Verrekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:53 schreef hole1988 het volgende:
Ik zit me net te bedenken. The rest of the world kan vanaf middernacht gaan stemmen. Ik ben benieuwd.
principe kwestie misschien?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:50 schreef grazz het volgende:
Net weer even zijn optreden van gisteravond bekeken. Ik snap het niet. 9 maanden lang werk je naar dit moment toe. Dit is je droom. Je doet het voor de kinderen zeg je in interviews. Je geeft aan dat je hiermee een hoofdstuk in je leven afsluit. En dan lijk je het zo te verknallen? Dat kan gewoon niet.Wat is er gebeurd man
Hey!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:53 schreef Andromache het volgende:
Heeft ie een cameravrouw versierd en mag dat niet meer in Zweden? Dacht ie 'Erop, pahpaaaaaaah?'
Wel een goede OP graag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Wat er ook gebeurt; @:momo en ik maken morgen het nieuwe Live topic voor jullie.
Dat vind ik heel erg fijn! Bedankt Zipportal, we kunnen in deze zware tijd wel wat stabiliteit gebruiken. Ook @Momo zijn we natuurlijk zeer dankbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Wat er ook gebeurt; @:momo en ik maken morgen het nieuwe Live topic voor jullie.
Wat zouden we toch zonder jou moeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Spannond hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:56 schreef Joox het volgende:
Volgens een NL-er op ESC United: The Swedish production now reporting Malmö police has started an investigation on scene. Nobody filed a report as of yet. But they admitted to be on scene to "find out what has happened".
Nu nog meedoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:50 schreef TLC het volgende:
Joost is een plekje gestegen bij de bookmakers
tof publiek!!quote:
dsi esf-godenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Naja, zelfs als hij iemand daar een kopstoot heeft gegeven, kunnen ze de tape toch starten zo bleek vanavond?quote:
Wij allemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Juist omdat gister een zekerheid was dat we door zouden gaan, keek ik zo uit naar zaterdag. En om nu de act nog een keer te zien, maar deze keer ken ik het al en kon ik op een andere manier kijken en beleven.
Ik snap er niks van.
Zijn ze niet gewoon te bang om de bom te droppen dat hij nooit meer mee mag doen? Dus zeggen ze niks en zetten ze het in de week bij ons.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:54 schreef molloot200 het volgende:
Het vervelendste is gewoon dat er niks gezegd wordt over de hele context. Wat is er gebeurd dan? Hoezo moet het "onderzoek" zo lang duren? Dit gaat alleen maar tegen ze werken als ze Nederland eruit donderen op deze manier.
Ik zag het ook ja! En nog groenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:50 schreef TLC het volgende:
Joost is een plekje gestegen bij de bookmakers
Dan hadden ze dat toch beter vóór de juryshow kunnen doen lijkt mij. Als ze het toch al weten...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon te bang om de bom te droppen dat hij nooit meer mee mag doen? Dus zeggen ze niks en zetten ze het in de week bij ons.
8 uur nadien? Vreemd verhaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:56 schreef Joox het volgende:
Volgens een NL-er op ESC United: The Swedish production now reporting Malmö police has started an investigation on scene. Nobody filed a report as of yet. But they admitted to be on scene to "find out what has happened".
Maar dan zou het ESF meewerken aan een stunt? Dat lijkt mij sterk, het kan net zo goed dat het enthousiaste publiek zich tegen hem keert na vrijgeven van meer info.quote:
Neem het niet serieus joh. Natuurlijk is het geen stunt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar dan zou het ESF meewerken aan een stunt? Dat lijkt mij sterk, het kan net zo goed dat het enthousiaste publiek zich tegen hem keert na vrijgeven van meer info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |