Die zijn dus intern duidelijk verdeeld hieroverquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:19 schreef TLC het volgende:
Sowieso zwak van de EBU om Joost te weren om vervolgens wel de hele dag de bek te houden, wees dan n vent en geef n verklaring zodat het speculeren kan stoppen
Ik vind dat je dat niet kunt zeggen zonder dat je weet wat er aan de hand is. In het meest extreme geval praten we over een zedendelict oid. Ik ga daar niet vanuit, maar het kan. Dan weten de wensen van het slachtoffer natuurlijk ook zwaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:19 schreef TLC het volgende:
Sowieso zwak van de EBU om Joost te weren om vervolgens wel de hele dag de bek te houden, wees dan n vent en geef n verklaring zodat het speculeren kan stoppen
Waarschijnlijk de eerste die hij indrukt, of gaat Joost op iedere verdieping staan wachten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan weet niet iedereen op welke verdieping hij zit
Ik zit altijd op de bank, doe heel weinig fysieks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben geen pauper, ik word nooit fysiek
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Of je schrijft normale volzinnen of je laat de fles staan ondanks de vrijdagavond, dat is geen succesvolle combo zo te zien.
Het zag er wel uit alsof hij eerst de juiste verdieping indrukte en pas daarna bedacht af te leiden door meer knoppen in te drukkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de eerste die hij indrukt, of gaat Joost op iedere verdieping staan wachten?
Ja, het stikt daar van de 'pers', is er een keer echt nieuws om uit te zoeken en verslag van te doen -in plaats van de naam van de hond van de Duitse zanger- maar niemand weet iets.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook zo raar dat zowat niemand echt iets weet. Normaal hoor je heel snel wel via via wat er nou echt is, maar dit duurt al uren.
Dan hadden ze ‘m toch echt wel meteen gediskwalificeerd en de AVROTROS ook, lijkt me.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat niet kunt zeggen zonder dat je weet wat er aan de hand is. In het meest extreme geval praten we over een zedendelict oid. Ik ga daar niet vanuit, maar het kan. Dan weten de wensen van het slachtoffer natuurlijk ook zwaar.
Of er is onderzoeksbelang bij niet communiceren, alles kan.
Nee en de delegaties zullen vast wat meer weten, maar die vertellen ook niets door blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:22 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja, het stikt daar van de 'pers', is er een keer echt nieuws om uit te zoeken en verslag van te doen -in plaats van de naam van de hond van de Duitse zanger- maar niemand weet iets.
Mogelijk tussen vlaggen parade en het optreden gebeurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook zo raar dat zowat niemand echt iets weet. Normaal hoor je heel snel wel via via wat er nou echt is, maar dit duurt al uren.
Jawel, hangende het onderzoek is hij 'geschorst'. De uitkomst staat nog niet vast.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik kijk dit door de bril alsof Joost Klein een Duitser, Belg of Oostenrijker is. Als outsider gezien is dit behoorlijk gênant voor Nederland en het ziet er ook niet goed uit, want hij is geïsoleerd. Hij heeft iets gedaan waar de rest niet bereid is om hem in te steunen. Hij staat er alleen in en het lijkt onwaarschijnlijk dat hij morgen op het podium staat. En ik denk dat de rest dan ook wel klaar met hem is, wat hij trekt alleen aandacht weg van het daadwerkelijke event en haar deelnemers. Als zijn ultieme doel werkelijk een deelname aan het ESF was, dan wat is hij precies aan het doen? Je wordt echt niet zomaar geschorst.
Als dat al zo zou zijn, de protesten maken het alleen maar 'erger'. Is de rest nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niks ten nadele van die meid maar ik snap dit wel, dit is een inzending die normaal ergens hoogstens onderkant top 10, middenmoot zou eindigen en nu door een collectieve politiek ingegeven stemactie gaat winnen.
Welke rest bedoel je? Zijn team?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik kijk dit door de bril alsof Joost Klein een Duitser, Belg of Oostenrijker is. Als outsider gezien is dit behoorlijk gênant voor Nederland en het ziet er ook niet goed uit, want hij is geïsoleerd. Hij heeft iets gedaan waar de rest niet bereid is om hem in te steunen. Hij staat er alleen in en het lijkt onwaarschijnlijk dat hij morgen op het podium staat. En ik denk dat de rest dan ook wel klaar met hem is, wat hij trekt alleen aandacht weg van het daadwerkelijke event en haar deelnemers. Als zijn ultieme doel werkelijk een deelname aan het ESF was, dan wat is hij precies aan het doen? Je wordt echt niet zomaar geschorst.
Dat kan helemaal niet want je bent bevooroordeeld omdat je weet dat Joost een Nederlander is. De echte aandacht voor het event wordt overigens al weggetrokken door deelname van Israël. Maargoe, ondanks wat de ESF claimt is ESF vooral een politiek festivalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Vraag me af of de artiesten van de andere landen meer dan wij weten van wat er aan de hand is hoor. Denk het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk niet dat er heel veel taktiek aan ten grondslag zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn, de protesten maken het alleen maar 'erger'. Is de rest nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Daar zitten voornamelijk fans van het evenement en van ander boulevardverhalen die een perskaart dragen, en geen gelazer willen zodat ze het volgende uitje zouden kunnen missen. Die gaan geen amok schoppen en geven hooguit door dat "de sfeer wat droevig is hier in Malmö."quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij drukte hij vooral op extra knoppen omdat die liftdeur maar open bleef staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zag er wel uit alsof hij eerst de juiste verdieping indrukte en pas daarna bedacht af te leiden door meer knoppen in te drukken
Op de geruchten na.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef Document1 het volgende:
Er zijn echt mensen die meer weten maar wat dat betreft heeft de ebu het wel goed voor elkaar, iedereen houdt z’n mond dicht.
Ooo, waaruit blijkt dat?quote:
Nee hoor, je kijkt als een typische Nederlander: zo negatief mogelijk over Nederlandersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietertquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wat zou erg genoeg zijn om uberhaupt te diskwalificeren? Ze kunnen altijd de video toch afspelen?
Dat acht ik zeer onwaarschijnlijk. Als het in zo’n brede kring bekend is (dan praat je al over honderden mensen, incl begeleiding) ligt het binnen 5 minuten bij de krant.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vraag me af of de artiesten van de andere landen meer dan wij weten van wat er aan de hand is hoor. Denk het niet.
Onzin. Heb jij ooit iets meegekregen van de politiek van Italië of Letland of Denemarken via dit festival? Nog nooit. En nu opeens omdat het goed uitkomt om mee te lopen, is het een 'politiek festival'? De critici maken het politiek, niet de EBU.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet want je bent biased omdat je weet dat Joost een Nederlander is. De echte aandacht voor het event wordt overigens al weggetrokken door deelname van Israël. Maargoe, ondanks wat de ESF claimt is ESF vooral een politiek festival
Fysiek contact betekent niet dat hij een klap heeft gegeven. Dat weten we helemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietert
Dat klopt, dat wordt gesuggereerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fysiek contact betekent niet dat hij een klap heeft gegeven. Dat weten we helemaal niet
Daar is geen urenlang onderzoek voor nodig, zou je zeggen. En er lijkt me ook geen rechter die voor morgen zich hierover uitgesproken heeft (tenzij arrestatiebevel?!)?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietert
…..maar er is niemand die me helptquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvangt, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Behalve dat de Zweedse politie nu ook aanwezig zou zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef ikbenrond het volgende:
Ik ben net klaar met werken, wat zijn de updates? Nog steeds niks? Ebu maffia
Yup en Interpolquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Behalve dat de Zweedse politie nu ook aanwezig zou zijn.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvolgd, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
MI5 is ook onderwegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De FBI en CIA ook heb ik begrepen.
Nee, maar het is wel een uitzonderlijk geval. Regels zeggen waarschijnlijk diskwalificatie, maar doe je dat met een van de favorieten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar is geen urenlang onderzoek voor nodig, zou je zeggen. En er lijkt me ook geen rechter die voor morgen zich hierover uitgesproken heeft (tenzij arrestatiebevel?!)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |