Zijn jullie zo 15 topics verder.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:04 schreef drxanax het volgende:
Makkelijke weg van EBU als ze vannacht iets bekend maken.
The voice of reason is here. Chevy Godquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De finale moet maar even wachten tot het onderzoek is afgerond!
Morgen de vermoorde onschuld spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:04 schreef drxanax het volgende:
Echt een walgelijke organisatie. Jaren ben ik best naïef geweest over hun maar jezusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:05 schreef Cyan9 het volgende:
EBU en statements op onmogelijke tijden, dat hebben we nog nooit eerder gezien.
Hopelijk steken ze morgen die zaal in brand hoppateequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind wel dat ze Joost nu als een stuk vuil behandelen
Het is al talloze malen ter sprake gekomen: er is naar alle waarschijnlijkheid allang een beslissing genomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:04 schreef drxanax het volgende:
Zijn er cheatcodes?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Joost betrapt zijn op het gebruik van cheatcodes in rollercoaster tycoon
Ja, vind je het gek, Israël is een beschermde diersoort. Ik haat dat echt dat hele sentiment dat heel Europa nazi's waren. Ja okay een pogrom links en rechts, maar dat gebeurde gewoon. Het is niet dat we allemaal een Nazi vlag hadden hangen, de joden kunnen zich ook wel aanstellen. Je kunt niet constant antisemitisme claimen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ik vind wel dat ze Joost nu als een stuk vuil behandelen
Dat je jezelf dan recht kan aankijken als je zo met mensen omgaat. Bizarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is al talloze malen ter sprake gekomen: er is naar alle waarschijnlijkheid allang een beslissing genomen.
Vannacht om 02:uur is die stinkzaal leeg en zijn bovendien alle kroegen in Zweden dicht, dus dan is het risico op trammelant - verhoudingsgewijs - het kleinst.
"We hope to see Joost back tomorrow."
"OMG, we deleted the Netherlands from the jury screen, quick quick, bring them back... for the moment!"
Mijn sympathie zijn ze ook wel definitief kwijt. 2016 met Jamala was al discutabel maar ze weten het keer op keer te verneuken...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echt een walgelijke organisatie. Jaren ben ik best naïef geweest over hun maar jezus
Its all about the money. Goed nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn sympathie zijn ze ook wel definitief kwijt. 2016 met Jamala was al discutabel maar ze weten het keer op keer te verneuken...
Georgië hangt in de lampen bohhhquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:08 schreef Evangelion het volgende:
Liggen de andere kandidaten wel in bed nu of zitten ze opgesloten in een murder mystery tot de dader gevonden is?
"Shit ze worden ongeduldig, zeg maar dat de politie nu onderzoek doet dat houdt ze nog wel even zoet"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is al talloze malen ter sprake gekomen: er is naar alle waarschijnlijkheid allang een beslissing genomen.
Vannacht om 02:uur is die stinkzaal leeg en zijn bovendien alle kroegen in Zweden dicht, dus dan is het risico op trammelant - verhoudingsgewijs - het kleinst.
"We hope to see Joost back tomorrow."
"OMG, we deleted the Netherlands from the jury screen, quick quick, bring them back... for the moment!"
Gebazel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |