Ed*n schrijven, wat een sneu volkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef marcodej het volgende:
https://x.com/escldr/stat(...)r0ofRfApuSCHOoA&s=09
Raar volk, dat ESF-volk.
Ik zag vanochtend een filmpje dat dan iemand van de Israėlische delegatie meteen iemand van die van Ierland begint te filmen en dingen begint te vragen zonder dat ze dat willen. Misschien bij Spanje dan ook gebeurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef Guanabana het volgende: [..] Sorry maar wat is daar gaande joh.
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ik ben bang dat Joost zelf de handdoek al heeft gegooid en niet komt opdagen.
Er is een onderzoek gaandequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Ratte, Roverheidquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ed*n schrijven, wat een sneu volk
Net als dat hersenloze volk dat het over Pisvee en Ajakkes heeft
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de molen draait ook zonder jou je paard blijft nooit lang leeg
Ik hield van Heddy.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de molen draait ook zonder jou je paard blijft nooit lang leeg
En wie gaat dat allemaal betalen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter en heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik ga er na dit jaar echt niet meer zoveel tijd in stoppen als dat ik altijd deed, het is wel een keer klaar.
Misschien zoeken ze hem wel.quote:
Nog steeds niksquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zat 10 min. in de auto, iemand een update?
Met een vogeltjesdansquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter Met ven heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.
Kan Turkije ook een comeback makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon van San Remo ons nieuwe ESF maken. Is kwalitatief toch beter en heeft nog de klasse die het ESF inmiddels ontbreekt.
Ja hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Kan ik even gaankoken zonder dat jullie de tent afbreken?
Misschien heeft 'ie die vogel wel omgelegd.quote:
Wat ga je koken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Een onderzoek doen binnen paar uurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Marsenal het volgende:
Een 'onderzoek'
Vijf mensen vragen 'heb jij gezien wat er gebeurde?' En daarna 5 uur crisismanagement
Lenny Kuhr met Visite ook leukquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hield van Heddy.
Maar ik vond Liesbeth List met "Kinderen een kwartje" toch leuker.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Jouw pasta kookt eerder over, dan de sfeer hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef yvonne het volgende:
Kinderen een kwartje. Dat is goedkoop groetjes Benno Lquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hield van Heddy.
Maar ik vond Liesbeth List met "Kinderen een kwartje" toch leuker.
Ja, mijn eten is op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zat 10 min. in de auto, iemand een update?
Fijne vakantie maatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jongens yvonne is koken we kunnen los![]()
![]()
'Geweld'quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:25 schreef quirina het volgende:
Geweld tegen Israėl is niet nodig en ESF is daar ook niet de plek voor.
Bij de Big 4 factureren ze 16 uur werk voor een kwartiertje Googlen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een onderzoek doen binnen paar uur
Bij de big 4 lachen ze
But Koeman, Koeman gooit alle dingen omquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
jongens yvonne is koken we kunnen los![]()
![]()
Dan post hij straks dit:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef Spumonisal het volgende:
Misschien wil Joost zelf niet eens meer optreden? Zou ook zomaar kunnen
Ik heb die single. Vond ik geweldig als klein meisjequote:
VRIENDENPEOPLEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan post hij straks dit:
[ afbeelding ]
Die sturen vaker leuke liedjes, zou leuk zijn.quote:
En dan weten ze nog niks omdat de hoofdrolspelers niet verplicht zijn mee te werkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bij de Big 4 factureren ze 16 uur werk voor een kwartiertje Googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |