Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd of we de post van de Spaanse televisie los moeten zien van wat er met Joost aan de hand is. Het zou mij toch wel verbazen als dat los zou staan van elkaar.
Omdat er geen nieuws is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Waarom is er nog geen breaking news live show bij de NPO en/of RTL?
Omdat er geen bevestigd nieuws isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Dat risico hadden ze kunnen incalculeren ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
D
[..]
DDOS attack door alle mensen uit europe die een update willen hebben...
dus dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd of we de post van de Spaanse televisie los moeten zien van wat er met Joost aan de hand is. Het zou mij toch wel verbazen als dat los zou staan van elkaar.
Vandaag Inside gaat het verlossende woord straks brengenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Nog erger?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit songfestival wordt zo’n gigantische shitstorm
EBUquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Waarom kijken? Laten we spoedmeet doen en dan gaan we het naspelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Jongens ik stel voor dat we om 2030 uur met z'n allen The Passion Hemelvaart gaan kijken ter afwisseling
Misschien de reden van de statement van RTVEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat er niemand ergens iets 'lekt' is wel heel opvallend inderdaad.
Doe niet zo gek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Jongens ik stel voor dat we om 2030 uur met z'n allen The Passion Hemelvaart gaan kijken ter afwisseling
Misschien is Joost even hardlopen om zijn hoofd te legen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Slaat toch nergens op, hoe kun je je nu verstoppen als organisatie wanneer er zoiets gebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vrees zelfs een heuse orkaan/hurricanequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit songfestival wordt zo’n gigantische shitstorm
Dat kijk ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is de informatie omtrent Roda altijd wel op orde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Groningen - Roda is op. Dat is tenminste echt belangrijk.
Hoezo is The Passion Hemelvaart niet met Hemelvaart?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |