Op de geruchten na.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef Document1 het volgende:
Er zijn echt mensen die meer weten maar wat dat betreft heeft de ebu het wel goed voor elkaar, iedereen houdt z’n mond dicht.
Ooo, waaruit blijkt dat?quote:
Nee hoor, je kijkt als een typische Nederlander: zo negatief mogelijk over Nederlandersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik kijk dit door de bril alsof Joost Klein een Duitser, Belg of Oostenrijker is. Als outsider gezien is dit behoorlijk gênant voor Nederland en het ziet er ook niet goed uit, want hij is geïsoleerd. Hij heeft iets gedaan waar de rest niet bereid is om hem in te steunen. Hij staat er alleen in en het lijkt onwaarschijnlijk dat hij morgen op het podium staat. En ik denk dat de rest dan ook wel klaar met hem is, wat hij trekt alleen aandacht weg van het daadwerkelijke event en haar deelnemers. Als zijn ultieme doel werkelijk een deelname aan het ESF was, dan wat is hij precies aan het doen? Je wordt echt niet zomaar geschorst.
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietertquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wat zou erg genoeg zijn om uberhaupt te diskwalificeren? Ze kunnen altijd de video toch afspelen?
Dat acht ik zeer onwaarschijnlijk. Als het in zo’n brede kring bekend is (dan praat je al over honderden mensen, incl begeleiding) ligt het binnen 5 minuten bij de krant.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraag me af of de artiesten van de andere landen meer dan wij weten van wat er aan de hand is hoor. Denk het niet.
Onzin. Heb jij ooit iets meegekregen van de politiek van Italië of Letland of Denemarken via dit festival? Nog nooit. En nu opeens omdat het goed uitkomt om mee te lopen, is het een 'politiek festival'? De critici maken het politiek, niet de EBU.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want je bent biased omdat je weet dat Joost een Nederlander is. De echte aandacht voor het event wordt overigens al weggetrokken door deelname van Israël. Maargoe, ondanks wat de ESF claimt is ESF vooral een politiek festival
Fysiek contact betekent niet dat hij een klap heeft gegeven. Dat weten we helemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietert
Dat klopt, dat wordt gesuggereerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fysiek contact betekent niet dat hij een klap heeft gegeven. Dat weten we helemaal niet
Daar is geen urenlang onderzoek voor nodig, zou je zeggen. En er lijkt me ook geen rechter die voor morgen zich hierover uitgesproken heeft (tenzij arrestatiebevel?!)?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietert
…..maar er is niemand die me helptquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvangt, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Behalve dat de Zweedse politie nu ook aanwezig zou zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
Ik ben net klaar met werken, wat zijn de updates? Nog steeds niks? Ebu maffia
Yup en Interpolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve dat de Zweedse politie nu ook aanwezig zou zijn.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvolgd, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
MI5 is ook onderwegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De FBI en CIA ook heb ik begrepen.
Nee, maar het is wel een uitzonderlijk geval. Regels zeggen waarschijnlijk diskwalificatie, maar doe je dat met een van de favorieten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar is geen urenlang onderzoek voor nodig, zou je zeggen. En er lijkt me ook geen rechter die voor morgen zich hierover uitgesproken heeft (tenzij arrestatiebevel?!)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |