Welke verslaggeving?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen aangifte gedaan, zo blijkt uit die verslaggeving.
De spreekwoordelijke rapen, toch? Of de echte rapen? Want dan is het tijd om ze af te gieten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ze moeten hem nu ook wel iets in de schoenen gaan schuiven, want als blijkt dat deze hele schorsing op helemaal niks gebaseerd is zijn de rapen pas echt gaar.
Tsja,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ze moeten hem nu ook wel iets in de schoenen gaan schuiven, want als blijkt dat deze hele schorsing op helemaal niks gebaseerd is zijn de rapen pas echt gaar.
Zoiets kan ook nog. Onfatsoenlijke vraag, hij loopt door en raakt een schouder aan oid en dan janken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:02 schreef TLC het volgende:
Dus er is ook geen aangifte gedaan, het kan ook gewoon n por zijn geweest of zo
Nou ja het is Zweden he, daar heb je een vrouw al misbruikt als je haar een seconde te lang aankijktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daar doe je geen aangifte voor toch?
Best aannemelijk gezien die grote schouders, niet makkelijk te missenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:10 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
[..]
Zoiets kan ook nog. Onfatsoenlijke vraag, hij loopt door en raakt een schouder aan oid en dan janken.
Vroeger was dat wel anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:10 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Nou ja het is Zweden he, daar heb je een vrouw al misbruikt als je haar een seconde te lang aankijkt
Leuk, een nieuw seizoen van The Bridge!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:56 schreef Joox het volgende:
Volgens een NL-er op ESC United: The Swedish production now reporting Malmö police has started an investigation on scene. Nobody filed a report as of yet. But they admitted to be on scene to "find out what has happened".
Ze gaan deze moeite echt niet doen als er niets aan de hand is. Zweden wil een leuke evenement organiseren en zitten totaal niet te wachten op zoiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hangt denk ik van de ernst en serieusheid van de aantijging af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:11 schreef Dave het volgende:
Je zou zeggen, “onschuldig tot het tegendeel is bewezen”, je mag meedoen, hangende het onderzoek.
We worden allemaal wel eens fysiek, zo ook die wielrenner van der poel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:10 schreef Verida het volgende:
ik blijf toch bij het eerste gerucht, dat er iemand is geweest die zijn overleden ouders erbij heeft gehaald, of dat belachelijk heeft gemaakt, en dat hij dus min of meer geflipt is en een knal heeft uitgedeeld of een duw.
en dit is geescaleerd, hij is weggelopen enz enz.
#metooquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:10 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Nou ja het is Zweden he, daar heb je een vrouw al misbruikt als je haar een seconde te lang aankijkt
Ik ben geen pauper, ik word nooit fysiekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:12 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
We worden allemaal wel eens fysiek, zo ook die wielrenner van der poel.
En misschien daardoor ook boos op de productie van het ESF geworden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:10 schreef Verida het volgende:
ik blijf toch bij het eerste gerucht, dat er iemand is geweest die zijn overleden ouders erbij heeft gehaald, of dat belachelijk heeft gemaakt, en dat hij dus min of meer geflipt is en een knal heeft uitgedeeld of een duw.
en dit is geescaleerd, hij is weggelopen enz enz.
Alsof de EBU ook maar iets geeft om fansquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:12 schreef Em31 het volgende:
De reacties overal op Joost nu, de EBU heeft een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |