Het is niet fijn zingen als je teveel gaten in je reet hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Mijn oom werkt bij het SF als steward. Hij heeft van betrouwbare bron vernomen dat Joost Klein nogal een grappenmaker was en punaises op de stoelen van andere delegaties heeft gelegd als prank. Of dit in verband staat met de mogelijke diskwalificatie laat ik even in het midden.
Zwaar klote dat je dat soort hard aantrekt, dat je daar wakker van kan liggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit idd .. 'een beschermde diersoort ...
Slachtoffer zijn (maar wel een heel volk onderdrukken en uitroeien.
Dat recht hebben zij want de halve wereld kijkt al jaren weg .
Ik kan daar echt wakker van liggen
Doe maar de groetjes terug aan je oom, gezellig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Mijn oom werkt bij het SF als steward. Hij heeft van betrouwbare bron vernomen dat Joost Klein nogal een grappenmaker was en punaises op de stoelen van andere delegaties heeft gelegd als prank. Of dit in verband staat met de mogelijke diskwalificatie laat ik even in het midden.
simpel geldkraan dicht, ben ik ook blij minder belasting.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtfdit is een belangrijke detail
Waarom wil EBU NL eruit kicken? mis je na de big 5 de grootste geldschieter van dit hele circus
Hij heeft er maar één gemist toch? Vanavond was geen generale repetitie, dat was voor het eggiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef TLC het volgende:
Je zou ook kunnen denken dat ie nu wel genoeg gestraft is door twee generale repetities te missen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
William van wiwi zegt bij Renze;
ALS het iets heel ergs was,dan was Joost allang gediskwalificeerd. Het is dus een beetje in between. EBU weet hoe belangrijk Nederland is voor het festival, ook gezien de geschiedenis etc etc
Maar als mensen wisten dat NL niet mee moag doen dan hadden ze mogelijk op andere landen gestemd en dat kan de uitslag veranderenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij DSQ'd wordt vervallen gewoon alle stemmen op Nederland.
Mijn oom werkt als asistent van jouw oom, en hij heeft uit betrouwbare bron dat jouw oom nogal een grappenmaker is, en dat hij nu grapjes verspreid over dat Joost punaises heeft gelegd op de stoelen van andere delegaties.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef Grishenko_ het volgende:
Dat komt dat ik zelf ook op een bepaalde manier daar mee te maken heb.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Zwaar klote dat je dat soort hard aantrekt, dat je daar wakker van kan liggen.
Ik snap heel goed dat mensen een soort van morele verontwaardiging hebben bij wat Israël nu doet.
Hamas is slecht en moet weg, maar Hamas had nooit bestaan als Israël niet zo was, zoals het nu is.
Kip en het ei en zo, maar ja, deze wereld is een grap.
Wereld oorlog 1 ging nergens over, maar 18-jarige moesten elkaar neerknallen om iets wat 50 jarige gingen bepalen en doen.
William zegt nog wel eens verstandige dingen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
ALS het iets heel ergs was,dan was Joost allang gediskwalificeerd. Het is dus een beetje in between. EBU weet hoe belangrijk Nederland is voor het festival, ook gezien de geschiedenis etc etc
Dit kost de EBU sowieso geldquote:
Dat is wel klote, sterkte.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat komt dat ik zelf ook op een bepaalde manier daar mee te maken heb.
Als hij voor BBC spreekt wat hij net deed dan wel jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
William zegt nog wel eens verstandige dingen.
Ik denk eerder om camerabeelden te bekijken of er überhaupt iets waar is van de aantijgingen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:42 schreef Jippie het volgende:
Politie is erbij geroepen om te onderzoeken of er strafbare feiten zijn gepleegd
Joost vervangen voor een AI robot, dat werkt altijdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
Wat als Joost wel mag maar nu zelf niet meer wil optreden?
Dan kwam er geen officieel statement van EBU dat ie niet mag optreden vanavond. En dat statement was er.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
Ze willen naar Zagreb, er moet een televote obstakel uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtfdit is een belangrijke detail
Waarom wil EBU NL eruit kicken? mis je na de big 5 de grootste geldschieter van dit hele circus
Dan wil hij het niet, denk wel dat het dan een staartje zal krijgen. Hoe heeft de organisatie gehandeld? Was dat professioneel of was dat niet zo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
In Tel Aviv is toch veul spannonder?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen naar Zagreb, er moet een televote obstakel uit.
De aarde is het enige betrouwbare, draait gewoon om de zon en zo. Maar ja in de wereld van mensen draait alles om geld. Mammon is de duivel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Denk dat we morgen Joost gewoon gaan zien, alles draait bij de EBU om geld of naja zo werkt de wereld.
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
Niets ten nadelen van Israël maar het nummer is net aan top 10 waardig meer nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In Tel Aviv is toch veul spannonder?
Mogen niks zeggen opgedragen door ebu obviouslyquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.
Die hebben al eens gewonnen door een obese walvis te sturen met een of ander kut nummer en ze deden ook nog eens aan cultural appropiation door de Aziatische lucky cat te gebruiken. Dat heb ik ze nooit vergeven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij dit een manier is om Israel van de winst te houden
Er gaat straks een beerput open dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.
Dan wil ik die specifieke bron weten, want ik geloof dat niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mijn oom werkt als asistent van jouw oom, en hij heeft uit betrouwbare bron dat jouw oom nogal een grappenmaker is, en dat hij nu grapjes verspreid over dat Joost punaises heeft gelegd op de stoelen van andere delegaties.
Als NL niet meedoet kijk ik helemaal niks van Eurovision morgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
Gaan we nu Eric saade en Benjamin ingrosso kijken met zn allen? @:greys
Nederland is enorm songfestival-minded en één van de OGsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:23 schreef TLC het volgende:
Ik vraag me af of ze dit ook hadden gedaan als het iemand uit the big five was
Zit je vrouw weer bonen te eten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er gaat straks een beerput open dat wil je niet weten.
Ja, mijn oom die voor jouw oom werkt, vraag je oom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dan wil ik die specifieke bron weten, want ik geloof dat niet.
Zolang de gesprekken nog lopen, snap ik op zich wel dat je als omroep niks zegt. Ik vind het vooral een taak van de EBU om duidelijker te communiceren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker, het is een prima achtergrondnummer als je in een of ander bistro'tje je kaasbroodje je nek induwt, maar niet meer dan dat. Vandaar dat ik ESF ook een politiek 'festival' vindquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van Israël maar het nummer is net aan top 10 waardig meer niet
Dat zou een statement zijn. Vanuit zijn normenkader.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:24 schreef VampiricDemon het volgende:
Denk dat we nu passende maatregelen kunnen treffen, nietwaar @Greys ?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Greys het volgende:
De voting tweet van Eurovision is verwijderd.
Het zou niet erg eerlijk zijn om televoting te openen als nog niet duidelijk is of Klein mee mag doen. Ten eerste krijgen Klein-stemmers mogelijk geen waar voor hun geld, ten tweede is het competitievervalsend: een Klein-stemmer zou mogelijk op een ander land hebben gestemd bij volledige informatie, en mogelijk zijn er nu stemmers die het liefst op Klein zouden willen stemmen maar bang zijn dat hun stem in rook opgaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij DSQ'd wordt vervallen gewoon alle stemmen op Nederland.
Die was ook wel heel knullig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Greys het volgende:
De voting tweet van Eurovision is verwijderd.
Was een grapjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als NL niet meedoet kijk ik helemaal niks van Eurovision morgen.
Weet u soms meer?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er gaat straks een beerput open dat wil je niet weten.
Ik verwacht morgen wel ineens wat televote-onregelmatigheden waardoor in sommige landen ineens de jurystemmen gelden. Dat zorgt er dan precies voor dat Israël niet wint.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Tenzij dit een manier is om Israel van de winst te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |