"Er is me nadrukkelijk gevraagd geen politieke statements te maken omdat dat dat gezeik op kan leveren, dus maakte ik een politieke statement en kwam er gezeik van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien had ie dan ook gewoon politiek uit een liedjes competitie moeten houden
GEWOON EEN SUGGESTIE HOOR
quote:"Geneva, we have a problem!"
Sorry, the page or file you are looking is temporarily unavailable.
Please try later.
go to ebu.ch
Heb je wel ballen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het feit dat dit zo lang duurt zegt gewoon dat de bal niet bij EBU ligt.
Joost kapt er gewoon mee.
En Edwin van Calker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Als Joost er nu mee kapt schaar ik hem bij deze in het rijtje Seabert van der Linden.
Ik denk dat je op moet houden met fantasietjes als waarheid te poneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Za het volgende:
Ik denk dat Govert, als woordvoerder van Joost niet gaat wachten tot ze in een of andere persconferentie worden afgemaakt, en naar buiten zal treden over de feiten en omstandigheden waarom en waarin dit kon plaatshebben.
Het ESF heeft nu de handen vol aan Martin en landen als Nederland, Spanje, Ierland en Israel, en ook Zweden zelf had een performer met een Palestina sjawl.
Misschien wordt dit hele gebeuren wel gecanceld.
Een beetje dom om zinloos dat te roepen, maar dat geeft die anderen natuurlijk niet het recht om je dan te intimideren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Er is me nadrukkelijk gevraagd geen politieke statements te maken omdat dat dat gezeik op kan leveren, dus maakte ik een politieke statement en kwam er gezeik van.![]()
"
Is @Coco ook jouw lievelings?quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:53 schreef Joox het volgende:
Onbetrouwbare bron: Allegedly, RTVE, and some other broadcasters are demanding the DQ for Israel.
https://twitter.com/RTVE_Com/status/1788988410062848246quote:RTVE-VERKLARING:
De Spaanse delegatie van @eurovisie_tve heeft overgebracht naar @EBU_HQ zijn inzet voor de vrijheid van pers en meningsuiting en heeft dat geëist @Eurovisie het respect ervan garanderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |