Tering domme post van haar. Joost verdedigde haar, domme kutquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Israel geeft Joost nog een trap na![]()
Dit lijkt me echt (haar account is echt, de posts staan erop en de automatische vertaling zegt het) maar ik hoop niet dat het echt is
Iemand van de Israelische delegatie die Joost een antisemiet noemt en vindt dat hij niet naast hun mag ademen.
Lijkt wel een objectief accountquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me echt (haar account is echt, de posts staan erop en de automatische vertaling zegt het) maar ik hoop niet dat het echt is
Iemand van de Israelische delegatie die Joost een antisemiet noemt en vindt dat hij niet naast hun mag ademen.
Het feit dat alles in die delegatie nu verstoppertje speelt is bizar. Zowel positief als negatiefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nee, als Joost echt iets fout heeft gedaan dan gooit Nederland hem ook onder de bus. Die gaan hun licentie niet op het spel zetten.
Is dit een dreigement? Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Een redelijk avondje drugs en hoeren komt ongeveer op dezelfde prijs uit, zegt een vriend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor 700¤ kan ik 7 x naar Queen, acdc, Maneskin etc. wat een belachelijke hoeveelheid geld
Das goedkoop zeg!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Een redelijk avondje drugs en hoeren komt ongeveer op dezelfde prijs uit, zegt een vriend.
Wat een ongelooflijke bitch is dat joh. En dat moet allemaal maar gewoon kunnen? Een schorsing van op z'n minst deze vrouw lijkt me inmiddels ook wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:56 schreef Arizona het volgende:
[ x ]
Toen er nog geen voorrondes waren moesten landen loten om mee te mogen doen en toen kon het ook gebeuren dat een land een jaartje niet mee mocht doen.quote:
Eerste de drugs en dan pas de rest, dan maakt de kwaliteit ook niet zo veel meer uit.quote:
Flikker dat Israël er gewoon uit, zie tweet hierboven. Iedereen moet ze maar zielig vinden etc etc. Bah goedkoop scorenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bitch is dat joh. En dat moet allemaal maar gewoon kunnen? Een schorsing van op z'n minst deze vrouw lijkt me inmiddels ook wel op z'n plaats.
Nog even los van dat het best zou kunnen dat Joost zelf joods is, gezien z'n achternaam.
Ze komen er mee weg, dus blijven ze het doen, niet gek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ x ]
Ze zitten nu Ierland o.a achterna. Deze mensen gaan over lijken
Dit lijkt me echt wel afschuwelijk. Zit je dan in je hotelkamer. (dat laatste vul ik even in)quote:
De finale moet maar even wachten tot het onderzoek is afgerond!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef CarloV het volgende:
Dat drugsmomentje van Maneskin hadden ze eigenlijk ook moeten onderbreken voor een uitgebreid politieonderzoek
Dat kan ook een vertalingsding zijn, ik vind het niet zo schokkend wat er in die tweet staat. Geen vriend en een 'creatieve' sneer in thema van het liedje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker dat Israël er gewoon uit, zie tweet hierboven. Iedereen moet ze maar zielig vinden etc etc. Bah goedkoop scoren
Dat denken we al 12 uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stay tuned snel meer hmm. Denk dat we zo wat horen.
We hebben ook nog het systeem gehad dat als je heel laag eindigde je het jaar erop niet mee mocht doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen er nog geen voorrondes waren moesten landen loten om mee te mogen doen en toen kon het ook gebeuren dat een land een jaartje niet mee mocht doen.
En als Joost zich inderdaad misdragen heeft dan kan dat ook een sanctie opleveren voor Nederland als deelnemend land.
Die zijn nog even naar het noorderlicht aan het kijken?quote:
Die delegatie zit vol met walgelijke mensen die elke vorm van realiteit kwijt zijn. Dat je volk in het verleden verschrikkelijke dingen zijn aangedaan geeft je geen levenslange "get out of jail free" kaart, maar dat vinden sommigen wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ x ]
Lekker makkelijk dan slaapt iedereen. Zou heel slap zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Midden in de nacht een diskwalificatie aankondigen?
Dat kunnen we hier in Nederland ook zienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zijn nog even naar het noorderlicht aan het kijken?
Smerige streken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is enge pech!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
Verdomme, ik wilde echt niet tot zo laat opblijven vannacht.
Lees nog 1 Tweet hoger, wat ze zeggen over Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan ook een vertalingsding zijn, ik vind het niet zo schokkend wat er in die tweet staat. Geen vriend en een 'creatieve' sneer in thema van het liedje.
Ik laat mijn vrouw net bukken. Zag ook stukje noorderlichtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kunnen we hier in Nederland ook zien
https://www.nu.nl/binnenl(...)op-noorderlicht.html
Nee.quote:
Wachten tot twee uur. Tering zwak vd organisatie. Want ze willen geen commentaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee.
Hij wordt uit de lijst weggehaald.
Wat eigenlijk al wel duidelijk was, maar ze wilden het nog even 'gezellig' houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |