Het kan nog zo goed met je gaan, maar triggers zijn niet te voorspellen. Mocht het mentaal niet goed gaan, dat is natuurlijk ook maar de vraag. We weten het gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Jojoke het volgende:
Het is toch ook slechte reclame als we iemand hebben ingezonden die mentaal gezien compleet ongeschikt is, omdat hij niet kan omgaan met de druk. Dat hij gewoon halverwege als een rietje knakt en iets oliedoms doet? Zouden ze daar geen rekening mee houden met de selectie? Je wil toch iemand die het uithoudt tot en met de finale?
Of ik dat zou doen is niet de vraag. Ik zou naar de aanleiding kijken. Op het werk wordt daar normaalgesproken niet naar gekeken. Fysiek geweld is de laan uit. Maar dit zit natuurlijk iets anders in elkaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan zou je hem gewoon meteen eruit gooien toch?
Ik vraag me vooral af wat iets kan zien wat wel ernstig genoeg is voor hem eventueel eruit te gooien maar wat dan schijnbaar uren aan onderzoek moet duren?
Nee, we weten nog net zoveel als 8 uur geleden,quote:
#teamlatenwehetonderzoekmaareensafwachtenquote:
Weet ik het. Wie weet is er nieuws over Joost.quote:
Als het hotel Het Anker is haal je het minimumbedrag voor de drempel nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:37 schreef -Jay-20- het volgende:
Speciaal een hotel geboekt in Leeuwarden om naar de Europaparty te gaan... 😶 Waar kan ik mijn kosten declareren
Wat dat betreft zou je een statement verwachten binnen 20 minuten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mogen ze wel opschieten. Dalijk openen de lijnen al voor rest of the world
Die Ierse zou ik niet durven lastigvallen hoor bohhquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[ x ]
Israël valt nu Ierland en Griekenland lastig. Leuk volk
#teamJoostisonschuldigtothettegendeelbewezenisquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
#teamlatenwehetonderzoekmaareensafwachten
Nou ja, dat van zijn leeftijd was volgens mij maar een grapje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Laten we het wel even gvd normaal houden ipv insinuaties maken over afscheidsbrieven/ zijn leeftijd etc. Wat is er mis met jullie.
Wat een domper.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:37 schreef -Jay-20- het volgende:
Speciaal een hotel geboekt in Leeuwarden om naar de Europaparty te gaan... 😶 Waar kan ik mijn kosten declareren
Geen bewijs is niet gebeurd, het duurt te lang allemaal dus het staat niet op beeld lijkt me.EUROPAPAquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan zou je hem gewoon meteen eruit gooien toch?
Ik vraag me vooral af wat iets kan zien wat wel ernstig genoeg is voor hem eventueel eruit te gooien maar wat dan schijnbaar uren aan onderzoek moet duren?
Allen als je geen toestemming hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef HiZ het volgende:
Het is wel Zweden he. Daar is hallo zeggen tegen de buren al snel aanranding.
#teamtyfustijdhetduurtveeltelang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
#teamJoostisonschuldigtothettegendeelbewezenis
Dat speelt ook door mijn gedachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef HiZ het volgende:
Nou ja, als de buren op 30 kilometer wonen dan is het ook wel verdacht als je daar alleen maar even langskomt om hallo te zeggen. Dat zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:43 schreef HiZ het volgende:
Dan is t raar dat ie wel de vlaggenparade liep toch? Nou ja, tijd om naar bed te gaan, morgen wakker te worden met nog geen nieuws.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:37 schreef Cyan9 het volgende: [..] Volgens mij werd er gezegd dat het incident gisteravond heeft plaatsgevonden.
Wel prima budgethok verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het hotel Het Anker is haal je het minimumbedrag voor de drempel niet
Hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Michie_ het volgende: [..] Je zou maar naar Zweden gegaan zijn om Joost te kunnen zien.
Arme @Ceequote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Je zou maar naar Zweden gegaan zijn om Joost te kunnen zien.
Karaktermoord?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:44 schreef Grishenko_ het volgende:
Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat Joost Klein in verband wordt gebracht met een potentiële moord.
Waar haal jij dit nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:44 schreef Grishenko_ het volgende:
Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat Joost Klein in verband wordt gebracht met een potentiële moord.
Smerig!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HoiNou was ik toch wel gegaan, maar er zijn hier ook mensen die we hebben ontmoet die speciaal gespaard hebben om dit eens mee te maken, mede door Joost. Iets met de neus in de verkeerde boter
Moordquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:44 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat kosten die kaarten voor de finale ouwe dibbes?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HoiNou was ik toch wel gegaan, maar er zijn hier ook mensen die we hebben ontmoet die speciaal gespaard hebben om dit eens mee te maken, mede door Joost. Iets met de neus in de verkeerde boter
Clap!quote:
Wat gaan ze doen als hij onschuldig is? Genaaid is hij sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ze zoeken blijkbaar al heel lang bewijs ergens voor dat er of niet is of niet vindbaar (nog). Want anders was hij al weggestuurd toch. Gaan het morgen wel merken. Truste voor nu.
De juryshow overdoenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen als hij onschuldig is? Genaaid is hij sowieso
Ruim 200 ppquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat kosten die kaarten voor de finale ouwe dibbes?
sow!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Gebruikersnaam___ het volgende:
Laten we het wel even gvd normaal houden ipv insinuaties maken over afscheidsbrieven/ zijn leeftijd etc. Wat is er mis met jullie.
Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:44 schreef Grishenko_ het volgende:
EBU heeft het zelf politiek gemaakt door Rusland wel uit te sluiten van deelname, en Israël niet. Als het werkelijk volledig losstaat van politiek, moeten ze geen onderscheid maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij ooit iets meegekregen van de politiek van Italië of Letland of Denemarken via dit festival? Nog nooit. En nu opeens omdat het goed uitkomt om mee te lopen, is het een 'politiek festival'? De critici maken het politiek, niet de EBU.
En bloemetjesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook een live excuses lijkt mij in de show op zijn plaats
Krijgt ie een boekenbon en n klokje ter compensatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo'n 300 euro voor de live finale op zaterdag. De repetities zijn een stuk voordeligerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat kosten die kaarten voor de finale ouwe dibbes?
Dat iedereen weer van hem af is straks moeten mensen niet zo raar opvatten want Joost is normaal niet iemand die in de media komt, dat is het enige wat hij daarmee zegt. Dat zei hij ook ver voor hij iedereen ontvolgde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvolgd, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Cynisme.quote:
Belachelijke prijzenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n 300 euro voor de live finale op zaterdag. De repetities zijn een stuk voordeliger
Heb je cheatcodes nodig voor Rollercoaster Tycoon?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Joost betrapt zijn op het gebruik van cheatcodes in rollercoaster tycoon
Niks mis met je gasten Damon Hill noemenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wat zijn de gevolgen voor de EBU?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Wat zouden de verdere gevolgen zijn voor Nederland als we echt gediskwalificeerd worden?
Dat we volgende keer weer Sieneke moeten sturenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Wat zouden de verdere gevolgen zijn voor Nederland als we echt gediskwalificeerd worden?
Wij hebben via OGAE een pakket voor alle liveshows van 700 EUR.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo'n 300 euro voor de live finale op zaterdag. De repetities zijn een stuk voordeliger
Dit. Het is kennelijk niet zo klip-en-klaar dat ze hem al gediskwalificeerd hebben voor de finale. Waarom dan niet het voordeel van de twijfel geven vooralsnog, en hem gewoon de rehearsal en jury-show laten doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef Toby56 het volgende:
BREAKING NEWS.
Björn Ulvaeus komt met een verklaring.
Jo, jo, vid Malmö Joost Klein fick ge sig!
Men, men, sitt öde kan man möta
På så många skilda sätt
Historien upprepar sig...
Vi älskar Joost.
Dat dacht ik al, maar wow. Ja, Joost heeft er dan echt een potje van gemaakt.quote:Het is in de 68 jaar dat het Songfestival plaatsvindt nog nooit gebeurd dat een land tijdens het festival gediskwalificeerd werd.
Dat denk ik dus ook. Denk dat het schromelijk overtrokken word wat er gebeurt isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef TLC het volgende:
Als t echt erg was had is allang een DQ gekregen
Dat weet je helemaal nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar wow. Ja, Joost heeft er dan echt een potje van gemaakt.
https://www.nu.nl/songfes(...)op-songfestival.html
Ik zou me dit kunnen voorstellen als dat de hypothetische productiemedewerker in gevaar zou kunnen brengen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Het is kennelijk niet zo klip-en-klaar dat ze hem al gediskwalificeerd hebben voor de finale. Waarom dan niet het voordeel van de twijfel geven vooralsnog, en hem gewoon de rehearsal en jury-show laten doen?
Geen aangifte begreep ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Jojoke het volgende:
Iemand heeft dus inderdaad aangifte gedaan? Ik denk nog steeds medewerkers van de Zweedse omroep. Het kan nog wel even duren voor er meer duidelijkheid is.
https://www.nu.nl/songfes(...)op-songfestival.html
Dat Wilders een beetje zijn zin begint te krijgen mbt het saneren van de NPO.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Link stond erbij: EurovisionOdds.eu, cijfers worden elk kwartier bijgewerkt. Winkans nu ~2.9%, stijgende lijn nog altijd gaande... langzaam op weg terug naar plek zes.quote:
Voor die 5 vocalisten die wel kunnen zingen, redelijk overpriced. Zou zeggen 5 tientjes de neus prima tariefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben via OGAE een pakket voor alle liveshows van 700 EUR.
Dan zijn we volgend jaar mogelijk ook uitgesloten van deelname.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Oh dat valt relatief gezien dan best meequote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij hebben via OGAE een pakket voor alle liveshows van 700 EUR.
Een IKEA cadeaubon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Krijgt ie een boekenbon en n klokje ter compensatie
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan zijn we volgend jaar mogelijk ook uitgesloten van deelname.
Je weet gewoon niet wat er is gebeurd dus je kan niet oordelen of hij er een potje van gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je denkt echt dat hij morgen alsnog gezellig op het podium staat?
Weten we over zes minutenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Je denkt echt dat hij morgen alsnog gezellig op het podium staat?
De stemming voor rest of the world gaat dalijk open. Die moeten wel weten of ze op Nederland kunnen stemmen hequote:
Nee, als Joost echt iets fout heeft gedaan dan gooit Nederland hem ook onder de bus. Die gaan hun licentie niet op het spel zetten.quote:
Het is nog steeds een hoop geld, maar de ervaring is altijd helemaal top. Had alleen niet gedacht dat we dit jaar in deze surrealistische poppenkast terecht zouden komenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat valt relatief gezien dan best meeHet blijft een smak geld, maar ik had meer verwacht
Oohquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De stemming voor rest of the world gaat dalijk open. Die moeten wel weten of ze op Nederland kunnen stemmen he
Voor 700¤ kan ik 7 x naar Queen, acdc, Maneskin etc. wat een belachelijke hoeveelheid geldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nog steeds een hoop geld, maar de ervaring is altijd helemaal top. Had alleen niet gedacht dat we dit jaar in deze surrealistische poppenkast terecht zouden komen
Het is een unieke ervaring.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is nog steeds een hoop geld, maar de ervaring is altijd helemaal top. Had alleen niet gedacht dat we dit jaar in deze surrealistische poppenkast terecht zouden komen
Als die optie openstaat, kan dat dus gewoon. Until further notice.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De stemming voor rest of the world gaat dalijk open. Die moeten wel weten of ze op Nederland kunnen stemmen he
Is niet zo. Als de televoteresultaten corrupt blijken te zijn, krijgen landen toch ook een gemiddelde score toegekend op basis van hun referentieclubje? Ik zou geen conclusies verbinden aan dat hij er zo bij komt te staan. Ze kunnen zijn televotes net zo makkelijk schrappen.quote:
Tering domme post van haar. Joost verdedigde haar, domme kutquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Israel geeft Joost nog een trap na![]()
Dit lijkt me echt (haar account is echt, de posts staan erop en de automatische vertaling zegt het) maar ik hoop niet dat het echt is
Iemand van de Israelische delegatie die Joost een antisemiet noemt en vindt dat hij niet naast hun mag ademen.
Lijkt wel een objectief accountquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me echt (haar account is echt, de posts staan erop en de automatische vertaling zegt het) maar ik hoop niet dat het echt is
Iemand van de Israelische delegatie die Joost een antisemiet noemt en vindt dat hij niet naast hun mag ademen.
Het feit dat alles in die delegatie nu verstoppertje speelt is bizar. Zowel positief als negatiefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nee, als Joost echt iets fout heeft gedaan dan gooit Nederland hem ook onder de bus. Die gaan hun licentie niet op het spel zetten.
Is dit een dreigement? Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Een redelijk avondje drugs en hoeren komt ongeveer op dezelfde prijs uit, zegt een vriend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor 700¤ kan ik 7 x naar Queen, acdc, Maneskin etc. wat een belachelijke hoeveelheid geld
Das goedkoop zeg!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een redelijk avondje drugs en hoeren komt ongeveer op dezelfde prijs uit, zegt een vriend.
Wat een ongelooflijke bitch is dat joh. En dat moet allemaal maar gewoon kunnen? Een schorsing van op z'n minst deze vrouw lijkt me inmiddels ook wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Toen er nog geen voorrondes waren moesten landen loten om mee te mogen doen en toen kon het ook gebeuren dat een land een jaartje niet mee mocht doen.quote:
Eerste de drugs en dan pas de rest, dan maakt de kwaliteit ook niet zo veel meer uit.quote:
Flikker dat Israël er gewoon uit, zie tweet hierboven. Iedereen moet ze maar zielig vinden etc etc. Bah goedkoop scorenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bitch is dat joh. En dat moet allemaal maar gewoon kunnen? Een schorsing van op z'n minst deze vrouw lijkt me inmiddels ook wel op z'n plaats.
Nog even los van dat het best zou kunnen dat Joost zelf joods is, gezien z'n achternaam.
Ze komen er mee weg, dus blijven ze het doen, niet gek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ x ]
Ze zitten nu Ierland o.a achterna. Deze mensen gaan over lijken
Dit lijkt me echt wel afschuwelijk. Zit je dan in je hotelkamer. (dat laatste vul ik even in)quote:
De finale moet maar even wachten tot het onderzoek is afgerond!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef CarloV het volgende:
Dat drugsmomentje van Maneskin hadden ze eigenlijk ook moeten onderbreken voor een uitgebreid politieonderzoek
Dat kan ook een vertalingsding zijn, ik vind het niet zo schokkend wat er in die tweet staat. Geen vriend en een 'creatieve' sneer in thema van het liedje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker dat Israël er gewoon uit, zie tweet hierboven. Iedereen moet ze maar zielig vinden etc etc. Bah goedkoop scoren
Dat denken we al 12 uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stay tuned snel meer hmm. Denk dat we zo wat horen.
We hebben ook nog het systeem gehad dat als je heel laag eindigde je het jaar erop niet mee mocht doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen er nog geen voorrondes waren moesten landen loten om mee te mogen doen en toen kon het ook gebeuren dat een land een jaartje niet mee mocht doen.
En als Joost zich inderdaad misdragen heeft dan kan dat ook een sanctie opleveren voor Nederland als deelnemend land.
Die zijn nog even naar het noorderlicht aan het kijken?quote:
Die delegatie zit vol met walgelijke mensen die elke vorm van realiteit kwijt zijn. Dat je volk in het verleden verschrikkelijke dingen zijn aangedaan geeft je geen levenslange "get out of jail free" kaart, maar dat vinden sommigen wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ x ]
Lekker makkelijk dan slaapt iedereen. Zou heel slap zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Midden in de nacht een diskwalificatie aankondigen?
Dat kunnen we hier in Nederland ook zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn nog even naar het noorderlicht aan het kijken?
Smerige streken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is enge pech!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
Verdomme, ik wilde echt niet tot zo laat opblijven vannacht.
Lees nog 1 Tweet hoger, wat ze zeggen over Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan ook een vertalingsding zijn, ik vind het niet zo schokkend wat er in die tweet staat. Geen vriend en een 'creatieve' sneer in thema van het liedje.
Ik laat mijn vrouw net bukken. Zag ook stukje noorderlichtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kunnen we hier in Nederland ook zien
https://www.nu.nl/binnenl(...)op-noorderlicht.html
Nee.quote:
Wachten tot twee uur. Tering zwak vd organisatie. Want ze willen geen commentaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee.
Hij wordt uit de lijst weggehaald.
Wat eigenlijk al wel duidelijk was, maar ze wilden het nog even 'gezellig' houden.
Zijn jullie zo 15 topics verder.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:04 schreef drxanax het volgende:
Makkelijke weg van EBU als ze vannacht iets bekend maken.
The voice of reason is here. Chevy Godquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De finale moet maar even wachten tot het onderzoek is afgerond!
Morgen de vermoorde onschuld spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:04 schreef drxanax het volgende:
Echt een walgelijke organisatie. Jaren ben ik best naïef geweest over hun maar jezusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:05 schreef Cyan9 het volgende:
EBU en statements op onmogelijke tijden, dat hebben we nog nooit eerder gezien.
Hopelijk steken ze morgen die zaal in brand hoppateequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind wel dat ze Joost nu als een stuk vuil behandelen
Het is al talloze malen ter sprake gekomen: er is naar alle waarschijnlijkheid allang een beslissing genomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:04 schreef drxanax het volgende:
Zijn er cheatcodes?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, vind je het gek, Israël is een beschermde diersoort. Ik haat dat echt dat hele sentiment dat heel Europa nazi's waren. Ja okay een pogrom links en rechts, maar dat gebeurde gewoon. Het is niet dat we allemaal een Nazi vlag hadden hangen, de joden kunnen zich ook wel aanstellen. Je kunt niet constant antisemitisme claimen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind wel dat ze Joost nu als een stuk vuil behandelen
Dat je jezelf dan recht kan aankijken als je zo met mensen omgaat. Bizarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is al talloze malen ter sprake gekomen: er is naar alle waarschijnlijkheid allang een beslissing genomen.
Vannacht om 02:uur is die stinkzaal leeg en zijn bovendien alle kroegen in Zweden dicht, dus dan is het risico op trammelant - verhoudingsgewijs - het kleinst.
"We hope to see Joost back tomorrow."
"OMG, we deleted the Netherlands from the jury screen, quick quick, bring them back... for the moment!"
Mijn sympathie zijn ze ook wel definitief kwijt. 2016 met Jamala was al discutabel maar ze weten het keer op keer te verneuken...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echt een walgelijke organisatie. Jaren ben ik best naïef geweest over hun maar jezus
Its all about the money. Goed nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn sympathie zijn ze ook wel definitief kwijt. 2016 met Jamala was al discutabel maar ze weten het keer op keer te verneuken...
Georgië hangt in de lampen bohhhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:08 schreef Evangelion het volgende:
Liggen de andere kandidaten wel in bed nu of zitten ze opgesloten in een murder mystery tot de dader gevonden is?
"Shit ze worden ongeduldig, zeg maar dat de politie nu onderzoek doet dat houdt ze nog wel even zoet"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is al talloze malen ter sprake gekomen: er is naar alle waarschijnlijkheid allang een beslissing genomen.
Vannacht om 02:uur is die stinkzaal leeg en zijn bovendien alle kroegen in Zweden dicht, dus dan is het risico op trammelant - verhoudingsgewijs - het kleinst.
"We hope to see Joost back tomorrow."
"OMG, we deleted the Netherlands from the jury screen, quick quick, bring them back... for the moment!"
Gebazel.
Volgens mij kon je gasten een bepaalde naam geven, en dat was een soort van cheat?quote:
En ze denken dan ook nog dat niemand dat doorheeft lol. Jammer dat dit soort organisaties nooit ter verantwoording worden geroepen live op tvquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
"Shit ze worden ongeduldig, zeg maar dat de politie nu onderzoek doet dat houdt ze nog wel even zoet"
Taylor Swift muziekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:10 schreef RipCity het volgende:
Kolere me net door 4 uur durend concert van Swift geworsteld en er is gewoon nog geen nieuws? Traagste onderzoek vh jaar!
Ik denk niet dat hij goed slaapt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:10 schreef CarloV het volgende:
Van de positieve kant, Joost kan eindelijk wat bijslapen en dan is ie morgen goed uitgeslapen om met ons de finale te kijken
als het incident om bedwelmende middelen ging misschien welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij goed slaapt eerlijk gezegd
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?! Ze staan er goed voor en gaan dan stennis schoppen? Vreemd welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Heeft er wel de kop voor jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef CarloV het volgende:
[..]
als het incident om bedwelmende middelen ging misschien wel
Bloedmonsters als het om drugs gaat kan wel natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:12 schreef Grishenko_ het volgende:
Logisch dat de organisatie nog geen uitsluitsel kan geven: eerst moeten de bloedmonsters worden geanalyseerd op DNA alvorens het onderzoek kan verdergaan.
Even geduld mensen.
Ze willen even zeker weten of 99% voor NL wel klopt iddquote:
DFat ook ja, dus het is opzich een "normale" wijze van werken voor het EBUquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben ook nog het systeem gehad dat als je heel laag eindigde je het jaar erop niet mee mocht doen
Omdat deze mensen zo zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen?! Ze staan er goed voor en gaan dan stennis schoppen? Vreemd wel
Ja, maar over het algemeen vrij nutteloze. Als je een gast Damon Hill noemt kan die heel goed karten, noem je hem Mr Bean dan kan hij er juist niks van. Bij een andere naam gaat een gast veel zwaaien of foto's makenquote:
Welkom in de wereld van de Israël-criticasters, dit gebeurt al maanden om iedereen de mond te snoeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, Israël is een beschermde diersoort. Ik haat dat echt dat hele sentiment dat heel Europa nazi's waren. Ja okay een pogrom links en rechts, maar dat gebeurde gewoon. Het is niet dat we allemaal een Nazi vlag hadden hangen, de joden kunnen zich ook wel aanstellen. Je kunt niet constant antisemitisme claimen.
Ja maar niet echt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Kan alleen vanuit NL niet zien of NL een van de opties is om op te stemmen.
Ooit waren we een land waar de wereld weldegelijk naar keek. Sinds de Fortuyn-revolutie zijn we een landje van niets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel vaker af hoe Nederland wordt gezien door andere landen. Zijn wij een grote grap met een raar taaltje, of stellen we echt wat voor?
Buiten Europa zijn de stembussen ook al open em Joost is nog niet officieel geschrapt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze willen even zeker weten of 99% voor NL wel klopt idd
Er kan dus wel gestemd worden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Toppers hebben we ooit geprobeerd. Was chanant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef Zoon_John het volgende:
Ik blijf erbij, hadden we de toppers maar gestuurd of Frans Bauer.
Nee is uitgesteld tot 02:00. toch wel. Heel bijzonder allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Buiten Europa zijn de stembussen ook al open em Joost is nog niet officieel geschrapt.
Als Joost geschrapt zou worden dan veranderen de percentages en zou verder stemmen een vertekend beeld geven
Ja, goed, het is geen argument. Ze zijn best hard bezig met shit plat te gooien en slachtoffers te maken. Ik vind dat men daar best een kritische noot bij mag zetten. Heeft niks met antisemitisme te maken, maar een gebrek bij zelfreflectie bij de mensen die direct roepen dat het antisemitisme is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:14 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de Israël-criticasters, dit gebeurt al maanden om iedereen de mond te snoeren.
Het kan inmiddels van alles zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bloedmonsters als het om drugs gaat kan wel natuurlijk
Het stemmen is uitgesteld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Net privé gegaan op een VPN buiten Europa, ding gaat pas over anderhalf uur open?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Oh, het kan nu plotseling wel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee is uitgesteld tot 02:00. toch wel. Heel bijzonder allemaal.
De EBU is niet goed. Perfect samengevatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:16 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het kan inmiddels van alles zijn.
Maar één ding weet ik zeker: de EBU is niet goed in crisismanagement.
Eurovision roept dus zelf op Twitter van wel maar kennelijk als je wilt stemmen staat er ineens dat het uitgesteld is.quote:
Ja joh, als je pro-Palestina en pro-Israel bent en dus voor een tweestatenoplossing en kritisch op decennialang illegale nederzettingen bouwen, dan ben je kennelijk voor Hamas tegenwoordig. Erg vermoeiend simpel volk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, goed, het is geen argument. Ze zijn best hard bezig met shit plat te gooien en slachtoffers te maken. Ik vind dat men daar best een kritische noot bij mag zetten. Heeft niks met antisemitisme te maken, maar een gebrek bij zelfreflectie bij de mensen die direct roepen dat het antisemitisme is.
Als hij DSQ'd wordt vervallen gewoon alle stemmen op Nederland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
De politie etc die er nu zijn, zijn er straks allemaal dat als het uitkomt dat ze nl delegatie veilig naar het vliegveld kunnen begeleiden en dat niemand herrie schopt in het hotel 😒quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik denk wel wat door sommige geschreven waar kan zijn. Die diskwalificeren Joost straks midden in de nacht om onrust en ongeregeldheden te voorkomen. Als ze een uur voor de show hem eruit hadden gegooid vanavond dan wisten ze dat het niet meer goed zou komen in die arena. Allemaal voorbedachte rade. Ik ga zo slapen verwacht als ik wakker wordt wel te lezen dat hij naar huis kan.
Nu weer niet uitgesteld?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zal wel gescheduled hebben gestaan. Handig op een dat als vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision roept dus zelf op Twitter van wel maar kennelijk als je wilt stemmen staat er ineens dat het uitgesteld is.
Ik geef toe dat zoiets me maar weinig boeit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel vaker af hoe Nederland wordt gezien door andere landen. Zijn wij een grote grap met een raar taaltje, of stellen we echt wat voor?
Heb je geld lopen betalen voor een stem op een lege huls, lekker is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij DSQ'd wordt vervallen gewoon alle stemmen op Nederland.
Iemand is vergeten de geplande automatische tweet te stoppenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision roept dus zelf op Twitter van wel maar kennelijk als je wilt stemmen staat er ineens dat het uitgesteld is.
Israël heeft gewoon een rechtse regering bestaande uit mensen die graag oorlogen voeren. Verder hebben ze nooit eerlijk toegegeven of ze kernwapens hebben of niet, dat houden ze lekker ambivalent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja joh, als je pro-Palestina en pro-Israel bent en dus voor een tweestatenoplossing en kritisch op decennialang illegale nederzettingen bouwen, dan ben je kennelijk voor Hamas tegenwoordig. Erg vermoeiend simpel volk.
Welke klok?quote:
Ik ben er ook niet zo zwaar mee bezig, vraag het me gewoon wel eens af.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat zoiets me maar weinig boeit.
Veel van de problemen in de wereld worden veroorzaakt door gedachten als "wij zien ons land(je) als zus" en "andere landen zien ons land(je) als zo".... "daar moeten we wel/niet iets aan doen" ... en dergelijke.
Ik ben hier geboren en getogen, en er zijn slechtere plekken om te leven.
Ik wil graag een stukje Mali. Wil ook eens een stamhoofd zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Israël heeft gewoon een rechtse regering bestaande uit mensen die graag oorlogen voeren. Verder hebben ze nooit eerlijk toegegeven of ze kernwapens hebben of niet, dat houden ze lekker ambivalent.
Ik snap wel dat de Joden behoefte hadden aan een eigen land, nadat ze constant moesten rondreizen en gewoon niks hadden. Maar ja, Israël had nooit moeten bestaan zoals het nu bestaat. Wat als zigeuners nu opeens gaan roepen dat ze stuk van India willen claimen.
We zijn na de big 5 geloof ik de grootste betaler, dus we hebben wel wat in de melk te brokkelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Zoon_John het volgende:
En de eerste prijs wordt hem overhandigd in de nor, door de Överintendent från Malmö.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Spumonisal het volgende:
Dadelijk gaan ze morgen ook gewoon een video van zijn semi 2 optreden tonen![]()
Joost gestraft, maar Avrotros en de centjes gered
Kom gaan we regelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil graag een stukje Mali. Wil ook eens een stamhoofd zijn
Wat. Een. Amateurs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit idd .. 'een beschermde diersoort ..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, Israël is een beschermde diersoort. Ik haat dat echt dat hele sentiment dat heel Europa nazi's waren. Ja okay een pogrom links en rechts, maar dat gebeurde gewoon. Het is niet dat we allemaal een Nazi vlag hadden hangen, de joden kunnen zich ook wel aanstellen. Je kunt niet constant antisemitisme claimen.
Ik vind dat we al genoeg gestraft worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaan we nu doen? Toppers in concert kijken?
wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn na de big 5 geloof ik de grootste betaler, dus we hebben wel wat in de melk te brokkelen
Van het stemmen voor niet ESF landen. Die zouden nu eignelijk moeten kunnen stemmen, maar is met 2 uur uitgesteld.quote:
Alweer? Dinsdag was het ook al raak!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
Gaan we nu Eric saade en Benjamin ingrosso kijken met zn allen? @:greys
Het is niet fijn zingen als je teveel gaten in je reet hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Mijn oom werkt bij het SF als steward. Hij heeft van betrouwbare bron vernomen dat Joost Klein nogal een grappenmaker was en punaises op de stoelen van andere delegaties heeft gelegd als prank. Of dit in verband staat met de mogelijke diskwalificatie laat ik even in het midden.
Zwaar klote dat je dat soort hard aantrekt, dat je daar wakker van kan liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit idd .. 'een beschermde diersoort ...
Slachtoffer zijn (maar wel een heel volk onderdrukken en uitroeien.
Dat recht hebben zij want de halve wereld kijkt al jaren weg .
Ik kan daar echt wakker van liggen
Doe maar de groetjes terug aan je oom, gezellig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Mijn oom werkt bij het SF als steward. Hij heeft van betrouwbare bron vernomen dat Joost Klein nogal een grappenmaker was en punaises op de stoelen van andere delegaties heeft gelegd als prank. Of dit in verband staat met de mogelijke diskwalificatie laat ik even in het midden.
simpel geldkraan dicht, ben ik ook blij minder belasting.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtfdit is een belangrijke detail
Waarom wil EBU NL eruit kicken? mis je na de big 5 de grootste geldschieter van dit hele circus
Hij heeft er maar één gemist toch? Vanavond was geen generale repetitie, dat was voor het eggiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef TLC het volgende:
Je zou ook kunnen denken dat ie nu wel genoeg gestraft is door twee generale repetities te missen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
William van wiwi zegt bij Renze;
ALS het iets heel ergs was,dan was Joost allang gediskwalificeerd. Het is dus een beetje in between. EBU weet hoe belangrijk Nederland is voor het festival, ook gezien de geschiedenis etc etc
Maar als mensen wisten dat NL niet mee moag doen dan hadden ze mogelijk op andere landen gestemd en dat kan de uitslag veranderenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Big Ben.quote:
Mijn oom werkt als asistent van jouw oom, en hij heeft uit betrouwbare bron dat jouw oom nogal een grappenmaker is, en dat hij nu grapjes verspreid over dat Joost punaises heeft gelegd op de stoelen van andere delegaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Dat komt dat ik zelf ook op een bepaalde manier daar mee te maken heb.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zwaar klote dat je dat soort hard aantrekt, dat je daar wakker van kan liggen.
Ik snap heel goed dat mensen een soort van morele verontwaardiging hebben bij wat Israël nu doet.
Hamas is slecht en moet weg, maar Hamas had nooit bestaan als Israël niet zo was, zoals het nu is.
Kip en het ei en zo, maar ja, deze wereld is een grap.
Wereld oorlog 1 ging nergens over, maar 18-jarige moesten elkaar neerknallen om iets wat 50 jarige gingen bepalen en doen.
William zegt nog wel eens verstandige dingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
ALS het iets heel ergs was,dan was Joost allang gediskwalificeerd. Het is dus een beetje in between. EBU weet hoe belangrijk Nederland is voor het festival, ook gezien de geschiedenis etc etc
Dit kost de EBU sowieso geldquote:
Dat is wel klote, sterkte.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat komt dat ik zelf ook op een bepaalde manier daar mee te maken heb.
Als hij voor BBC spreekt wat hij net deed dan wel jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
William zegt nog wel eens verstandige dingen.
Ik denk eerder om camerabeelden te bekijken of er überhaupt iets waar is van de aantijgingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Jippie het volgende:
Politie is erbij geroepen om te onderzoeken of er strafbare feiten zijn gepleegd
Joost vervangen voor een AI robot, dat werkt altijdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
Wat als Joost wel mag maar nu zelf niet meer wil optreden?
Dan kwam er geen officieel statement van EBU dat ie niet mag optreden vanavond. En dat statement was er.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
Ze willen naar Zagreb, er moet een televote obstakel uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtfdit is een belangrijke detail
Waarom wil EBU NL eruit kicken? mis je na de big 5 de grootste geldschieter van dit hele circus
Dan wil hij het niet, denk wel dat het dan een staartje zal krijgen. Hoe heeft de organisatie gehandeld? Was dat professioneel of was dat niet zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
In Tel Aviv is toch veul spannonder?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen naar Zagreb, er moet een televote obstakel uit.
De aarde is het enige betrouwbare, draait gewoon om de zon en zo. Maar ja in de wereld van mensen draait alles om geld. Mammon is de duivel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Denk dat we morgen Joost gewoon gaan zien, alles draait bij de EBU om geld of naja zo werkt de wereld.
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
Niets ten nadelen van Israël maar het nummer is net aan top 10 waardig meer nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In Tel Aviv is toch veul spannonder?
Mogen niks zeggen opgedragen door ebu obviouslyquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.
Die hebben al eens gewonnen door een obese walvis te sturen met een of ander kut nummer en ze deden ook nog eens aan cultural appropiation door de Aziatische lucky cat te gebruiken. Dat heb ik ze nooit vergeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij dit een manier is om Israel van de winst te houden
Er gaat straks een beerput open dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.
Dan wil ik die specifieke bron weten, want ik geloof dat niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mijn oom werkt als asistent van jouw oom, en hij heeft uit betrouwbare bron dat jouw oom nogal een grappenmaker is, en dat hij nu grapjes verspreid over dat Joost punaises heeft gelegd op de stoelen van andere delegaties.
Als NL niet meedoet kijk ik helemaal niks van Eurovision morgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
Gaan we nu Eric saade en Benjamin ingrosso kijken met zn allen? @:greys
Nederland is enorm songfestival-minded en één van de OGsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af of ze dit ook hadden gedaan als het iemand uit the big five was
Zit je vrouw weer bonen te eten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er gaat straks een beerput open dat wil je niet weten.
Ja, mijn oom die voor jouw oom werkt, vraag je oom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dan wil ik die specifieke bron weten, want ik geloof dat niet.
Zolang de gesprekken nog lopen, snap ik op zich wel dat je als omroep niks zegt. Ik vind het vooral een taak van de EBU om duidelijker te communiceren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker, het is een prima achtergrondnummer als je in een of ander bistro'tje je kaasbroodje je nek induwt, maar niet meer dan dat. Vandaar dat ik ESF ook een politiek 'festival' vindquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van Israël maar het nummer is net aan top 10 waardig meer niet
Dat zou een statement zijn. Vanuit zijn normenkader.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
Denk dat we nu passende maatregelen kunnen treffen, nietwaar @Greys ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Greys het volgende:
De voting tweet van Eurovision is verwijderd.
Het zou niet erg eerlijk zijn om televoting te openen als nog niet duidelijk is of Klein mee mag doen. Ten eerste krijgen Klein-stemmers mogelijk geen waar voor hun geld, ten tweede is het competitievervalsend: een Klein-stemmer zou mogelijk op een ander land hebben gestemd bij volledige informatie, en mogelijk zijn er nu stemmers die het liefst op Klein zouden willen stemmen maar bang zijn dat hun stem in rook opgaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die was ook wel heel knullig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Greys het volgende:
De voting tweet van Eurovision is verwijderd.
Was een grapjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als NL niet meedoet kijk ik helemaal niks van Eurovision morgen.
Weet u soms meer?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er gaat straks een beerput open dat wil je niet weten.
Ik verwacht morgen wel ineens wat televote-onregelmatigheden waardoor in sommige landen ineens de jurystemmen gelden. Dat zorgt er dan precies voor dat Israël niet wint.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij dit een manier is om Israel van de winst te houden
Communicatie en mensen het gevoel geven dat ze gehoord zijn, is gewoon lastig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang de gesprekken nog lopen, snap ik op zich wel dat je als omroep niks zegt. Ik vind het vooral een taak van de EBU om duidelijker te communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |