Hoezo is dat apart?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:17 schreef Magere_Gein het volgende:
Niks voor Israel vanuit Griekenland, apart.
dat was zonder zijn gepraat ook nietquote:
Je bent in de war met Griekenland en Cyprus.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 2 landen pijpen elkaar graag normaal gezien. Inderdaad vreemd dat ze 0 punten geven
ja. En de 12 punten gaan naar…quote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze fietsten wel heel snel door de jury uitslag van Nederland heen.
Ja mooi dat mensen principes hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef UitStraling het volgende:
Laten ze net die kerel de punten opnoemen.
Het zijn dan ook bizarre tijden, dan kun je je beeld prima bijstellen me dunkt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 2 landen pijpen elkaar graag normaal gezien. Inderdaad vreemd dat ze 0 punten geven
quote:
De act was gewoon erg goedquote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Chinees11 het volgende:
Wat een achterlijk vakjury’s nooit dat doe Zwitserland met die non binaire onzin zo goed kan scoren
Met het schaamrood op de kaken snel de uitslag afraffelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Bang voor reactiesquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, directeurtje deed het, werd weer ge-boe'tquote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
heeft Nederland nog punten gegeven aan Israel? Dat heb ik in de gauwigheid gemist.
Nee, niks.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
heeft Nederland nog punten gegeven aan Israel? Dat heb ik in de gauwigheid gemist.
Zwitserland is neutraal dus veilige keuze.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Chinees11 het volgende:
Wat een achterlijk vakjury’s nooit dat doe Zwitserland met die non binaire onzin zo goed kan scoren
Neequote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
Zwitserland.quote:
Zwitserland geloof ikquote:
Ja hoor, een rechter kan hier gewoon een stokje voor stekenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Ik vraag dit voor een vriend...
Ik ga ervan uit dat hij het niet kon horen boven het boegeroep.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Vanwege Joost.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Hij juichte wel. Het ging zo snel dat hij het pas laat door had.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Zwitserland, die uit respect niet ging juichen.
In bepaalde situaties is de enige winnende move om niet mee te doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Act + wokequote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Snap oprecht niet waarom die Zwitserland zo hoog scoort
Je hoeft het niet te snappen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Sobersoquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Want? Volgend jaar weer met hangende pootjes meedoenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat was de laatste keer dat we netherlands hoorden op het songfestival.
je mening is genoteerd, je hebt je mening over hun inzending al duidelijk laten merkenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Omdat het het beste nummer is, minus Joost. Geen dank.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Dit denk ik ookquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.
Vraag me af of die kerel idd wel te horen was boven dat geboequote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.
Ziedend.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken werk. Een schandalig politiek gebeuren is deze freakshow.
Zum kotsen.
Ik ga er mee ophouden het is inderdaad overdreven vanuit mijn kantquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
je mening is genoteerd, je hebt je mening over hun inzending al duidelijk laten merken
Ik dacht ook daar komt wat.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef ETA het volgende:
Daar zat iemand met de vinger boven de rode wegdrukknop
Dat gaat snellerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Maar dit zijn dus pas de jury votes? Hierna nog een keer alle landen langs voor de televotes?
* gbm heeft nooit meer gekeken sinds dat ze het puntensysteem hebben gewijzigd![]()
Ja, straks met de televote gaat alles nog totaal op z'n kop.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Maar dit zijn dus pas de jury votes? Hierna nog een keer alle landen langs voor de televotes?
* gbm heeft nooit meer gekeken sinds dat ze het puntensysteem hebben gewijzigd![]()
Iedere stemmer.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Ik dus ook niet, maar die is in ieder geval nog niet zo verschrikkelijk als het nummer van Ierland, daarvan snap ik überhaupt niet eens dat land punten krijgtquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Maar Avrotros heeft dat niet gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef xminator het volgende:
Als ze Joost niet hadden kapotgemaakt had hij makkelijk kunnen winnen. Wat schandalig slecht van avrotros
De televotes doen ze in 1 keer.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Dat heet support. Voor Joost.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Het is het beste nummer imo.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef asco het volgende:
[..]
Gewoon afgesproken werk. Een schandalig politiek gebeuren is deze freakshow.
Zum kotsen.
Je snapt em niet. Zoals gewoonlijk.quote:
Ierland is ook non binairquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Non-binair persoon doet mee: freakshow!!1!!11!
Kansloos.
Ja, halve show is het uitdelen van de punten. Al een tijdje zo.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |