Hoezo is dat apart?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:17 schreef Magere_Gein het volgende:
Niks voor Israel vanuit Griekenland, apart.
dat was zonder zijn gepraat ook nietquote:
Je bent in de war met Griekenland en Cyprus.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 2 landen pijpen elkaar graag normaal gezien. Inderdaad vreemd dat ze 0 punten geven
ja. En de 12 punten gaan naar…quote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze fietsten wel heel snel door de jury uitslag van Nederland heen.
Ja mooi dat mensen principes hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef UitStraling het volgende:
Laten ze net die kerel de punten opnoemen.
Het zijn dan ook bizarre tijden, dan kun je je beeld prima bijstellen me dunkt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 2 landen pijpen elkaar graag normaal gezien. Inderdaad vreemd dat ze 0 punten geven
quote:
De act was gewoon erg goedquote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Chinees11 het volgende:
Wat een achterlijk vakjury’s nooit dat doe Zwitserland met die non binaire onzin zo goed kan scoren
Met het schaamrood op de kaken snel de uitslag afraffelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Bang voor reactiesquote:Op zondag 12 mei 2024 00:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, directeurtje deed het, werd weer ge-boe'tquote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
heeft Nederland nog punten gegeven aan Israel? Dat heb ik in de gauwigheid gemist.
Nee, niks.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
heeft Nederland nog punten gegeven aan Israel? Dat heb ik in de gauwigheid gemist.
Zwitserland is neutraal dus veilige keuze.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Chinees11 het volgende:
Wat een achterlijk vakjury’s nooit dat doe Zwitserland met die non binaire onzin zo goed kan scoren
Neequote:Op zondag 12 mei 2024 00:20 schreef Verida het volgende:
Zwitserland.quote:
Zwitserland geloof ikquote:
Ja hoor, een rechter kan hier gewoon een stokje voor stekenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kan Joost nog winnen?
Ik vraag dit voor een vriend...
Ik ga ervan uit dat hij het niet kon horen boven het boegeroep.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Vanwege Joost.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef rickyszz het volgende:
Waarom juichte die Zwitserse dude niet toen hij 12 punten van NL kreeg? Schijnheilige bende. :’)
Hij juichte wel. Het ging zo snel dat hij het pas laat door had.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:21 schreef viceversa het volgende:
[..]
Zwitserland, die uit respect niet ging juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |