheel, tekst voortdurend moeten aanpassen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')