Zondag door de grachten van Amsterdamquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef KingRoland het volgende:
plot twist: joost doet mee en krijgt 10000000 punten
genot
Dan ligt de bal dus nog altijd niet bij hun.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of ze durven geen knoop door te hakken
Ik denk dat dit wel speeltquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Denk niet dat de kandidaten uit Tsjechiė of Noorwegen erg bezig zijn met Joost KleinLekker boeiend of je 24 tegenstanders of 25 tegenstanders hebt.
Wat een gaslighting. Zeurkous.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
n de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Verschillende Israėlische journalisten hebben besloten mij te intimideren en uit te schelden omdat ik #FreePalestine heb geroepen na de Isra-hel-repetitie.
Ze gaan ons niet bang maken. Ze gaan ons niet het zwijgen opleggen.
Exact en niet nog een keer uitlokken met de tokkie woordspeling op Israel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Tja. Had je je muil maar moeten houden.
Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag door de grachten van Amsterdam
In eleven years that I have been covering #Eurovision I have never felt so unsafe at the festival.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar mijn Spaans is niet direct optimasl![]()
Wat staat daar/zegt hij?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar mijn Spaans is niet direct optimasl![]()
Wat staat daar/zegt hij?
Zoiets, twitter translationquote:In de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Verschillende Israėlische journalisten hebben besloten mij te intimideren en uit te schelden omdat ik #FreePalestine heb geroepen na de Isra-hel-repetitie.
Deze man neuktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WDK in rotterdamAllemaal aan de speed en allemaal gewillige meisjes. Beste school
Het zijn net vrouwen he?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of ze durven geen knoop door te hakken
Na al deze ophef en stress heb ik wel enorme trek in een paar nakkies.quote:
Misschien had ie dan ook gewoon politiek uit een liedjes competitie moeten houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
n de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Bizzeyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Laten we met zijn allen nog eens genieten van de Griekse inzending om de gemoederen te bedaren.
Dankquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe al uren niet anders, het wentquote:
Blijf dan stil staan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |