Ed*n schrijven, wat een sneu volkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef marcodej het volgende:
https://x.com/escldr/stat(...)r0ofRfApuSCHOoA&s=09
Raar volk, dat ESF-volk.
Ik zag vanochtend een filmpje dat dan iemand van de Isralische delegatie meteen iemand van die van Ierland begint te filmen en dingen begint te vragen zonder dat ze dat willen. Misschien bij Spanje dan ook gebeurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Guanabana het volgende: [..] Sorry maar wat is daar gaande joh.
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik ben bang dat Joost zelf de handdoek al heeft gegooid en niet komt opdagen.
Er is een onderzoek gaandequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ratte, Roverheidquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ed*n schrijven, wat een sneu volk
Net als dat hersenloze volk dat het over Pisvee en Ajakkes heeft
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de molen draait ook zonder jou je paard blijft nooit lang leeg
Ik hield van Heddy.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de molen draait ook zonder jou je paard blijft nooit lang leeg
En wie gaat dat allemaal betalen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter en heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ga er na dit jaar echt niet meer zoveel tijd in stoppen als dat ik altijd deed, het is wel een keer klaar.
Misschien zoeken ze hem wel.quote:
Nog steeds niksquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zat 10 min. in de auto, iemand een update?
Met een vogeltjesdansquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter Met ven heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.
Kan Turkije ook een comeback makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter en heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Kan ik even gaankoken zonder dat jullie de tent afbreken?
Misschien heeft 'ie die vogel wel omgelegd.quote:
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Een onderzoek doen binnen paar uurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Marsenal het volgende:
Een 'onderzoek'
Vijf mensen vragen 'heb jij gezien wat er gebeurde?' En daarna 5 uur crisismanagement
Lenny Kuhr met Visite ook leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hield van Heddy.
Maar ik vond Liesbeth List met "Kinderen een kwartje" toch leuker.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Jouw pasta kookt eerder over, dan de sfeer hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Kinderen een kwartje. Dat is goedkoop groetjes Benno Lquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hield van Heddy.
Maar ik vond Liesbeth List met "Kinderen een kwartje" toch leuker.
Ja, mijn eten is op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zat 10 min. in de auto, iemand een update?
Fijne vakantie maatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jongens yvonne is koken we kunnen los![]()
![]()
'Geweld'quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef quirina het volgende:
Geweld tegen Isral is niet nodig en ESF is daar ook niet de plek voor.
Bij de Big 4 factureren ze 16 uur werk voor een kwartiertje Googlen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een onderzoek doen binnen paar uur
Bij de big 4 lachen ze
But Koeman, Koeman gooit alle dingen omquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
Dan post hij straks dit:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Spumonisal het volgende:
Misschien wil Joost zelf niet eens meer optreden? Zou ook zomaar kunnen
Ik heb die single. Vond ik geweldig als klein meisjequote:
VRIENDENPEOPLEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan post hij straks dit:
[ afbeelding ]
Die sturen vaker leuke liedjes, zou leuk zijn.quote:
En dan weten ze nog niks omdat de hoofdrolspelers niet verplicht zijn mee te werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bij de Big 4 factureren ze 16 uur werk voor een kwartiertje Googlen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kinderen een kwartje. Dat is goedkoop groetjes Benno L
Vast nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zat daar ook een draaimolen in?
Effe checke.
Frie te Piepel!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan post hij straks dit:
[ afbeelding ]
ik hou wel van principile mensen ..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan post hij straks dit:
[ afbeelding ]
Ben je zo oudquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb die single. Vond ik geweldig als klein meisje![]()
![]()
Klopt. Op basis van alle geruchten lijkt het gerucht over een incident tussen Joost en medewerkers van de Zweedse omroep het meeste body te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat gaat niet als de gemepte medewerker aangifte gedaan heeft.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef yvonne het volgende:
[modbreak]Ik ben er weer dus we gaan ons nu weer gedragen.
Speculaties, je weet zelf heus wel hoever je kunt gaan
Komop zeg, ff tikje normaler doen.[/modbreak]
Dan gaat het echt nachtwerk worden, denk niet dat de rest daar niet op zit te wachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat kan ook nog uitgesteld worden toch?
Ligt eraan of je koosjer of halal gaat koken. Of gewoon Hollandse stamppot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Bij de big 4 duurt het alleen langer om meer uren te schrijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een onderzoek doen binnen paar uur
Bij de big 4 lachen ze
Werd gister gewoon 02:00.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan gaat het echt nachtwerk worden, denk niet dat de rest daar niet op zit te wachten
Ik hoorde Waylon deze live doen bij een concert waar ik was, fenomenaalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb die single. Vond ik geweldig als klein meisje![]()
![]()
dat staat er niet,quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We houden de tent omhoog!
[ afbeelding ]
Wat een loser is dat dan. Hopelijk krijgt hij een flinke boetequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zaterdag uitslaapdagquote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef Joox het volgende:
Uit een onbetrouwbare bron:
A new development. EBU officials are now explaining to Swedish media there have been several verbal and physical altercations between mostly Western European journalists and Israeli ones and artists alike; which may cause them to halt the jury rehearsal. Osterdahl has been given options by the EBU as the production has been blamed for not preventing sanctioning one artist already, including banning journalists, artists, or - but this is the last option - cancelling the contest. That Israeli journalist that was shown here harassing Joost his crew has just reported he got it confirmed a statement will be released thatL: has been DQ'd
Joh, dit is FOK, iedereen hier is oud.quote:
Schijnt ook een rel met Spanje te zijn volgens sommige geruchten. Maar krijg het niet echt mee nuquote:
Nu niks. Als hij niet mee doet ben je je geld kwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Serieuze vraag: als je op joost in de top 10 hebt gewed bij de bookmakers, wat gebeurt er nu dan
Extreem ophef genot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef Joox het volgende:
or - but this is the last option - cancelling the contest.
Asperges.quote:
Is al gevraagd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Serieuze vraag: als je op joost in de top 10 hebt gewed bij de bookmakers, wat gebeurt er nu dan
Hij haalt geen top 10 als hij gediskwalificeerd wordt. Binnenlopen voor bookmakers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Ben wel nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schijnt ook een rel met Spanje te zijn volgens sommige geruchten. Maar krijg het niet echt mee nu
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
Bet wordt VOIDED. Dus je krijgt je geld terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Fake news.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
dat wordt stinke op de plee over een uur of tweequote:
Dus dit. Ik zei dit eerder toen werd er heel boos op mij gereageerd. Is gewoon een feitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:36 schreef Poepz0r het volgende:
EBU is nu heel verontwaardigd dat dit allemaal gebeurt met Spanje, Nederland, Isral. Je had dit allemaal kunnen voorkomen.
Lekkerquote:
Je krijgt je geld terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Voidquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Mijn BS radar denkt dat die geruchten over Joost en Isral nergens op slaan. Dat het werkelijke probleem tussen Joost en medewerkers van de Zweedse omroep is.
Weer jatwerk van Chanel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malta brengt NIEUWE muziek uit.
Wat een mooi nieuws
Dat is in Engeland wel eens gebeurd.quote:
Tsjah, als het dan ook nog klopt dat het een vrouwelijke medewerker is, dan ligt sexuele intimidatie cq een beschuldiging daarvan wel op de loer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Mijn BS radar denkt dat die geruchten over Joost en Isral nergens op slaan. Dat het werkelijke probleem tussen Joost en medewerkers van de Zweedse omroep is.
Nee want het gaat waarschijnlijk om fysiek geweld tegen een Zweedse productie medewerker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
Als je NL gaat diskwalificeren en het komt inderdaad door n van die Isralische mensen die steeds anderen filmen/achtervolgen dan heb je natuurlijk sowieso een groot probleem, of het terecht is of niet.
Gewoon betalingsregeling 10tje p maand,ja tochquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is in Engeland wel eens gebeurd.
Een grote paardenrace werd void verklaard.
De bookies moesten ALLE inzet (was toen zo'n 80 miljoen pond) terug betalen.
Bij de laaidl gekocht?quote:
Heb je wellicht nog beelden van Stefania om ons te kalmerenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Laten we met zijn allen nog eens genieten van de Griekse inzending om de gemoederen te bedaren.
Dat nare kinderachtige mens? Ach ja. Het optreden en het lied was inderdaad wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Laten we met zijn allen nog eens genieten van de Griekse inzending om de gemoederen te bedaren.
Georgi godin > Griekenlandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Graag. Dus zou het fijn zijn dat beschuldigingen aan andere users rondstrooien gestopt wordt.quote:
Is dat die dame met de luier?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Die is allang naar huis, was te slecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Net zoals mij, hopen op geld terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Of barbara pravi. Dan ben ik t komende kwartier in t keldertje te vindenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je wellicht nog beelden van Stefania om ons te kalmeren
Klinkt betrouwbaar als we op de naam af mogen gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
https://x.com/vocaisuspen(...)apMy8oZZSRcwQARAjQpg
[ x ]
Als de competitie gewoon door gaat en Nederland start niet, krijg je uiteraard niet je geld terugquote:
En dr is de Spanje-rel..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Omg .. ik dacht de hele tijd dat dit het account was van de Honest Vocal Coach?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Dat is dan gewoon ouderenmishandeling.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Fake news, gaat winnen morgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Die is allang naar huis, was te slecht.
Wequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Laten we allemaal een moment rustig doen
Ook mijn Heddy Lester?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:43 schreef Moira het volgende:
[modbreak]Veel offtopic reacties verwijderd. Snap dat de hele situatie discussies aanwakkert, maar we zitten hier in het Joost Klein - Europapa topic.[/modbreak]
Moet je eens voor de grap naar een kunstacademie gaan, kan je lachen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zijn die muzikanten bijna allemaal van die gare figuren die nooit normaal kunnen reageren op een vraag
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef ikbenrond het volgende:
[ x ]
Plausibel.quote:Remember: My opinion is FACT.
I mostly post utter shite!
De wijze allermansvriend heeft gesproken!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Laten we allemaal een moment rustig doen
Ik denk dat een aantal landen zich wel laten horen over deze situatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog n uur en n kwartier tot de juryshows. Whatever happens to Joost, kan me niet voorstellen dat sommige andere landen daar nu heel relaxed naartoe leven.
https://twitter.com/juanmafdez/status/1788972031310008504quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dr is de Spanje-rel..
Als die bestaat dan. Ik hen gn idee. De Joost-rel vraagt mijn aandacht
WDK in rotterdamquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap naar een kunstacademie gaan, kan je lachen.
Hahaha neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
En neem er wat te drinken bij…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Een moment van zen. Als vredestichter van Fok! Stel ik voor dat we even een moment rust pakken met zn allen
Zadkinequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WDK in rotterdamAllemaal aan de speed en allemaal gewillige meisjes. Beste school
Mijn Spaans is niet zo sterk,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://twitter.com/juanmafdez/status/1788972031310008504
Vertaal je hem ook gelijk even?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het betrof hier toch duidelijk een Lestercampagne..quote:
Ik was juist op zoek naar een ja.quote:
Wel goed wassen voor en na de daad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
WDK in rotterdamAllemaal aan de speed en allemaal gewillige meisjes. Beste school
Minnutje stilte om 20.00u?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
Een moment van zen. Als vredestichter van Fok! Stel ik voor dat we even een moment rust pakken met zn allen
Denk niet dat de kandidaten uit Tsjechi of Noorwegen erg bezig zijn met Joost Kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog n uur en n kwartier tot de juryshows. Whatever happens to Joost, kan me niet voorstellen dat sommige andere landen daar nu heel relaxed naartoe leven.
Of ze durven geen knoop door te hakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het feit dat dit zo lang duurt zegt gewoon dat de bal niet bij EBU ligt.
Joost kapt er gewoon mee.
Nah, dan had hij zelf wel iets geXed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tja. Had je je muil maar moeten houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
n de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Verschillende Isralische journalisten hebben besloten mij te intimideren en uit te schelden omdat ik #FreePalestine heb geroepen na de Isra-hel-repetitie.
Ze gaan ons niet bang maken. Ze gaan ons niet het zwijgen opleggen.
Zondag door de grachten van Amsterdamquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef KingRoland het volgende:
plot twist: joost doet mee en krijgt 10000000 punten
genot
Dan ligt de bal dus nog altijd niet bij hun.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of ze durven geen knoop door te hakken
Ik denk dat dit wel speeltquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Denk niet dat de kandidaten uit Tsjechi of Noorwegen erg bezig zijn met Joost KleinLekker boeiend of je 24 tegenstanders of 25 tegenstanders hebt.
Wat een gaslighting. Zeurkous.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
n de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Verschillende Isralische journalisten hebben besloten mij te intimideren en uit te schelden omdat ik #FreePalestine heb geroepen na de Isra-hel-repetitie.
Exact en niet nog een keer uitlokken met de tokkie woordspeling op Israel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Tja. Had je je muil maar moeten houden.
Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zondag door de grachten van Amsterdam
In eleven years that I have been covering #Eurovision I have never felt so unsafe at the festival.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar mijn Spaans is niet direct optimasl![]()
Wat staat daar/zegt hij?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Maar mijn Spaans is niet direct optimasl![]()
Wat staat daar/zegt hij?
Zoiets, twitter translationquote:In de elf jaar dat ik verslag doe #Eurovision heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld op het festival.
Deze man neuktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zijn net vrouwen he?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of ze durven geen knoop door te hakken
Na al deze ophef en stress heb ik wel enorme trek in een paar nakkies.quote:
Misschien had ie dan ook gewoon politiek uit een liedjes competitie moeten houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bizzeyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Dankquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe al uren niet anders, het wentquote:
Blijf dan stil staan!quote:
Wat een stelletje omhooggevallen clowns als dit waar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In eleven years that I have been covering #Eurovision I have never felt so unsafe at the festival.
Several Israeli journalists have decided to intimidate and scold me for having shouted #FreePalestine after the Isra-hell rehearsal.
They are not going to scare us. They are not going to silence us.
ik sluit het niet uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
Denk wel dat de situatie Nederland/Spanje totaal los van elkaar staan.
Dat is Fok!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze reeks staat op zich wel in de hens voor gewoon helemaal niks.
Sicke stuff
Wat waren we nog jong en onschuldig toenquote:
het zijn ook meerdere bronnen die dit zeggen...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Wat een stelletje omhooggevallen clowns als dit waar is.
Die vind ik dan wel weer vetquote:
Dank!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In eleven years that I have been covering #Eurovision I have never felt so unsafe at the festival.
Several Israeli journalists have decided to intimidate and scold me for having shouted #FreePalestine after the Isra-hell rehearsal.
They are not going to scare us. They are not going to silence us.
Beiden dan toch (geruchten van) intimidatie door Israel of fotografen/journalisten uit Israel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
Denk wel dat de situatie Nederland/Spanje totaal los van elkaar staan.
hodeeequote:
Can confirm,quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:45 schreef Rnie het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap naar een kunstacademie gaan, kan je lachen.
Zo te horen is er aan de kunstacademies de afgelopen halve eeuw weinig veranderd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
MASSA IS KASSA!quote:
Weten we niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Beiden dan toch (geruchten van) intimidatie door Israel of fotografen/journalisten uit Israel?
Daarom zijn het geruchten inderdaad.quote:
"Er is me nadrukkelijk gevraagd geen politieke statements te maken omdat dat dat gezeik op kan leveren, dus maakte ik een politieke statement en kwam er gezeik van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien had ie dan ook gewoon politiek uit een liedjes competitie moeten houden
GEWOON EEN SUGGESTIE HOOR
quote:"Geneva, we have a problem!"
Sorry, the page or file you are looking is temporarily unavailable.
Please try later.
go to ebu.ch
Heb je wel ballen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Edwin van Calker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Als Joost er nu mee kapt schaar ik hem bij deze in het rijtje Seabert van der Linden.
Ik denk dat je op moet houden met fantasietjes als waarheid te poneren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Za het volgende:
Ik denk dat Govert, als woordvoerder van Joost niet gaat wachten tot ze in een of andere persconferentie worden afgemaakt, en naar buiten zal treden over de feiten en omstandigheden waarom en waarin dit kon plaatshebben.
Het ESF heeft nu de handen vol aan Martin en landen als Nederland, Spanje, Ierland en Israel, en ook Zweden zelf had een performer met een Palestina sjawl.
Misschien wordt dit hele gebeuren wel gecanceld.
Een beetje dom om zinloos dat te roepen, maar dat geeft die anderen natuurlijk niet het recht om je dan te intimideren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Er is me nadrukkelijk gevraagd geen politieke statements te maken omdat dat dat gezeik op kan leveren, dus maakte ik een politieke statement en kwam er gezeik van.![]()
"
Is @Coco ook jouw lievelings?quote:
Koekoekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:53 schreef Joox het volgende:
Onbetrouwbare bron: Allegedly, RTVE, and some other broadcasters are demanding the DQ for Israel.
https://twitter.com/RTVE_Com/status/1788988410062848246quote:RTVE-VERKLARING:
De Spaanse delegatie van @eurovisie_tve heeft overgebracht naar @EBU_HQ zijn inzet voor de vrijheid van pers en meningsuiting en heeft dat geist @Eurovisie het respect ervan garanderen.
Ik schenk ondertussen een glaasje 7-up in.quote:
dit had niemand zien aankomenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Er is me nadrukkelijk gevraagd geen politieke statements te maken omdat dat dat gezeik op kan leveren, dus maakte ik een politieke statement en kwam er gezeik van.![]()
"
Please laat dit waar zijn en gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:53 schreef Joox het volgende:
Onbetrouwbare bron: Allegedly, RTVE, and some other broadcasters are demanding the DQ for Israel.
oke dus nu Nederland en Spanje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://twitter.com/RTVE_Com/status/1788988410062848246
Interessant.
Nee absoluut niet, maar met zo'n geladen onderwerp is de kans groot dat iemand daar wat minder aan denkt. Dat weet de organisatie ook..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een beetje dom om zinloos dat te roepen, maar dat geeft die anderen natuurlijk niet het recht om je dan te intimideren.
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Perrin het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er aan de hand is?
Wie of wat is KAN?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:53 schreef Za het volgende:
UPDATE: de EBU-website is offline. Joost Klein en Martin Osterdahl zijn al uren niet meer gezien. KAN valt journalisten lastig in de perskamer en er zijn nog steeds geen updates over de vraag of de show berhaupt doorgaat.
Speel niet met hun cojones!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://twitter.com/RTVE_Com/status/1788988410062848246
Interessant.
Dit moeten wij als land niet pikken. En ik ben heel serieus.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Joost DSQ is dan zou dat wel een KLAP in mijn gezicht zijn.
Caroline gaat schijnbaar in het vervolg, in solidariteit met Joost, in een blauw pinopak bij de formatie gaan zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:51 schreef kilon het volgende:
Is de Tweed Kamer al teruggeroepen van hun reces voor een spoeddebat?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:54 schreef Perrin het volgende:
Kan iemand even samenvatten wat er aan de hand is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |