Nu weer niet uitgesteld?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee is uitgesteld tot 02:00. toch wel. Heel bijzonder allemaal.
Zal wel gescheduled hebben gestaan. Handig op een dat als vandaag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision roept dus zelf op Twitter van wel maar kennelijk als je wilt stemmen staat er ineens dat het uitgesteld is.
Ik geef toe dat zoiets me maar weinig boeit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel vaker af hoe Nederland wordt gezien door andere landen. Zijn wij een grote grap met een raar taaltje, of stellen we echt wat voor?
Heb je geld lopen betalen voor een stem op een lege huls, lekker is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als hij DSQ'd wordt vervallen gewoon alle stemmen op Nederland.
Iemand is vergeten de geplande automatische tweet te stoppenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Eurovision roept dus zelf op Twitter van wel maar kennelijk als je wilt stemmen staat er ineens dat het uitgesteld is.
Israël heeft gewoon een rechtse regering bestaande uit mensen die graag oorlogen voeren. Verder hebben ze nooit eerlijk toegegeven of ze kernwapens hebben of niet, dat houden ze lekker ambivalent.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja joh, als je pro-Palestina en pro-Israel bent en dus voor een tweestatenoplossing en kritisch op decennialang illegale nederzettingen bouwen, dan ben je kennelijk voor Hamas tegenwoordig. Erg vermoeiend simpel volk.
Welke klok?quote:
Ik ben er ook niet zo zwaar mee bezig, vraag het me gewoon wel eens af.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat zoiets me maar weinig boeit.
Veel van de problemen in de wereld worden veroorzaakt door gedachten als "wij zien ons land(je) als zus" en "andere landen zien ons land(je) als zo".... "daar moeten we wel/niet iets aan doen" ... en dergelijke.
Ik ben hier geboren en getogen, en er zijn slechtere plekken om te leven.
Ik wil graag een stukje Mali. Wil ook eens een stamhoofd zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Israël heeft gewoon een rechtse regering bestaande uit mensen die graag oorlogen voeren. Verder hebben ze nooit eerlijk toegegeven of ze kernwapens hebben of niet, dat houden ze lekker ambivalent.
Ik snap wel dat de Joden behoefte hadden aan een eigen land, nadat ze constant moesten rondreizen en gewoon niks hadden. Maar ja, Israël had nooit moeten bestaan zoals het nu bestaat. Wat als zigeuners nu opeens gaan roepen dat ze stuk van India willen claimen.
We zijn na de big 5 geloof ik de grootste betaler, dus we hebben wel wat in de melk te brokkelenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:13 schreef Zoon_John het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel vaker af hoe Nederland wordt gezien door andere landen. Zijn wij een grote grap met een raar taaltje, of stellen we echt wat voor?
En de eerste prijs wordt hem overhandigd in de nor, door de Överintendent från Malmö.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:15 schreef Spumonisal het volgende:
Dadelijk gaan ze morgen ook gewoon een video van zijn semi 2 optreden tonen![]()
Joost gestraft, maar Avrotros en de centjes gered
Kom gaan we regelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wil graag een stukje Mali. Wil ook eens een stamhoofd zijn
Wat. Een. Amateurs.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit idd .. 'een beschermde diersoort ..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, Israël is een beschermde diersoort. Ik haat dat echt dat hele sentiment dat heel Europa nazi's waren. Ja okay een pogrom links en rechts, maar dat gebeurde gewoon. Het is niet dat we allemaal een Nazi vlag hadden hangen, de joden kunnen zich ook wel aanstellen. Je kunt niet constant antisemitisme claimen.
Ik vind dat we al genoeg gestraft worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat gaan we nu doen? Toppers in concert kijken?
wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn na de big 5 geloof ik de grootste betaler, dus we hebben wel wat in de melk te brokkelen
Van het stemmen voor niet ESF landen. Die zouden nu eignelijk moeten kunnen stemmen, maar is met 2 uur uitgesteld.quote:
Alweer? Dinsdag was het ook al raak!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
Gaan we nu Eric saade en Benjamin ingrosso kijken met zn allen? @:greys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |