In bepaalde situaties is de enige winnende move om niet mee te doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Ik vraag dit voor een vriend...
Act + wokequote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Snap oprecht niet waarom die Zwitserland zo hoog scoort
Je hoeft het niet te snappen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Sobersoquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Ik vraag dit voor een vriend...
Want? Volgend jaar weer met hangende pootjes meedoenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Dat was de laatste keer dat we netherlands hoorden op het songfestival.
je mening is genoteerd, je hebt je mening over hun inzending al duidelijk laten merkenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Omdat het het beste nummer is, minus Joost. Geen dank.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:22 schreef Chinees11 het volgende:
Dit denk ik ookquote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.
Vraag me af of die kerel idd wel te horen was boven dat geboequote:Op zondag 12 mei 2024 00:23 schreef Deatheyee het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het helemaal niet door dat hij punten uit Nederland kreeg, ging zo snel allemaal. Hij juichte uiteindelijk wel op het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |