Doet die mee aan het ESF dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie juichen zo ook allemaal voor Groningen neem ik aan?
Veel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Perrin het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er aan de hand is?
Dat zou de EBU inderdaad behoorlijk wat geld gaan kosten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Spanje is trouwens een van de big 5die hebben een speciale status. Als zij iets willen dat gaat het ook gebeuren, hoeft er maar 1 te zijn. Nooit dat ESF hun gaan DQ. NOOIT.
Twee minuten, in die tijd had bijna een topic volgepost kunnen worden vandaag.quote:
Topic zat nog niet vol, daarom kunnen alleen mods een nieuw deel openen.quote:
En over 5 min dancing dollekampquote:
Nee, want er is niets bekend over het hoe en waarom.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Kunnen we eenemoticon achter tralies krijgen
20 stemmen op die cougar morgen als ze Joost redden!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Spanje is trouwens een van de big 5die hebben een speciale status. Als zij iets willen dat gaat het ook gebeuren, hoeft er maar 1 te zijn. Nooit dat ESF hun gaan DQ. NOOIT.
Israėl nog meer dat is de hoofdsponsorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat zou de EBU inderdaad behoorlijk wat geld gaan kosten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Ahquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Topic zat nog niet vol, daarom kunnen alleen mods een nieuw deel openen.
Kaarija was gister wel weer genietenquote:
Persconferentie IN HET MAASGEBOUW.quote:
NOS is live ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:59 schreef Joox het volgende:
Biggest Dutch news station is going live now in the Arena
Fake news, toen je dit postte was het nog niet 8 uur.quote:
Ging het over Joost?quote:
Dat is juist logisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:53 schreef Moira het volgende:
Maar idd wel knap hoe snel het gaat voor een onderwerp waar we al de hele dag NIKS van te horen krijgen![]()
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef Joox het volgende:
De lange stilte zou wel verklaren dat er meer speelt dat alleen een incident tussen Joost en iemand anders?
Historisch! Dit wordt het nieuwe “zijn we er toch weer ingetrapt”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rob Trip met de NU al fameuze woorden:
DOEN WE NOG WEL MEE?????
Waar is Marleen de Rooyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:01 schreef marcodej het volgende:
ESF 'journalisten' zijn geen echte journalisten toch?
Anders kun je niet na zoveel tijd zoveel niet weten.
Sow, dan moet er echt wel wat aan de hand zijnquote:
Die zit weer lekker rollercoaster tycoon te spelenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat Joost daar inmiddels gewoon niet meer is. Dus als hij mag meedoen, moet hij ergens van de straten in Malmö worden geplukt.
Meen je niet. 8 uur journaal ook nog zeker?quote:
Ik hoop dat hij lekker in een hotel met z’n vrienden zit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Ik denk dat Joost daar inmiddels gewoon niet meer is. Dus als hij mag meedoen, moet hij ergens van de straten in Malmö worden geplukt.
Pas als Gerri Eickhof in beeld komt kun je spreken van een echte ramp.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sow, dan moet er echt wel wat aan de hand zijn
Gelukkig draait mijn VHS. Ongekend dit. Mijn kleinkinderen moeten dit ook meemaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef zipcon het volgende:
NOS weet ook niets "Dit is nog nooit vertoond"
Dit doet me denken aan iets anders (dichtbij) deze week.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu dus geruchten/bevestigingen over het lastig valken van zowel de delegaties van Nederland, Griekenland als Spanje door de Israėlische delegatie?
Wtf is er ad hand?
Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meen je niet. 8 uur journaal ook nog zeker?
Ik denk niet dat Joost het op straat in Malmö overleeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Godsammequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pas als Gerri Eickhof in beeld komt kun je spreken van een echte ramp.
heel opmerkelijk iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef zipcon het volgende:
NOS weet ook niets "Dit is nog nooit vertoond"
Ik hoop er inmiddels op, erg hč.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit duurt zo bizar lang dat ik onderhand ga denken dat de finale afgelast gaat wordrn
Dan schakelen we 4Chan in en gaat de FIK ERIN.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef quirina het volgende:
Als EBU er lang over doet is het antwoord: Nee Joost doet niet meer mee.
herstelbetalingen al aangevraagd, allesquote:
Nee de juryshow wordt ‘m sowieso niet lijkt me. Dus het is of klaar zo of ze laten de beelden zien van gisteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef blackswangreen het volgende:
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
"On a lighter note.."quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef zipcon het volgende:
"We gaan naar het zuiden van de Gazastrook" gaat het nieuws voort, we kunnen weer slapen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet in Malmö ben, want ik weet ook niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Roelien in Malmö weet ook al niks.
Iedereen die niks weet komt in beeld…
Iemand zei hier vanmiddag tegen mij: speculaties daar hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit duurt zo bizar lang dat ik onderhand ga denken dat de finale afgelast gaat wordrn
Overleden, 2022quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?
Hebben ze de Van Brienoord al gechecked?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat zou je wel willen weten heh?!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?
Onzin, als dat zo was hoefden ze niet door de halve finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Israėl nog meer dat is de hoofdsponsor
Dat plaatje stond 2 dagen geleden al bij Joost op z'n insta...quote:
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef quirina het volgende:
Ik zie wel gebeuren dat ze het hele gebeuren gaan cancellen
Nou ja. Als er geen informatie is dan is er geen informatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Confetti het volgende:
Deze 'journalisten' moeten zich echt doodschamen. Schijtlolligheid kunnen ze wel, maar informatie krijgen niet.
bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.
Het eerste is echt iets nieuws, het tweede bijkanst business as usual.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Rnie het volgende:
NOS opent met nieuws omtrent Joost Klein, daarna de problematiek rond de gazastrook.
PRIORITEITEN MENSEN!
Niemand heeft toegang tot de informatie dus ik ga ze niets verwijtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Confetti het volgende:
Deze 'journalisten' moeten zich echt doodschamen. Schijtlolligheid kunnen ze wel, maar informatie krijgen niet.
Maar het ziet wel allemaal mooi uit op je 4K tv?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Joox het volgende:
Van Eurovisie over naar Rafah. We leven in een vreemde wereld.
Zwaar onder de maat idd, een beetje nieuwsorganisatie heeft z’n EBU-bronnen op ordequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef Confetti het volgende:
Dit is geen speculatie. Dit is een verzuchting.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iemand zei hier vanmiddag tegen mij: speculaties daar hebben we niks aan.
Er lopen tientallen mensen rond rond die Klein. Een fatsoenlijke journalist had wel wat opgepikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja. Als er geen informatie is dan is er geen informatie.
@yvonne hoe zat dat ook alweer met speculeren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat een of andere mafklapper uit Nederland z’n handen niet kan thuishouden? Wel nee.
Ik denk dat hij kwijt is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Als hij gediskwalificeerd zou zijn hadden ze dat nu toch al wel bevestigd?
Lijkt mij ook, iets klopt niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Uitgesloten, dus niet zelf opgestapt mits het klopt.quote:
Hallo Zoonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Maar het ziet wel allemaal mooi uit op je 4K tv?
HET HOOFDquote:
Het is elk geval nog nooit vertoond en straks beelden live vanaf de maan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
zou dit de verrassing zijn geweest waar joost het over had hele tijd
Tenzij de crisis is dat andere landen in steun voor joost dan ook aangaven te stoppenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Trollen? Jij vindt het in de verste verte realistisch dat vanwege dit incident de hele show gecanceld wordt?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
@:yvonne hoe zat dat ook alweer met speculeren?
GREYS JE LEEFT NOG IK MAAKTE ME ZORGENquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Dat maakt voor een diskwalificatie toch niet uit? Het is geen snelwandelen, waar je er pas uit ligt als een jurylid je het bordje laat zien.quote:
Daar gaan we weer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof sinds vandaag niemand meer…
ergens hoop ik dat, maar nee, wat schieten ze hier mee opquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Rnie het volgende:
Bestaat er een mogelijkheid dat het allemaal een act is?
Jij valt me heel erg tegen in deze. Er is NIKS bekend. Ik ken je als een verstandiger persoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welk incident? We weten niet wat 'het incident' is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Trollen? Jij vindt het in de verste verte realistisch dat vanwege dit incident de hele show gecanceld wordt?
Jij? Jij bent wat op het spoor!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
Gaat het een beetje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Greys het volgende:
Nee want ze zenden alles in 1080i uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Maar het ziet wel allemaal mooi uit op je 4K tv?
Haha tuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me wel af of het echte verhaal ooit naar boven gaat komen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij valt me heel erg tegen in deze. Er is NIKS bekend. Ik ken je als een verstandiger persoon.
Natuurlijk niet, niemand geeft een fuck om Nederlandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mocht het zo zijn dat Joost wordt gediskwalificeerd dan ben ik benieuwd of andere artiesten alsnog een statement zullen maken als daadwerkelijk blijkt dat meerdere landen intimidatie te hebben ondervonden.
Hopelijk dat Joost Klein dat alsnog gaat geven mochten we het echte verhaal niet krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me wel af of het echte verhaal ooit naar boven gaat komen.
Heb je het met Zweden trouwens ook gelijk getroffen als gast(arbeiders)landquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het punt is dat ze gekozen hebben ze te laten deelnemen. Dan moeten alle kandidaten die uitgenodigd zijn en op komen dagen daarna ook niet meer zeiken. Dįįr is het nu helemaal fout gegaan. Ze konden niet accepteren dat Israel een grote kans maakt zelfs te gaan winnen, blijf gewoon thuis als je het niet eens bent met de organisatie waar je te gast bent. Zij bepalen de regels.
Dit was de maanlanding waar eerder over gesproken was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:06 schreef Paul het volgende:
Ja die lollige vrienden zijn allemaal leuk en aardig, maar hoop dat er ook anderen voor hem zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Japepk het volgende:
Oprechte zorg dat Joost wel goed ondersteund wordt. Zelfs zonder consequentie is deze hele wervelstorm al pittig. Als je dan ook nog diskwalificatie door een persoonlijke fout op je geweten hebt, kan dat een behoorlijke wissel trekken.
Dat er niemand ergens iets 'lekt' is wel heel opvallend inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:07 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er lopen tientallen mensen rond rond die Klein. Een fatsoenlijke journalist had wel wat opgepikt.
Of ze zijn bang voor de EBU en durven niets te melden.
Ik spreek Duits dus ik heb het artikel zeg maar daadwerkelijk gelezen. Ik citeer: “Er soll nach BILD-Informationen von dem Wettbewerb ausgeschlossen werden”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Missen die mensen dan echt het vraagteken in de kop?
De Puttense moordzaak is er niks bij…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Gelukkig had Israėl z'n eigen Willibrord wel meegenomen.
Het is Bild.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik spreek Duits dus ik heb het artikel zeg maar daadwerkelijk gelezen. Ik citeer: “Er soll nach BILD-Informationen von dem Wettbewerb ausgeschlossen werden”
Eerlijk is eerlijk, Bild is natuurlijk wel zo'n roddelpapiertje dat élke mogelijke scheet met grote gekleurde headlines post als nieuws.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik spreek Duits dus ik heb het artikel zeg maar daadwerkelijk gelezen. Ik citeer: “Er soll nach BILD-Informationen von dem Wettbewerb ausgeschlossen werden”
Een foute wissel...??quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Japepk het volgende:
Oprechte zorg dat Joost wel goed ondersteund wordt. Zelfs zonder consequentie is deze hele wervelstorm al pittig. Als je dan ook nog diskwalificatie door een persoonlijke fout op je geweten hebt, kan dat een behoorlijke wissel trekken.
Niet teveel masturberen he.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen jongens en meisjes. Hopelijk is er nieuws als ik terug kom!
Nog even van genieten nu het nog kan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dennis schouten, over n paar jaar niet meer onder ons
Dat is waar. Ik zeg niet voor niets “volgens Bild”. Maar er wordt hier gedaan alsof daar niet staat dat hui DQ zou zijn omdat er een vraagteken in de kop staat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Bild is natuurlijk wel zo'n roddelpapiertje dat élke mogelijke scheet met grote gekleurde headlines post als nieuws.
Maar hij spreekt Dśits!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Bild is natuurlijk wel zo'n roddelpapiertje dat élke mogelijke scheet met grote gekleurde headlines post als nieuws.
Geen wachtmuziek?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef Mani89 het volgende:
PAUZEMUZIEK.
Iedereen heel even tranquillo.
Het eerste land met een wereldwijde handelseconomie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, niemand geeft een fuck om Nederland
Hoe dan?? Dat kan echt niet nu hoor!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen jongens en meisjes. Hopelijk is er nieuws als ik terug kom!
Alles is veranderd behalve NIBB-IT godenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zou er graag de chips bij pakken, maar die is sinds dit jaar ook niet meer te vreten
Doritos Cheese, waarom
Toch al een goed kwartiertje oud inmiddels.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch al een goed kwartiertje oud inmiddels.
Kemkers functie elders?quote:
Precies. Heb dat Duitse artikel even gelezen en het is gewoon the same old shit.. speculatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Kinga het volgende:
BILD is de duitse Telegraaf joh... totaal niet geloofwaardig
Ja die was gewoon goed. Lekker manquote:
ISquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit songfestival wordt zo’n gigantische shitstorm
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef CarloV het volgende:
Gaat dit onderzoek net zo lang duren als die van Matthijs van Nieuwkerk of hoe zit dat?
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd of we de post van de Spaanse televisie los moeten zien van wat er met Joost aan de hand is. Het zou mij toch wel verbazen als dat los zou staan van elkaar.
Omdat er geen nieuws is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Waarom is er nog geen breaking news live show bij de NPO en/of RTL?
Omdat er geen bevestigd nieuws isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Dat risico hadden ze kunnen incalculeren ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
D
[..]
DDOS attack door alle mensen uit europe die een update willen hebben...
dus dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd of we de post van de Spaanse televisie los moeten zien van wat er met Joost aan de hand is. Het zou mij toch wel verbazen als dat los zou staan van elkaar.
Vandaag Inside gaat het verlossende woord straks brengenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Nog erger?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
EBUquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Waarom kijken? Laten we spoedmeet doen en dan gaan we het naspelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Jongens ik stel voor dat we om 2030 uur met z'n allen The Passion Hemelvaart gaan kijken ter afwisseling
Misschien de reden van de statement van RTVEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat er niemand ergens iets 'lekt' is wel heel opvallend inderdaad.
Doe niet zo gek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Jongens ik stel voor dat we om 2030 uur met z'n allen The Passion Hemelvaart gaan kijken ter afwisseling
Misschien is Joost even hardlopen om zijn hoofd te legen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Slaat toch nergens op, hoe kun je je nu verstoppen als organisatie wanneer er zoiets gebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vrees zelfs een heuse orkaan/hurricanequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kijk ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is de informatie omtrent Roda altijd wel op orde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Groningen - Roda is op. Dat is tenminste echt belangrijk.
Hoezo is The Passion Hemelvaart niet met Hemelvaart?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Valt niks samen te vattenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik was even 2 uur afwezig
Kan iemand de ontwikkelingen in deze spannende zaak van de afgelopen 2 uur even voor me samenvatten?
Was dat niet gisteravond al op TV? Of is Hemelvaart tegenwoordig op vrijdag…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Bedoelen ze vrije pers of vrije roeptoeterij meningsuiting? Heb een beetje het idee dat de Spanjaarden niet helemaal eerlijk het spel spelen volgens schoenmaker houd je bij je leest.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand de ontwikkelingen in deze spannende zaak van de afgelopen 2 uur even voor me samenvatten?
We weten nog steeds niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik moet hier ook weer heel hard om lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen (bevestigd) nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
ZIYECHquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Jezus had enkel vandaag een gaatjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Was dat niet gisteravond al op TV? Of is Hemelvaart tegenwoordig op vrijdag…
Tikje warrig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Vanwege de 2e halve finale natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo is The Passion Hemelvaart niet met Hemelvaart?
Niemand weet wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Het enig waar we weten is dat er een “incident” is geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Kan alleen maar als je een besluit gaat nemen met verstrekkende gevolgen voor t hele festival. Zelfs als ze Joost diskwalificeren dan krijg je niet binnen 40 min de focus op de juryshowquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op, hoe kun je je nu verstoppen als organisatie wanneer er zoiets gebeurt?
Ja maar dat zal gaan om het incident met de Spaanse journalist, niet om Joost.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Wel belangrijk dat Spanje als big 5 zegt tegen EBU respecteer de vrijheid van pers en meningsuiting
of anders...
Jezus is met de NS naar God opgestegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gisteren was het voor de jurypunten, vandaag is de TV uitzending…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja hoor:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Nee joh die zijn alleen vertrokken denk ik, dat is productie technisch ook niet te doen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef multifase het volgende:
Als Joost DSQ zou zijn, dan hadden we het nu toch wel geweten? Het lijkt mij dat een ander land dan de plaats zou innemen, en dit zou laten weten?
Gewoon luisteren naar de cantate "Gott fähret auf mit Jauchzen!" van J.S. Bach.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Ik krijg ook deze houding.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
Ik hou van drama. Nooit niks om het songfestival gegeven, maar dit is prachtig. Ik hoop dat er nog meer drama komt. Laat het maar helemaal ontsporen.
Ik denk dat jij enige bias hebt. Gezien de posts die ik de laatste dagen van je gelezen heb.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bedoelen ze vrije pers of vrije roeptoeterij meningsuiting? Heb een beetje het idee dat de Spanjaarden niet helemaal eerlijk het spel spelen volgens schoenmaker houd je bij je leest.
Hopen dat ie niet langs Amersfoort hoeft danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Jezus is met de NS naar God opgestegen.
Wat houdt 'onbetrouwbare bron' hier precies in? Het is Engelstalig dus ik naam aan dat je het gekopieerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Joox het volgende:
Onbetrouwbare bron: So, Gabe is in the stadium and just was told the press conference was cancelled again? Press room is full with journalists all scrolling like teenagers, no official has told them when to expect it now, only the earlier statement that one will only come from the EBU and be shortly is still expected. Are MO and the EBU discussing how to guarantee safety or statements?
Nou, neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Dat met Spanje komt goed, al klapte Spanje een ander land, blijft wel big 5 dus die zijn min of meer onschendbaar. Dit is maar een waarschuwing van Spanje om richting EBU te zeggen, ken je plek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat zal gaan om het incident met de Spaanse journalist, niet om Joost.
Plek houden ze vacant. Diegene die zijn uitgeschakeld zijn voor een groot deel naar huis.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef multifase het volgende:
Als Joost DSQ zou zijn, dan hadden we het nu toch wel geweten? Het lijkt mij dat een ander land dan de plaats zou innemen, en dit zou laten weten?
Overgrote meerderheid van de wereldbevolking weet niet eens waar het ligtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het eerste land met een wereldwijde handelseconomie.
Een heel grote centrale haven midden in Europa.
Een van de drukste vliegvelden van de planeet.
Een van de grootste agrarische exportlanden ter wereld.
Kortom;
Genoeg mensen die een fuck geven om Nederland.
Volgens de geruchten....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij enige bias hebt. Gezien de posts die ik de laatste dagen van je gelezen heb.
3 landen nu al..
Lekker onprofessioneel als ze dit eerder zien dan een statementquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Claims dat dit vanuit een commentator hokje zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |