Suikervrije tonic met rum?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Hm, goed idee. Jammer dat ik alleen suikervrije tonic in huis heb.
Dan dus maar een sutotje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, goed idee.
Jammer dat ik alleen suikervrije tonic in huis heb.
Nee, zonder rum. Al bedenk ik me wel dat ik volgens mij nog wel een restje rum ergens in de kast heb, restje whisky ook nog wel, en wat wijn natuurlijk.quote:
Nee dat is een mindere combi. Gin heb je weer niet neem ik aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, zonder rum. Al bedenk ik me wel dat ik volgens mij nog wel een restje rum ergens in de kast heb, restje whisky ook nog wel, en wat wijn natuurlijk.
Geen van allen gaan ze echter door de suikervrije tonic.
Nee, op dit moment niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat is een mindere combi. Gin heb je weer niet neem ik aan
Ik heb me door een of andere Fin laten vertellen dat er geen regels zijn.quote:
Met een beetje mazzel kan dat nog steeds morgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
The fuck? Ik had echt zin om op Joostje te voten.
Mehquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan dat nog steeds morgen.
Ondertussen bij de bookies: naar 7 en groen.quote:
Zolang de jury matig stemt op hem niet echt genoegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ondertussen bij de bookies: naar 7 en groen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat als hij morgen mee mag doen, hij zomaar kan gaan winnen.
Krijgen wij een keer sympathy votes!
![]()
Zie, allemaal part of the masterplan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het zomaar gebeuren dat als hij morgen mee mag doen, hij zomaar kan gaan winnen.
![]()
Het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
![]()
Langer zelfs, het incident zou gisteravond hebben plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
politie pas 10 uur na incident ingeschakeld om het plaatsdelict te securen
Het lijkt me duidelijk dat hij in elk geval niet iemand het ziekenhuis in heeft gemept.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
politie pas 10 uur na incident ingeschakeld om het plaatsdelict te securen
Heb eigenlijk meer het idee dat hij er zelf klaar mee is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind dat EBU wel nog vandaag een einde aan deze farce moet maken. Je kunt Joost niet een hele lange slapeloze nacht laten doormaken om hem dan morgen te vertellen dat hij gewoon mag optreden. Dat kun je als martelen kwalificeren.
Die zie je pas morgenavondquote:
weten we dat wel echt zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat hij in elk geval niet iemand het ziekenhuis in heeft gemept.
Rustquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mja misschien morgen problemen dankzij de grote zonnestorm. Dus wellicht helemaal geen Fok of überhaupt internet
Dat gaat via koperkabelsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mja misschien morgen problemen dankzij de grote zonnestorm. Dus wellicht helemaal geen Fok of überhaupt internet
En dan ga je ook geen bandje tonen voor het geval hij de volgende dag weer gezellig meedoet.quote:
Zonnestormen gaan via koperkabels?quote:
Het is een kabelbaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonnestormen gaan via koperkabels?
Wat een rotbaan moet dat zijn om die kabels aan te leggen, wel veel gevarentoeslag waarschijnlijk.
Dat zou echt wel humor zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Op escforum wordt al gespeculeerd over een mogelijke winst voor Nederland ALS Joost morgen mag optreden. Omdat het nieuws rondom Joost nu door heel Europa gaat (negatieve publiciteit = publiciteit) zou hij morgen als anti-Israel vote kunnen worden ingezet. Ik trek dit niet hoor, deze rollercoaster
Het is gewoon een complot van de EBU om Israël te overschaduwen!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Op escforum wordt al gespeculeerd over een mogelijke winst voor Nederland ALS Joost morgen mag optreden. Omdat het nieuws rondom Joost nu door heel Europa gaat (negatieve publiciteit = publiciteit) zou hij morgen als anti-Israel vote kunnen worden ingezet. Ik trek dit niet hoor, deze rollercoaster
Dat lijkt me wel een heel wild scenario.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Die tweet kwam ik serieus net tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot van de EBU om Israël te overschaduwen!
Het is een vooropgezet plan van de EBU waar Joost gewoon vriendelijk aan meewerkt, laatste alles of niks poging om Israel van de winst te onthouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
De Troef was een grote verdwijntruc. Nog nooit vertoond, de maanlanding, mensen gaan het niet kunnen geloven: de winnaar van Eurovisie treedt helemaal niet op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Ik hou van dit complotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een vooropgezet plan van de EBU waar Joost gewoon vriendelijk aan meewerkt, laatste alles of niks poging om Israel van de winst te onthouden.
Serieus was het al, hij is immers geschorst. De politie komt nu kijken of er ook daadwerkelijk reden toe was. Er moet toch een onafhankelijk orgaan dat beoordelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef grazz het volgende:
Stiekem zou ik het geweldig vinden jongens, maar nee. Nu politie erbij is betrokken lijkt me toch dat dit wel echt iets serieus aan het worden is. Echt balen.
Televote sowieso. Jury denk ik ook wel veel meer dan "normaal" was geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Troef was een grote verdwijntruc. Nog nooit vertoond, de maanlanding, mensen gaan het niet kunnen geloven: de winnaar van Eurovisie treedt helemaal niet op.
Ik weet niet eens of ABBA nou aanwezig is of niet!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel grappig, normaal hadden we vandaag semi hyper de jury show gevolgd.
Onze mods volgen het ook niet meer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel grappig, normaal hadden we vandaag semi hyper de jury show gevolgd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ABBA nou aanwezig is of niet!
Dat zal IJsland leren!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijn
Ik ben sinds vanmiddag gestopt met volgen. De trolletjes en de eendagsvliegjes zijn niet te stoppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef molloot200 het volgende:
In het Joost-topic worden inmiddels ook steeds heftigere dingen gezegd, potver.
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef molloot200 het volgende:
In het Joost-topic worden inmiddels ook steeds heftigere dingen gezegd, potver.
Zeer optimistisch gedacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker wordt, dan verwacht ik nieuws van de EBU.
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker wordt, dan verwacht ik nieuws van de EBU.
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.
Je mag ook wel zelf filteren wat gewoon late gebbetjes zijn.
Ik lees geen serieuze zaken die niet door de beugel kunnen.
Dat zou eigenlijk wel super grappig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijn
Zou gewoon mogelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.
Ok, dat zie ik dan verder niet. Maar die andere user dus blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.
Respect hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.
Dat was 1 post toch? Ik zag tenminste niet dat men daar verder volop op inging. Maar goed, we lezen het wellicht anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.
Maar goed, dat ligt dan misschien aan mij.
Dit kan toch echt niet he. Stel het kan niet, komen we er dus zo achter. Stel het kan wel, raken mensen dan hun geld gewoon kwijt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.
Ja, dat is ook hoe ik er tegenaan kijk jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan toch echt niet he. Stel het kan niet, komen we er dus zo achter. Stel het kan wel, raken mensen dan hun geld gewoon kwijt?
Zet een TR dan kunnen de mods en FA's er naar kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.
Maar goed, dat ligt dan misschien aan mij.
Zal ik bij een toekomstig geval doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zet een TR dan kunnen de mods en FA's er naar kijken
Zeer begrijpelijk, dat vanavond ik ook even gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal ik bij een toekomstig geval doenIk heb nu het Joost-topic afgesloten want ik trok het niet meer.
Ah, dus daarom ging het daarover. Was niet bij me opgekomen toen ik het lasquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27)
Is dat 12 uur onze tijd of houden ze daar ook de Engelse voor aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal steeds vreemder.quote:
Ergens vind ik het geruststellend dat Joost er nog niet definitief uit gegooid is. Dan is er wat nuance of ruimte voor onderhandelingquote:
Shitshowquote:
Als het écht heel erg was, hadden ze dat filmpje vanavond niet eens laten zien tijdens de jury show en was hij allang gediskwalificeerd. Daar houd ik me maar even aan vast…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ergens vind ik het geruststellend dat Joost er nog niet definitief uit gegooid is. Dan is er wat nuance of ruimte voor onderhandeling
Zie het positief, nu heb je nog even rustig tijd om een film te kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef molloot200 het volgende:
Rest of the world aftelklok verzet naar 2 uur vannacht.
Ik denk dat we het daarvoor al gaan horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie het positief, nu heb je nog even rustig tijd om een film te kijken.
Ik doe het wel voor jequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ja jongens. Ik ga niet weer tot 2 uur nachts wachten hoor
De jury kan nog steeds op hem stemmen. Het zou raar zijn als die stemmen opeens niet meer worden meegeteld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het écht heel erg was, hadden ze dat filmpje vanavond niet eens laten zien tijdens de jury show en was hij allang gediskwalificeerd. Daar houd ik me maar even aan vast…
Het is beter van niet, maar ja...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
Nu is de vraag, blijf ik wakker tot 2 uur..
Daar zou ik wel even wakker voor willen blijven.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan ben ik voor het eerst sinds vanmiddag weer blij
Die zijn gemakkelijker te schrappen dan votes waar een mens voor betaaltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De jury kan nog steeds op hem stemmen. Het zou raar zijn als die stemmen opeens niet meer worden meegeteld.
Het is ook nog geen 2 uur.quote:
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook nog geen 2 uur.
Dat was toch de tijd die ze hebben aangekondigd om het openen van het stemmen nogmaals met twee uur uit te stellen?
Dat zijn geen grapjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook nog geen 2 uur.
Dat was toch de tijd die ze hebben aangekondigd om het openen van het stemmen nogmaals met twee uur uit te stellen?
Maar geen jurylid gaat nu nog op hem stemmen toch? Als het doorgaat is dat wel een flink nadeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De jury kan nog steeds op hem stemmen. Het zou raar zijn als die stemmen opeens niet meer worden meegeteld.
Nee, we zien de EBU er allemaal voor aan om dat te doen. Geen grap, eerder angst.quote:
Sorry, als dingen fout gaan wordt ik melig. Dat ik een wijntje op heb helpt daarbij niet.quote:
Ik voel trots dat je zo thuis bent in de EBU antics.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, we zien de EBU er allemaal voor aan om dat te doen. Geen grap, eerder angst.
Er bestaat nog steeds iets als onschuldig tot het tegendeel bewezen is, hè. De jury's hebben gewoon gestemd alsof hij volwaardig meedoet met deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef viceversa het volgende:
[..]
Maar geen jurylid gaat nu nog op hem stemmen toch? Als het doorgaat is dat wel een flink nadeel.
Jullie hebben het voor elkaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voel trots dat je zo thuis bent in de EBU antics.
Wat voor wijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, als dingen fout gaan wordt ik melig. Dat ik een wijntje op heb helpt daarbij niet.
Op dit moment is alles een grap voor mij.
Wittequote:
Grijze Pino?quote:
Ze zitten nu aan het eind van de fake televoting.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:55 schreef Nattekat het volgende:
De repetitie moet toch wel bijna afgelopen zijn
Nee, een wild varken.quote:
Je schijnt tegenwoordig Fok ook te kunnen zien op je telefoon terwijl je in bed ligt.quote:
Bed = slapenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je schijnt tegenwoordig Fok ook te kunnen zien op je telefoon terwijl je in bed ligt.
Geen idee hoe, ik zie alleen de draaischijf en die ziet er in bed niet anders uit dan anders.
Pardon, slapen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bed = slapen
Als ik wil scrollen, ga ik wel op de bank hangen
Ik moet over een paar dagen een nachtje doorhalen, dat gaat niet lukken met slaaptekort.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon, slapen?
Dit is ESF week, slapen doe je maar in "normale" weken.
Zie dit dan als een oefening. Positief denken en zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet over een paar dagen een nachtje doorhalen, dat gaat niet lukken met slaaptekort.
Ik ben net een beetje bijgeslapen van m'n ritme 1,5 uur opschuiven, tis goedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie dit dan als een oefening. Positief denken en zo.
Je kan straks de hele zondag weer bijslapen van dit avontuur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben net een beetje bijgeslapen van m'n ritme 1,5 uur opschuiven, tis goed
Kijk, zelfs Luctor is nog wakker en die is nooit laat wakker. Nu kan je niet opgeven.quote:
Inderdaad. Normaal slaap ik om dit tijdstip. Ik zou alweer bijna wakker gaan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, zelfs Luctor is nog wakker en die is nooit laat wakker. Nu kan je niet opgeven.
Die heb je niet nodig om op F5 te drukken hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen mod rechten.
Ik heb geen f5 op mijn mobiel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig om op F5 te drukken hoor.
Dan swipe je maar naar beneden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen f5 op mijn mobiel.
3x3 en 4x5quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen f5 op mijn mobiel.
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het Noorderlicht gezien.
[ afbeelding ]
Ik ben naar net buiten Harderwijk gefietst, daar was het een stuk donkerder dan hier in de binnenstadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi
Hier op het balkon gekeken en niks gezien
Ik woon in Stad. Geen zin om een half uur richting het platteland te fietsen en dan weer een half uur terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben naar net buiten Harderwijk gefietst, daar was het een stuk donkerder dan hier in de binnenstad
Misschien zie je het wel als je een foto maakt!
Nice.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het Noorderlicht gezien.
[ afbeelding ]
In Stad zal het licht nog lang niet uitgaan na het mooie nieuws van vanavondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon in Stad. Geen zin om een half uur richting het platteland te fietsen en dan weer een half uur terug
Gegoogled op glazen iglo en dat ziet er prachtig uitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice.
Ik wil dat ook een keer, maar dan echt ergens hoog in Scandinavië.
Of in zo'n glazen iglo in Finland, dat lijkt me ook wel wat.
Fijne nacht!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef Aadrianus het volgende:
oké, ik geef het op. welterusten allemaal.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Stad zal het licht nog lang niet uitgaan na het mooie nieuws van vanavondGefeliciteerd!
Slaap zachfquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef Aadrianus het volgende:
oké, ik geef het op. welterusten allemaal.
Zeker, een Finse college van me had het daar laatst eens over, heb het toen ook eens gegoogled en sindsdien wil ik er een keer heen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gegoogled op glazen iglo en dat ziet er prachtig uit
Nicequote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer terug van een bijzondere show![]()
Letterlijk vijf minuten voor het begin werd aangekondigd dat Joost niet fysiek aanwezig ging zijn. Dat was geen winnaar met duizenden mensen in de zaal die furieus reageerden, en eigenlijk de hele avond “hoog in de emotie” bleven. Toen er meteen na de tune (de tune) een filmpje zonder geluid was, zette de halve zaal Europapa in.
Wij hadden mooie plaatsen, helemaal boven in ons vak. Dus we konden ongegeneerd rechtop staan, of (proberen te) dansen, of helemaal losgaan op Nederland of enthousiast Israël de vinkent*r*ng toewensen, zonder dat er iemand eens op je schouder tikt.
De opbouw van de show is slecht. De eerste 10 liedjes zijn allemaal op hun manier tof. Zelfs Duitsland deed het aardig in de zaal. Na Ierland (10e) is er echter een enorm wak zonder topkwaliteit dat tot aan Zwitserland duurt. Ook Italië was niet zo heel bijzonder. Dan komen de knallers die mogen winnen dus, en dan is de show klaar.
Het interval tussen laatste liedje en de jurypunten is weer veel te lang. Het wordt ook door een paar mensonterende elementen gevuld, zoals Conchita die Waterloo zingt (wat een creativiteit) of de ontstellend zwakke nieuwe single van Loreen. Maar ook leuke dingen, waar ik over zal zwijgen om het een verrassing te houden.
Daarna nog de fake-resultaten, waarbij ook Martin hard boegeroep te verwerken kreeg. Maar na een tijdje hadden we dat wel gezien en zijn we vertrokken. Daarna schreeuwde het publiek nog net zo hard boe tegen de vertraagde trein, dus het zou me niets verbazen als een Europawijde trend is geboren dat voortaan bij elke tegenvaller te doen.
Kort nachtje voor jouquote:
De producer is gewoon het slechtste wat ze bedacht hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:59 schreef molloot200 het volgende:
Grappig dat dit het jaar is dat ze allerlei nieuwe dingen hebben in proberen te voeren en het nu allemaal blijkt te backlashen:
-Ze weten niet wat ze met de running order aanmoeten. Daarom maar Israël op plek 6, met wat damage control. Maar ze hebben geen idee of dat zin heeft nu de stemlijnen vanaf minuut 1 open zijn.
-De producer’s choice ontplofte minstens zo hard in hun gezicht. Ze wilden de show mooi gebalanceerd houden, maar door het hele Israëlgedoe konden ze niets anders dan de show uit balans halen en er een hele gekke running order van maken. Waardoor er vooral kritiek is nu op de producer zijn keuzes nu
-Ze wilden voor het eerst de Rest of the World-vote een volledige dag open hebben. Maar dat kan nu ook al niet vanwege de situatie rondom Joost.
They chose chaos.
Ze hadden Israël gewoon niet 3 kansen moeten geven en moeten aangeven: er is teveel onrust rondom jullie en als je niet 1 maar 2 keer een lied instuurt wat politiek gevoelig is dan wacht je maar weer tot de boel wat gesust is voor je weer mee doet in de toekomst. Denk dat dat een hoop ellende had gescheeldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De producer is gewoon het slechtste wat ze bedacht hebben.
Verder hadden ze Israëlische pers ook mogen aanspreken op hun gedrag tegenover andere delegaties.
Ja, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Tegen zeven uur word ik wakker.quote:
Ik werd om 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Tegen zeven uur word ik wakker.
Ik ook. Ik sliep door en 6 uur dacht m’n lijf: zo na dagen 6 uur geslapen te hebben is 7 uur ook wel goed genoegquote:
Interne klokquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook. Ik sliep door en 6 uur dacht m’n lijf: zo na dagen 6 uur geslapen te hebben is 7 uur ook wel goed genoeg
Hopelijk word ik morgen niet rond die tijd wakkerquote:
Het erge is nog: Wit-Rusland kreeg destijds maar 2 kansen. Waarom dat meten met meerdere maten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hadden Israël gewoon niet 3 kansen moeten geven en moeten aangeven: er is teveel onrust rondom jullie en als je niet 1 maar 2 keer een lied instuurt wat politiek gevoelig is dan wacht je maar weer tot de boel wat gesust is voor je weer mee doet in de toekomst. Denk dat dat een hoop ellende had gescheeld
Het is zo opzichtig allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het erge is nog: Wit-Rusland kreeg destijds maar 2 kansen. Waarom dat meten met meerdere maten?
Ohja de hoofdsponsor is Israëlisch
Ik ook niet. Ik had me dit eurovisie jaar zo anders voorgesteldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nog nooit zo in de mineur gezeten op de dag van de Eurovisie finale.
Ik ook niet. Ik heb nog een lading hout liggen wat ik in andere lengtes wil hebben. Normaal zou ik dat vandaag naar later uitstellen, maar ik denk dat ik vanmiddag maar even lekker ga zagen of zo. Me verheugen op vanavond zit er toch niet meer in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nog nooit zo in de mineur gezeten op de dag van de Eurovisie finale.
Precies dit.. alleen dan zonder hout hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb nog een lading hout liggen wat ik in andere lengtes wil hebben. Normaal zou ik dat vandaag naar later uitstellen, maar ik denk dat ik vanmiddag maar even lekker ga zagen of zo. Me verheugen op vanavond zit er toch niet meer in.
Oh, dan ben ik toch benieuwd naar wat jij dan gaat zagen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Precies dit.. alleen dan zonder hout haha
Klopt, inmiddels klaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:28 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke is bezig met een uitgebreide teruglees sessie.
Dat is de goede insteek!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:19 schreef grazz het volgende:
We kunnen er toch beter vanuit gaan dat Joost er niet bij is vanavond? Ik heb het maar geaccepteerd dat het zo is om teleurstelling te voorkomen. Had gisteren nog een beetje hoop, maar dit feestje is voor ons fans nu toch wel klaar? En niet alleen door wat er nu met de NLse inzending aan de hand is... Na donderdagavond zag ik nog wel een top 5 mogelijkheid. Zonde.
Maar gelukkig schijnt de zon en heb ik mn dosis vitamine D net binnen gekregen
En wat is je conclusie?quote:
En hoe was Måns Zelmerlöw?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer terug van een bijzondere show![]()
Letterlijk vijf minuten voor het begin werd aangekondigd dat Joost niet fysiek aanwezig ging zijn. Dat was geen winnaar met duizenden mensen in de zaal die furieus reageerden, en eigenlijk de hele avond “hoog in de emotie” bleven. Toen er meteen na de tune (de tune) een filmpje zonder geluid was, zette de halve zaal Europapa in.
Wij hadden mooie plaatsen, helemaal boven in ons vak. Dus we konden ongegeneerd rechtop staan, of (proberen te) dansen, of helemaal losgaan op Nederland of enthousiast Israël de vinkent*r*ng toewensen, zonder dat er iemand eens op je schouder tikt.
De opbouw van de show is slecht. De eerste 10 liedjes zijn allemaal op hun manier tof. Zelfs Duitsland deed het aardig in de zaal. Na Ierland (10e) is er echter een enorm wak zonder topkwaliteit dat tot aan Zwitserland duurt. Ook Italië was niet zo heel bijzonder. Dan komen de knallers die mogen winnen dus, en dan is de show klaar.
Het interval tussen laatste liedje en de jurypunten is weer veel te lang. Het wordt ook door een paar mensonterende elementen gevuld, zoals Conchita die Waterloo zingt (wat een creativiteit) of de ontstellend zwakke nieuwe single van Loreen. Maar ook leuke dingen, waar ik over zal zwijgen om het een verrassing te houden.
Daarna nog de fake-resultaten, waarbij ook Martin hard boegeroep te verwerken kreeg. Maar na een tijdje hadden we dat wel gezien en zijn we vertrokken. Daarna schreeuwde het publiek nog net zo hard boe tegen de vertraagde trein, dus het zou me niets verbazen als een Europawijde trend is geboren dat voortaan bij elke tegenvaller te doen.
Ik denk dan nog steeds niet, weer videoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten we het vanavond om 21:00.
Aan de stoelpoten van de bazen van de avrotros en de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik toch benieuwd naar wat jij dan gaat zagen.
Dan doe ik mee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aan de stoelpoten van de bazen van de avrotros en de EBU.![]()
Het was toch echt geen droomquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik moest even bijslapen, dus net pas wakker. Het is bizar wakker worden en dan NOS te zien en alles. Kan gewoon niet geloven wat er allemaal gebeurt joh.
Yes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
Er zijn maar weinig ochtenden in het jaar waarin ik 's ochtends als eerste op mn mobieltje op nos.nl kijk, maar vanochtend wel. Geen nieuws. een paar uur later ook nog geen (echt) nieuws. Het duurt maar en duurt maar. Laat ze eens een knoop doorhakken.
Zo niet, dan wil ik ze ook nog wel advies geven: Laat Joost optreden en gooi Israel er maar lekker uit.
quote:NOS Journaal om 12.00 uur
Om 12.00 uur is er een extra NOS Journaal op NPO 1. We praten je daarin bij over de laatste ontwikkelingen in Malmö.
Hangt er van af. Nu direct duidelijkheid is nog wel te doen. Dat publiek is ook geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joost gaat niet live optreden. Na alles wat er nu gebeurd is, kan je geen topprestatie neerzetten.
Of hij zet alles juist om in een geweldig optreden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joost gaat niet live optreden. Na alles wat er nu gebeurd is, kan je geen topprestatie neerzetten.
Je zult waarschijnlijk Zweden al niet eens inkomen met al die mensen die je bedreigd hebtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Strani het volgende:
Ik kan na alle verwarring dan nu toch echt duidelijkheid geven en jullie helaas mededelen dat ik geen toestemming zal krijgen om vanavond op te treden in Malmö![]()
Slottsträdgårdens Kafé antwoordde zojuist op mijn e-mail van vier maanden geleden dat ze geen interesse hebben.
Waarbij ze waarschijnlijk niks nieuws te vertellen hebben.quote:
Ja ik leer inderdaad nu dat ze daar echt wel een dingetje van maken in Zwedenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zult waarschijnlijk Zweden al niet eens inkomen met al die mensen die je bedreigd hebt
Je mag dan zelfs niet eens meer repeteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik leer inderdaad nu dat ze daar echt wel een dingetje van maken in Zweden
Zou "iemand vooraf indirect doen vermoeden niet welkom te zijn dankzij hun mening over iets" in Zweden gezien worden als mogelijke onrechtmatige bedreiging? Misschien kun je een aanklacht indienen tegen Zweden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom om m'n mening omtrent Gaza Zweden al niet eens in.
Dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou "iemand vooraf indirect doen vermoeden niet welkom te zijn dankzij hun mening over iets" in Zweden gezien worden als mogelijke onrechtmatige bedreiging? Misschien kun je een aanklacht indienen tegen Zweden.
Toch nog goed nieuws vandaag!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:36 schreef Strani het volgende:
Ik kan na alle verwarring dan nu toch echt duidelijkheid geven en jullie helaas mededelen dat ik geen toestemming zal krijgen om vanavond op te treden in Malmö![]()
Slottsträdgårdens Kafé antwoordde zojuist op mijn e-mail van vier maanden geleden dat ze geen interesse hebben.
Dan maken wij er gewoon een feestje van. It giet on!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nailqueen Europaparty gaan door in Leeuwarden
Het is it giet oanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan maken wij er gewoon een feestje van. It giet on!
Laat Joost maar de puntentelling doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Benieuwd of Nederland de jurypunten gaat bekend maken. Ik zie de AvroTros nu wel dwars gaan liggen hierin
Heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef Em31 het volgende:
Kan echt wel jankenweet dat het overdreven is maar dit voelt zo kut
Ik ook hoor. Gelukkig zijn we met duizenden (miljoenen) anderen die ook upset zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:27 schreef Em31 het volgende:
Ging om iets heel anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:24 schreef drakin het volgende:
Dus weer bully Israël
Je maakt een grapje over de dood van iemands ouders en natuurlijk mag de bully dan door
Tegenwoordig staan veel mensen soweso op scherp vind ik dus kan iets al heel snel overdreven worden. Maar goed, afwachten wat het dan precies was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef Yesse het volgende:
Hoe erg moet die bedreiging dan wel geweest zijn? Als ik die medewerker geweest was denk ik dat het wel echt randje fysiek moet zijn geweest voor ik een klacht in zou dienen. Je verpest zoveel voor zo iemand.
Ik ga zo boos zijn als het was voor iets als fuck off bitch ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef Yesse het volgende:
Hoe erg moet die bedreiging dan wel geweest zijn? Als ik die medewerker geweest was denk ik dat het wel echt randje fysiek moet zijn geweest voor ik een klacht in zou dienen. Je verpest zoveel voor zo iemand.
Gaat normaal ook niet gebeuren denk ik, hoewel de AVROTROS nog bozer zal worden als ook het geld van het stemmen door de neus wordt geboord.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:38 schreef TLC het volgende:
Dan moet Nederland vanavond ook maar geen punten geven
Gaan we überhaupt mogen stemmen als we geen deelnemend land zijn? MOETEN WE MEEDOEN MET DE REST OF THE WORLD VOTE?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:38 schreef TLC het volgende:
Het is een absolute schande. Je mag Joost vrolijk zwart maken op social media en hem een antisemiet noemen, geen probleem. Nou, wat heeft Joost dan tegen die dame gezegd dat zoveel erger is dan dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Arizona het volgende:
Ik ben ook verdrietig. Dit voelt, op basis van wat we nu weten, als het ultieme onrecht.
Ongetwijfeld, maar daar koopt Joost niks voorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Dus alle partijen die meer weten spreken er schande van.
Dit gaat een staartje krijgen.
En dan nog Oekraïne op #2 gezet, die ook lang als grote kanshebber werd/wordt gezien. Dus dat zijn er alvast 2 van de 5 die ze eruit hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef TLC het volgende:
Ik ga sowieso niet meer kijken, t interesseert me geen flikker wie er wint, de winnaar zal altijd zo iets hebben van 'maar een grote kanshebber werd buitengesloten'
Ik hoorde op de radioquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees geruchten dat Estland zich terugtrekt, nou, daar gaan we
Er is er maar eentje nodig die die eerste stap maakt waar velen dichtbij staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio
When het shit hits the fan
Oh dat denk ik ook wel, na dit hele verhaal zou het heel goed de grootste hit van dit ESF kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef Aadrianus het volgende:
Europapa gaat een NOG grotere hit in Europa worden, om een dikke vette vinger op te steken naar de EBU. Ik zeg het hier.
Dat maakt het voor mij extra wrang.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat de EBU ook niet handig is met hun redenatie dat ze het doen omdat ze een "safe environment" willen creëeren, terwijl andere delegaties juist goed gaan met Joost en zich onveilig voelen door een zekere andere delegatie, klachten waar de EBU tot nu toe ogenschijnlijk niks mee heeft gedaan.
Was ruim een uur aan het lezen hoorquote:
Shitshowquote:
Dit dusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Guanabana het volgende:
Dit is dus de tweede keer op rij dat een Nederlandse inzending mentaal gebroken terugkeert. Laten we er maar een paar jaar mee kappen.
Als er geen veranderingen komen bij de EBU moeten we er sowieso mee kappen. Dit kan toch zo niet. Als Cornald zegt dat het niks voorstelt geloof ik dat meteen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Guanabana het volgende:
Dit is dus de tweede keer op rij dat een Nederlandse inzending mentaal gebroken terugkeert. Laten we er maar een paar jaar mee kappen.
Nee ineens tijd over vanavond voor iets anders. Ik ga echt NIET kijken. En eigenlijk hoop ik dat AvroTros daarbij het voortouw neemt.quote:
Ik hoorde net dat ze dat dus wel gewoon gaan doen. ;')quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:38 schreef TLC het volgende:
Gewoon keihard boo roepem op de achtergrondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ze dat dus wel gewoon gaan doen. ;')
Slappe hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |