Toppers hebben we ooit geprobeerd. Was chanant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef Zoon_John het volgende:
Ik blijf erbij, hadden we de toppers maar gestuurd of Frans Bauer.
Nee is uitgesteld tot 02:00. toch wel. Heel bijzonder allemaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Buiten Europa zijn de stembussen ook al open em Joost is nog niet officieel geschrapt.
Als Joost geschrapt zou worden dan veranderen de percentages en zou verder stemmen een vertekend beeld geven
Ja, goed, het is geen argument. Ze zijn best hard bezig met shit plat te gooien en slachtoffers te maken. Ik vind dat men daar best een kritische noot bij mag zetten. Heeft niks met antisemitisme te maken, maar een gebrek bij zelfreflectie bij de mensen die direct roepen dat het antisemitisme is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:14 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de Israël-criticasters, dit gebeurt al maanden om iedereen de mond te snoeren.
Het kan inmiddels van alles zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bloedmonsters als het om drugs gaat kan wel natuurlijk
Het stemmen is uitgesteld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Kan alleen vanuit NL niet zien of NL een van de opties is om op te stemmen.
Net privé gegaan op een VPN buiten Europa, ding gaat pas over anderhalf uur open?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Kan alleen vanuit NL niet zien of NL een van de opties is om op te stemmen.
Oh, het kan nu plotseling wel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee is uitgesteld tot 02:00. toch wel. Heel bijzonder allemaal.
De EBU is niet goed. Perfect samengevatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:16 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het kan inmiddels van alles zijn.
Maar één ding weet ik zeker: de EBU is niet goed in crisismanagement.
Eurovision roept dus zelf op Twitter van wel maar kennelijk als je wilt stemmen staat er ineens dat het uitgesteld is.quote:
Ja joh, als je pro-Palestina en pro-Israel bent en dus voor een tweestatenoplossing en kritisch op decennialang illegale nederzettingen bouwen, dan ben je kennelijk voor Hamas tegenwoordig. Erg vermoeiend simpel volk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:16 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, goed, het is geen argument. Ze zijn best hard bezig met shit plat te gooien en slachtoffers te maken. Ik vind dat men daar best een kritische noot bij mag zetten. Heeft niks met antisemitisme te maken, maar een gebrek bij zelfreflectie bij de mensen die direct roepen dat het antisemitisme is.
Als hij DSQ'd wordt vervallen gewoon alle stemmen op Nederland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
De politie etc die er nu zijn, zijn er straks allemaal dat als het uitkomt dat ze nl delegatie veilig naar het vliegveld kunnen begeleiden en dat niemand herrie schopt in het hotel 😒quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik denk wel wat door sommige geschreven waar kan zijn. Die diskwalificeren Joost straks midden in de nacht om onrust en ongeregeldheden te voorkomen. Als ze een uur voor de show hem eruit hadden gegooid vanavond dan wisten ze dat het niet meer goed zou komen in die arena. Allemaal voorbedachte rade. Ik ga zo slapen verwacht als ik wakker wordt wel te lezen dat hij naar huis kan.
Nu weer niet uitgesteld?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |