Hoezo is dat apart?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:17 schreef Magere_Gein het volgende:
Niks voor Israel vanuit Griekenland, apart.
dat was zonder zijn gepraat ook nietquote:
Je bent in de war met Griekenland en Cyprus.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 2 landen pijpen elkaar graag normaal gezien. Inderdaad vreemd dat ze 0 punten geven
ja. En de 12 punten gaan naar…quote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze fietsten wel heel snel door de jury uitslag van Nederland heen.
Ja mooi dat mensen principes hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef UitStraling het volgende:
Laten ze net die kerel de punten opnoemen.
Het zijn dan ook bizarre tijden, dan kun je je beeld prima bijstellen me dunkt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 2 landen pijpen elkaar graag normaal gezien. Inderdaad vreemd dat ze 0 punten geven
quote:
De act was gewoon erg goedquote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Chinees11 het volgende:
Wat een achterlijk vakjury’s nooit dat doe Zwitserland met die non binaire onzin zo goed kan scoren
Met het schaamrood op de kaken snel de uitslag afraffelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Bang voor reactiesquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, directeurtje deed het, werd weer ge-boe'tquote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
heeft Nederland nog punten gegeven aan Israel? Dat heb ik in de gauwigheid gemist.
Nee, niks.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
heeft Nederland nog punten gegeven aan Israel? Dat heb ik in de gauwigheid gemist.
Zwitserland is neutraal dus veilige keuze.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Chinees11 het volgende:
Wat een achterlijk vakjury’s nooit dat doe Zwitserland met die non binaire onzin zo goed kan scoren
Neequote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
Zwitserland.quote:
Zwitserland geloof ikquote:
Ja hoor, een rechter kan hier gewoon een stokje voor stekenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Ik vraag dit voor een vriend...
Ik ga ervan uit dat hij het niet kon horen boven het boegeroep.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Vanwege Joost.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Hij juichte wel. Het ging zo snel dat hij het pas laat door had.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Zwitserland, die uit respect niet ging juichen.
In bepaalde situaties is de enige winnende move om niet mee te doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Act + wokequote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Snap oprecht niet waarom die Zwitserland zo hoog scoort
Je hoeft het niet te snappen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Sobersoquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Want? Volgend jaar weer met hangende pootjes meedoenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat was de laatste keer dat we netherlands hoorden op het songfestival.
je mening is genoteerd, je hebt je mening over hun inzending al duidelijk laten merkenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Omdat het het beste nummer is, minus Joost. Geen dank.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Dit denk ik ookquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.
Vraag me af of die kerel idd wel te horen was boven dat geboequote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.
Ziedend.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken werk. Een schandalig politiek gebeuren is deze freakshow.
Zum kotsen.
Ik ga er mee ophouden het is inderdaad overdreven vanuit mijn kantquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mening is genoteerd, je hebt je mening over hun inzending al duidelijk laten merken
Ik dacht ook daar komt wat.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef ETA het volgende:
Daar zat iemand met de vinger boven de rode wegdrukknop
Dat gaat snellerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Maar dit zijn dus pas de jury votes? Hierna nog een keer alle landen langs voor de televotes?
* gbm heeft nooit meer gekeken sinds dat ze het puntensysteem hebben gewijzigd![]()
Ja, straks met de televote gaat alles nog totaal op z'n kop.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Maar dit zijn dus pas de jury votes? Hierna nog een keer alle landen langs voor de televotes?
* gbm heeft nooit meer gekeken sinds dat ze het puntensysteem hebben gewijzigd![]()
Iedere stemmer.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Ik dus ook niet, maar die is in ieder geval nog niet zo verschrikkelijk als het nummer van Ierland, daarvan snap ik überhaupt niet eens dat land punten krijgtquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Maar Avrotros heeft dat niet gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef xminator het volgende:
Als ze Joost niet hadden kapotgemaakt had hij makkelijk kunnen winnen. Wat schandalig slecht van avrotros
De televotes doen ze in 1 keer.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Dat heet support. Voor Joost.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Het is het beste nummer imo.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken werk. Een schandalig politiek gebeuren is deze freakshow.
Zum kotsen.
Je snapt em niet. Zoals gewoonlijk.quote:
Ierland is ook non binairquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Non-binair persoon doet mee: freakshow!!1!!11!
Kansloos.
Ja, halve show is het uitdelen van de punten. Al een tijdje zo.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
WESKINGED.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Je snapt em niet. Zoals gewoonlijk.
WHO
Covid.
Haha.
Ik hoorde niksquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vraag me af of die kerel idd wel te horen was boven dat geboe
Als die vakjury oprecht van enig niveau had dan zouden ze voor Italië gekozen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar in ieder geval nog niet zo verschrikkelijk als het nummer van Ierland, daarvan snap ik überhaupt niet eens dat land punten krijgt
hetzelfde als van de juryquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk te gaan met de televotes? Als in kan Zwitserland nog worden ingehaald?
Ja, makkelijk, maar die scoren daar vast ook welquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk te gaan met de televotes? Als in kan Zwitserland nog worden ingehaald?
Hoezo van Avrotros?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef xminator het volgende:
Als ze Joost niet hadden kapotgemaakt had hij makkelijk kunnen winnen. Wat schandalig slecht van avrotros
Ja, maar dat gaat op een andere manier. Ze beginnen dan onderaan de lijst (nu Estland) en dan krijgt Estland alle televotepunten uit heel Europa in 1 keer bijgeschreven. Daarna een positie hoger (nu Finland) en krijgt die de hele bult in een keer. Er zijn dan geen mensen die praatjes houden die alleen voor henzelf interessant zijn, dus het gaat wat snellerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Goedenavond Scrummie.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgen geen woord over Nederland. Dom volk.
Jep. En kansloze figuren hebben het dan over een freakshow.quote:
Beetje als bij Graham Norton met z’n omval-stoel.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef ETA het volgende:
Daar zat iemand met de vinger boven de rode wegdrukknop
Nogmaals, hadden ze het podium moeten bestormen?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Taak van avrotros om hun muzikant te helpen/beschermen. Te laat, te soft gereageerd.
Waalse juryquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Evenveel als bij de jury, dus jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik kijk geen Samson & Gert meer.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Is ook het enige deel wat ik normaal gesproken keek... alleen al een tijdje geledenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, halve show is het uitdelen van de punten. Al een tijdje zo.
Ja of alle vuile was buiten hangen of gewoon terugtrekken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nogmaals, hadden ze het podium moeten bestormen?
Vriendjes met Ierland en Australiequote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom staat de UK bijna in het linkerrijtje?
Zwitserland heeft eigenlijk zo goed als gewonnen, ze hebben bijna overal 12 punten gehaald. Hier en daar wat punten en klaarquote:
Weten we niet. Als ze dat deden dan is het er uitgeknipt. Dit is niet live om die reden.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Nou dat valt nog flink tegen, dan krijg je dat irritante rekken elke keer en 40x de stand doornemen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat op een andere manier. Ze beginnen dan onderaan de lijst (nu Estland) en dan krijgt Estland alle televotepunten uit heel Europa in 1 keer bijgeschreven. Daarna een positie hoger (nu Finland) en krijgt die de hele bult in een keer. Er zijn dan geen mensen die praatjes houden die alleen voor henzelf interessant zijn, dus het gaat wat sneller
Sterke performance als je 2 meter van een microfoon staat en nog steeds zo'n volume weet te bereiken.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap niet dat Frankrijk zo hoog scoort, dit was toch niet zo goed gezongen?
Jury oordeelt op basis van opnames van een dag eerder. Daar zit soms flink verschil in. Italië zakte zo ook door het ijs met Grande Amorequote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef timmmmm het volgende:
er is 300 punten te halen voor frankrijk als elk televote land 12 punten aan ze geeftquote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zwitserland heeft eigenlijk zo goed als gewonnen, ze hebben bijna overal 12 punten gehaald. Hier en daar wat punten en klaar
Geheel onterechtquote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef marcodej het volgende:
Heel veel negatieve reacties onder de YT-clip van Zwitserland.
Kroatië kan er normaal nog wel overheen, al wordt het een probleem als daar heel veel weggaan naar Israël, dan blijft er waarschijnlijk te weinig overquote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zwitserland heeft eigenlijk zo goed als gewonnen, ze hebben bijna overal 12 punten gehaald. Hier en daar wat punten en klaar
Zodat alle tokkies gaan zeiken dat de miljoenenboetes van hun belastinggeld betaald worden?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja of alle vuile was buiten hangen of gewoon terugtrekken.
Top, dankjewel!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat op een andere manier. Ze beginnen dan onderaan de lijst (nu Estland) en dan krijgt Estland alle televotepunten uit heel Europa in 1 keer bijgeschreven. Daarna een positie hoger (nu Finland) en krijgt die de hele bult in een keer. Er zijn dan geen mensen die praatjes houden die alleen voor henzelf interessant zijn, dus het gaat wat sneller
Maar ik hoorde juist een paar keer dat Frankrijk gisteren echt niet goed was, alles spaarde voor vandaagquote:Op zondag 12 mei 2024 00:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Jury oordeelt op basis van opnames van een dag eerder. Daar zit soms flink verschil in. Italië zakte zo ook door het ijs met Grande Amore
@Mammietje bohquote:
Deze stemming is op basis van de performance gisteren.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef timmmmm het volgende:
Veel meer toch?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is 300 punten te halen voor frankrijk als elk televote land 12 punten aan ze geeft
Best grappig wel somsquote:Op zondag 12 mei 2024 00:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kijk geen Samson & Gert meer.
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Deze stemming is op basis van de performance gisteren.
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik hoorde juist een paar keer dat Frankrijk gisteren echt niet goed was, alles spaarde voor vandaag
Onderling zullen een hoop landen elkaar wat 12 punten geven, denk dat het effect van televoting daardoor een stuk kleiner isquote:Op zondag 12 mei 2024 00:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is 300 punten te halen voor frankrijk als elk televote land 12 punten aan ze geeft
Dat was van Frankrijk niet goed. Vandaag beterquote:Op zondag 12 mei 2024 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Deze stemming is op basis van de performance gisteren.
Ja, maar wordt lastigquote:
ow wacht 12 extraquote:
Schrik niet als heel die lijst van posities omgegooid worden.quote:
Nee want wij gaven geen punten. Dat deed Martin namens ons.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Scrummie het volgende:
Gaf Nederland nog aandacht aan Joost tijdens de 12 punten onzin?
Nederland gaf geen punten. Moest iemand van EBU doen die uitgejoeld werd.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Scrummie het volgende:
Dat is juist mooiquote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Evangelion het volgende:
Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen op dit hele jury stuk. Zo traag.
Wij doen niet mee.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Scrummie het volgende:
Kan nog!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:03 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Kroatië zo'n 150-175 punten meer gaat halen bij de televote ten opzichte van Zwitserland.
Verschil gaat bij de jury's andersom dat verschil zijn denk ik. Of wellicht al groter
Is ooit een poging gewaagd met het creëren van de Sovjet-Uniequote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Evangelion het volgende:
Kunnen ze nou echt niks beters verzinnen op dit hele jury stuk. Zo traag.
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee want wij gaven geen punten. Dat deed Martin namens ons.
God wat triest.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nederland gaf geen punten. Moest iemand van EBU doen die uitgejoeld werd.
Scandinavisch minimalisme.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef Karina het volgende:
had hij geen beter shirt om aan te doen op tv?
We (Nikkie) hebben besloten om geen punten te geven dus de EBU heeft de punten namens ons (maar snel en onder luid boegeroep) gegeven....quote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Scrummie het volgende:
Zelfdequote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar was Zwitserland super briljant en heb ik geen geen enkele verstand van.
Nou de liedjes die ik leuk vind eindigen traditioneel altijd heel laagquote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar was Zwitserland super briljant en heb ik geen geen enkele verstand van.
HET SYSTEEM IS RIGGED!quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef Chinees11 het volgende:
Einde zijn we van die achterlijk vakjury’s af
Maar de punten worden maar 1x genoemdquote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of de zaal nu bij elke twelve points boe gaat roepen.
Alles wordt in 1 keer genoemd per land.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Benieuwd of de zaal nu bij elke twelve points boe gaat roepen.
Wowquote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ooit een poging gewaagd met het creëren van de Sovjet-Unie
Yep 00:58quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Scrummie het volgende:
Gaat het nu tot 1 uur duren? Want daar ga ik niet op wachten.
Klopt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef vencodark het volgende:
Reken daar maar wel op, ja.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Scrummie het volgende:
37*12quote:Op zondag 12 mei 2024 00:33 schreef Nizno het volgende:
26 keer 12 is 312 punten.
hoe kan zwitserland dan nu meer dan 312 punten hebben?
het is te laat om na te denken
37-1quote:Op zondag 12 mei 2024 00:33 schreef Nizno het volgende:
Omdat er 37 landen hebben gestemd.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:33 schreef Nizno het volgende:
Mijn onlogische brein weet eigenlijk geen eens waarom. Omdat Joost niet mee mocht doen? Omdat hij iemand had bedreigd, of omdat wij vervolgens geen punten willen geven.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
God wat triest.
Wel lekker dat ie uitgejouwd werd.
Als er 1 land is dat daar beter niks over moet zeggenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef SiGNe het volgende:
Austria ook een behoorlijk statement over gelijkwaardigheid
Gezopen?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:33 schreef Nizno het volgende:
Nog 15-20 minuten voor de winnaar bekend is. Prijsuitreiking, nog een optreden van de winnaar en het is zo 1 uurquote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Scrummie het volgende:
haha bij mij ookquote:Op zondag 12 mei 2024 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou de liedjes die ik leuk vind eindigen traditioneel altijd heel laag
Er zijn veel meer dan 26 EBU-leden. Ook de landen die in de semi's zijn afgevallen mogen stemmen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:33 schreef Nizno het volgende:
ow oke ja nee logisch,quote:
nee gewoon moequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |