Je hebt alleen de volgorde van de gebeurtenissen ietwat door de war gehaald.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvolgd, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Wel die van Oekraïne in 2022. Veel nummers hebben een politieke lading. Zo ook de eerste inzending van Israël.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Onzin. Heb jij ooit iets meegekregen van de politiek van Italië of Letland of Denemarken via dit festival? Nog nooit. En nu opeens omdat het goed uitkomt om mee te lopen, is het een 'politiek festival'? De critici maken het politiek, niet de EBU.
Zelfs Space Police.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De FBI en CIA ook heb ik begrepen.
Maar dan doet Joost niet mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:34 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Zal me ook niks verbazen als ze dit over het weekend heen tillen om het festival nog een beetje in goede banen te laten afronden en daarna wordt de beerput opengetrokken.
Hij is geen 27 toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Aloria het volgende:
Ik schrik wel even, hij heeft al zijn euro visie vrienden ontvolgd, daarna zegt hij dat iedereen hierna geen last meer van hem heeft
Hij heeft nu zijn doel behaald om op Eurovisie te staan.
Heeft deze jongen wel goede mentale steun ???
Want als ik dit zo bekijk lijkt dit bijna op een afscheidsbrief.....
Dan zou je hem gewoon meteen eruit gooien toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iemand een hengst geven is wel een goede reden hoor. Op je werk wordt je dan ook gewoon de deur uitgesodemietert
Kennelijk na de vlagparade bij de rehearsals en z’n optreden. Of is dat ook nog een gerucht?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:34 schreef molloot200 het volgende:
Ben wel benieuwd of het incident voor of na het bekendmaken van de startvolgorde van de finale is gebeurd
Zeker weten, Zonnestraaltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:35 schreef vencodark het volgende:
Iemand van alle users hier heeft het uiteindelijk vast wel bij het goede eind gehad.
Eerst uren wachten tot je mag optreden, daarna ook weer lang wachten tot de persco begint, daarna lang wachten tot de vragen aan jou gesteld worden//quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:35 schreef grrrrg het volgende:
Het lijkt me ook een nogal onprofessioneel ventje.
Zoals hij er ook bij lag bij die persconferentie.
Sorry hoor, maar daar kon je al zien dat hij zijn baantje niet serieus neemt.
Van mij mag hij gediskwalificeerd worden als blijkt dat hij geweld heeft gebruikt.
En dan heb jij dus ook gelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:35 schreef vencodark het volgende:
Iemand van alle users hier heeft het uiteindelijk vast wel bij het goede eind gehad.
Volgens mij werd er gezegd dat het incident gisteravond heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Kennelijk na de vlagparade bij de rehearsals en z’n optreden. Of is dat ook nog een gerucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |