Ja, halve show is het uitdelen van de punten. Al een tijdje zo.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Maar dit zijn dus pas de jury votes? Hierna nog een keer alle landen langs voor de televotes?
* gbm heeft nooit meer gekeken sinds dat ze het puntensysteem hebben gewijzigd![]()

WESKINGED.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Je snapt em niet. Zoals gewoonlijk.
WHO
Covid.
Haha.

Ik hoorde niksquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vraag me af of die kerel idd wel te horen was boven dat geboe

Als die vakjury oprecht van enig niveau had dan zouden ze voor Italiė gekozen hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar in ieder geval nog niet zo verschrikkelijk als het nummer van Ierland, daarvan snap ik überhaupt niet eens dat land punten krijgt

hetzelfde als van de juryquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk te gaan met de televotes? Als in kan Zwitserland nog worden ingehaald?

Ja, makkelijk, maar die scoren daar vast ook welquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoeveel punten zijn er eigenlijk te gaan met de televotes? Als in kan Zwitserland nog worden ingehaald?

Hoezo van Avrotros?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef xminator het volgende:
Als ze Joost niet hadden kapotgemaakt had hij makkelijk kunnen winnen. Wat schandalig slecht van avrotros

Ja, maar dat gaat op een andere manier. Ze beginnen dan onderaan de lijst (nu Estland) en dan krijgt Estland alle televotepunten uit heel Europa in 1 keer bijgeschreven. Daarna een positie hoger (nu Finland) en krijgt die de hele bult in een keer. Er zijn dan geen mensen die praatjes houden die alleen voor henzelf interessant zijn, dus het gaat wat snellerquote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef gbm het volgende:
Maar dit zijn dus pas de jury votes? Hierna nog een keer alle landen langs voor de televotes?
* gbm heeft nooit meer gekeken sinds dat ze het puntensysteem hebben gewijzigd![]()

Goedenavond Scrummie.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgen geen woord over Nederland. Dom volk.

Jep. En kansloze figuren hebben het dan over een freakshow.quote:

Beetje als bij Graham Norton met z’n omval-stoel.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:24 schreef ETA het volgende:
Daar zat iemand met de vinger boven de rode wegdrukknop

Nogmaals, hadden ze het podium moeten bestormen?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Taak van avrotros om hun muzikant te helpen/beschermen. Te laat, te soft gereageerd.

Waalse juryquote:Op zondag 12 mei 2024 00:25 schreef Scrummie het volgende:
Belgen geen woord over Nederland. Dom volk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |