Je hebt een bepaalde set aan mensen die dit niet kunnen nalaten. Een Kanye bijvoorbeeld. Die drijven op dit soort controversies. Een beetje van "oh, kijk mij eens uniek zijn".quote:
Zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:35 schreef Jojoke het volgende:
Hoe goed kennen we Joost? Is hij echt altijd een super integer loyale betrouwbare team player of is hij één van die personages met mooie praatjes maar als het puntje bij het paaltje komt voor eigen glorie gaat?
Bedankt, dacht ik al. Was hele avond bij het voetballen en dit is dus een prima samenvatting van de afgelopen uren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nop, en de kans is klein dat we meer te weten komen zolang de juryshow nog aan de gang is.
Niks mis met een orkest. Mits er voldoende artiesten zijn die met genres als happy hardcore of Lordi-achtige spookmetal aan komen zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:39 schreef superniger het volgende:
Offtopic: Boomers met hun heimwee naar een orkest.
Nee preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je daar natuurlijk helemaal niets over zeggen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:39 schreef superniger het volgende:
Offtopic: Boomers met hun heimwee naar een orkest.
Bij de Avrotros weten ze het dus ook maar die kiezen ook voor zwijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit is in heel Europa nieuws he? Dat de organisatie het weet lijkt me nogal wiedes.
Wat voor stokslagen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:43 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mensen die een of-vraag met ja of nee beantwoorden, verdienen naar mijn mening stokslagen.
BOEEEEEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:49 schreef Ama het volgende:
Heb nog nooit zoveel boe geroep gehoord dan dit jaar.
En een procent erbijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:50 schreef TLC het volgende:
Joost is een plekje gestegen bij de bookmakers
Gekmakend haast. Het rijmt gewoon niet met elkaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:50 schreef grazz het volgende:
Net weer even zijn optreden van gisteravond bekeken. Ik snap het niet. 9 maanden lang werk je naar dit moment toe. Dit is je droom. Je doet het voor de kinderen zeg je in interviews. Je geeft aan dat je hiermee een hoofdstuk in je leven afsluit. En dan lijk je het zo te verknallen? Dat kan gewoon niet.Wat is er gebeurd man
Beetje overdreven reactiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:50 schreef grazz het volgende:
Net weer even zijn optreden van gisteravond bekeken. Ik snap het niet. 9 maanden lang werk je naar dit moment toe. Dit is je droom. Je doet het voor de kinderen zeg je in interviews. Je geeft aan dat je hiermee een hoofdstuk in je leven afsluit. En dan lijk je het zo te verknallen? Dat kan gewoon niet.Wat is er gebeurd man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |