Daar zou ik wel even wakker voor willen blijven.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan ben ik voor het eerst sinds vanmiddag weer blij
Die zijn gemakkelijker te schrappen dan votes waar een mens voor betaaltquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De jury kan nog steeds op hem stemmen. Het zou raar zijn als die stemmen opeens niet meer worden meegeteld.
Het is ook nog geen 2 uur.quote:
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook nog geen 2 uur.
Dat was toch de tijd die ze hebben aangekondigd om het openen van het stemmen nogmaals met twee uur uit te stellen?
Dat zijn geen grapjes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is ook nog geen 2 uur.
Dat was toch de tijd die ze hebben aangekondigd om het openen van het stemmen nogmaals met twee uur uit te stellen?
Maar geen jurylid gaat nu nog op hem stemmen toch? Als het doorgaat is dat wel een flink nadeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De jury kan nog steeds op hem stemmen. Het zou raar zijn als die stemmen opeens niet meer worden meegeteld.
Nee, we zien de EBU er allemaal voor aan om dat te doen. Geen grap, eerder angst.quote:
Sorry, als dingen fout gaan wordt ik melig. Dat ik een wijntje op heb helpt daarbij niet.quote:
Ik voel trots dat je zo thuis bent in de EBU antics.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, we zien de EBU er allemaal voor aan om dat te doen. Geen grap, eerder angst.
Er bestaat nog steeds iets als onschuldig tot het tegendeel bewezen is, hè. De jury's hebben gewoon gestemd alsof hij volwaardig meedoet met deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef viceversa het volgende:
[..]
Maar geen jurylid gaat nu nog op hem stemmen toch? Als het doorgaat is dat wel een flink nadeel.
Jullie hebben het voor elkaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik voel trots dat je zo thuis bent in de EBU antics.
Wat voor wijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, als dingen fout gaan wordt ik melig. Dat ik een wijntje op heb helpt daarbij niet.
Op dit moment is alles een grap voor mij.
Wittequote:
Grijze Pino?quote:
Ze zitten nu aan het eind van de fake televoting.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:55 schreef Nattekat het volgende:
De repetitie moet toch wel bijna afgelopen zijn
Nee, een wild varken.quote:
Je schijnt tegenwoordig Fok ook te kunnen zien op je telefoon terwijl je in bed ligt.quote:
Bed = slapenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je schijnt tegenwoordig Fok ook te kunnen zien op je telefoon terwijl je in bed ligt.
Geen idee hoe, ik zie alleen de draaischijf en die ziet er in bed niet anders uit dan anders.
Pardon, slapen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bed = slapen
Als ik wil scrollen, ga ik wel op de bank hangen
Ik moet over een paar dagen een nachtje doorhalen, dat gaat niet lukken met slaaptekort.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pardon, slapen?
Dit is ESF week, slapen doe je maar in "normale" weken.
Zie dit dan als een oefening. Positief denken en zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet over een paar dagen een nachtje doorhalen, dat gaat niet lukken met slaaptekort.
Ik ben net een beetje bijgeslapen van m'n ritme 1,5 uur opschuiven, tis goedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie dit dan als een oefening. Positief denken en zo.
Je kan straks de hele zondag weer bijslapen van dit avontuur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben net een beetje bijgeslapen van m'n ritme 1,5 uur opschuiven, tis goed
Kijk, zelfs Luctor is nog wakker en die is nooit laat wakker. Nu kan je niet opgeven.quote:
Inderdaad. Normaal slaap ik om dit tijdstip. Ik zou alweer bijna wakker gaan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, zelfs Luctor is nog wakker en die is nooit laat wakker. Nu kan je niet opgeven.
Die heb je niet nodig om op F5 te drukken hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen mod rechten.
Ik heb geen f5 op mijn mobiel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig om op F5 te drukken hoor.
Dan swipe je maar naar beneden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen f5 op mijn mobiel.
3x3 en 4x5quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen f5 op mijn mobiel.
Mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het Noorderlicht gezien.
[ afbeelding ]
Ik ben naar net buiten Harderwijk gefietst, daar was het een stuk donkerder dan hier in de binnenstadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi
Hier op het balkon gekeken en niks gezien
Ik woon in Stad. Geen zin om een half uur richting het platteland te fietsen en dan weer een half uur terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben naar net buiten Harderwijk gefietst, daar was het een stuk donkerder dan hier in de binnenstad
Misschien zie je het wel als je een foto maakt!
Nice.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb het Noorderlicht gezien.
[ afbeelding ]
In Stad zal het licht nog lang niet uitgaan na het mooie nieuws van vanavondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon in Stad. Geen zin om een half uur richting het platteland te fietsen en dan weer een half uur terug
Gegoogled op glazen iglo en dat ziet er prachtig uitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nice.
Ik wil dat ook een keer, maar dan echt ergens hoog in Scandinavië.
Of in zo'n glazen iglo in Finland, dat lijkt me ook wel wat.
Fijne nacht!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef Aadrianus het volgende:
oké, ik geef het op. welterusten allemaal.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In Stad zal het licht nog lang niet uitgaan na het mooie nieuws van vanavondGefeliciteerd!
Slaap zachfquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:10 schreef Aadrianus het volgende:
oké, ik geef het op. welterusten allemaal.
Zeker, een Finse college van me had het daar laatst eens over, heb het toen ook eens gegoogled en sindsdien wil ik er een keer heen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gegoogled op glazen iglo en dat ziet er prachtig uit
Nicequote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer terug van een bijzondere show![]()
Letterlijk vijf minuten voor het begin werd aangekondigd dat Joost niet fysiek aanwezig ging zijn. Dat was geen winnaar met duizenden mensen in de zaal die furieus reageerden, en eigenlijk de hele avond “hoog in de emotie” bleven. Toen er meteen na de tune (de tune) een filmpje zonder geluid was, zette de halve zaal Europapa in.
Wij hadden mooie plaatsen, helemaal boven in ons vak. Dus we konden ongegeneerd rechtop staan, of (proberen te) dansen, of helemaal losgaan op Nederland of enthousiast Israël de vinkent*r*ng toewensen, zonder dat er iemand eens op je schouder tikt.
De opbouw van de show is slecht. De eerste 10 liedjes zijn allemaal op hun manier tof. Zelfs Duitsland deed het aardig in de zaal. Na Ierland (10e) is er echter een enorm wak zonder topkwaliteit dat tot aan Zwitserland duurt. Ook Italië was niet zo heel bijzonder. Dan komen de knallers die mogen winnen dus, en dan is de show klaar.
Het interval tussen laatste liedje en de jurypunten is weer veel te lang. Het wordt ook door een paar mensonterende elementen gevuld, zoals Conchita die Waterloo zingt (wat een creativiteit) of de ontstellend zwakke nieuwe single van Loreen. Maar ook leuke dingen, waar ik over zal zwijgen om het een verrassing te houden.
Daarna nog de fake-resultaten, waarbij ook Martin hard boegeroep te verwerken kreeg. Maar na een tijdje hadden we dat wel gezien en zijn we vertrokken. Daarna schreeuwde het publiek nog net zo hard boe tegen de vertraagde trein, dus het zou me niets verbazen als een Europawijde trend is geboren dat voortaan bij elke tegenvaller te doen.
Kort nachtje voor jouquote:
De producer is gewoon het slechtste wat ze bedacht hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 06:59 schreef molloot200 het volgende:
Grappig dat dit het jaar is dat ze allerlei nieuwe dingen hebben in proberen te voeren en het nu allemaal blijkt te backlashen:
-Ze weten niet wat ze met de running order aanmoeten. Daarom maar Israël op plek 6, met wat damage control. Maar ze hebben geen idee of dat zin heeft nu de stemlijnen vanaf minuut 1 open zijn.
-De producer’s choice ontplofte minstens zo hard in hun gezicht. Ze wilden de show mooi gebalanceerd houden, maar door het hele Israëlgedoe konden ze niets anders dan de show uit balans halen en er een hele gekke running order van maken. Waardoor er vooral kritiek is nu op de producer zijn keuzes nu
-Ze wilden voor het eerst de Rest of the World-vote een volledige dag open hebben. Maar dat kan nu ook al niet vanwege de situatie rondom Joost.
They chose chaos.
Ze hadden Israël gewoon niet 3 kansen moeten geven en moeten aangeven: er is teveel onrust rondom jullie en als je niet 1 maar 2 keer een lied instuurt wat politiek gevoelig is dan wacht je maar weer tot de boel wat gesust is voor je weer mee doet in de toekomst. Denk dat dat een hoop ellende had gescheeldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De producer is gewoon het slechtste wat ze bedacht hebben.
Verder hadden ze Israëlische pers ook mogen aanspreken op hun gedrag tegenover andere delegaties.
Ja, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Tegen zeven uur word ik wakker.quote:
Ik werd om 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Tegen zeven uur word ik wakker.
Ik ook. Ik sliep door en 6 uur dacht m’n lijf: zo na dagen 6 uur geslapen te hebben is 7 uur ook wel goed genoegquote:
Interne klokquote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ook. Ik sliep door en 6 uur dacht m’n lijf: zo na dagen 6 uur geslapen te hebben is 7 uur ook wel goed genoeg
Hopelijk word ik morgen niet rond die tijd wakkerquote:
Het erge is nog: Wit-Rusland kreeg destijds maar 2 kansen. Waarom dat meten met meerdere maten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze hadden Israël gewoon niet 3 kansen moeten geven en moeten aangeven: er is teveel onrust rondom jullie en als je niet 1 maar 2 keer een lied instuurt wat politiek gevoelig is dan wacht je maar weer tot de boel wat gesust is voor je weer mee doet in de toekomst. Denk dat dat een hoop ellende had gescheeld
Het is zo opzichtig allemaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het erge is nog: Wit-Rusland kreeg destijds maar 2 kansen. Waarom dat meten met meerdere maten?
Ohja de hoofdsponsor is Israëlisch
Ik ook niet. Ik had me dit eurovisie jaar zo anders voorgesteldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nog nooit zo in de mineur gezeten op de dag van de Eurovisie finale.
Ik ook niet. Ik heb nog een lading hout liggen wat ik in andere lengtes wil hebben. Normaal zou ik dat vandaag naar later uitstellen, maar ik denk dat ik vanmiddag maar even lekker ga zagen of zo. Me verheugen op vanavond zit er toch niet meer in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nog nooit zo in de mineur gezeten op de dag van de Eurovisie finale.
Precies dit.. alleen dan zonder hout hahaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb nog een lading hout liggen wat ik in andere lengtes wil hebben. Normaal zou ik dat vandaag naar later uitstellen, maar ik denk dat ik vanmiddag maar even lekker ga zagen of zo. Me verheugen op vanavond zit er toch niet meer in.
Oh, dan ben ik toch benieuwd naar wat jij dan gaat zagen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Precies dit.. alleen dan zonder hout haha
Klopt, inmiddels klaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:28 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke is bezig met een uitgebreide teruglees sessie.
Dat is de goede insteek!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:19 schreef grazz het volgende:
We kunnen er toch beter vanuit gaan dat Joost er niet bij is vanavond? Ik heb het maar geaccepteerd dat het zo is om teleurstelling te voorkomen. Had gisteren nog een beetje hoop, maar dit feestje is voor ons fans nu toch wel klaar? En niet alleen door wat er nu met de NLse inzending aan de hand is... Na donderdagavond zag ik nog wel een top 5 mogelijkheid. Zonde.
Maar gelukkig schijnt de zon en heb ik mn dosis vitamine D net binnen gekregen
En wat is je conclusie?quote:
En hoe was Måns Zelmerlöw?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben weer terug van een bijzondere show![]()
Letterlijk vijf minuten voor het begin werd aangekondigd dat Joost niet fysiek aanwezig ging zijn. Dat was geen winnaar met duizenden mensen in de zaal die furieus reageerden, en eigenlijk de hele avond “hoog in de emotie” bleven. Toen er meteen na de tune (de tune) een filmpje zonder geluid was, zette de halve zaal Europapa in.
Wij hadden mooie plaatsen, helemaal boven in ons vak. Dus we konden ongegeneerd rechtop staan, of (proberen te) dansen, of helemaal losgaan op Nederland of enthousiast Israël de vinkent*r*ng toewensen, zonder dat er iemand eens op je schouder tikt.
De opbouw van de show is slecht. De eerste 10 liedjes zijn allemaal op hun manier tof. Zelfs Duitsland deed het aardig in de zaal. Na Ierland (10e) is er echter een enorm wak zonder topkwaliteit dat tot aan Zwitserland duurt. Ook Italië was niet zo heel bijzonder. Dan komen de knallers die mogen winnen dus, en dan is de show klaar.
Het interval tussen laatste liedje en de jurypunten is weer veel te lang. Het wordt ook door een paar mensonterende elementen gevuld, zoals Conchita die Waterloo zingt (wat een creativiteit) of de ontstellend zwakke nieuwe single van Loreen. Maar ook leuke dingen, waar ik over zal zwijgen om het een verrassing te houden.
Daarna nog de fake-resultaten, waarbij ook Martin hard boegeroep te verwerken kreeg. Maar na een tijdje hadden we dat wel gezien en zijn we vertrokken. Daarna schreeuwde het publiek nog net zo hard boe tegen de vertraagde trein, dus het zou me niets verbazen als een Europawijde trend is geboren dat voortaan bij elke tegenvaller te doen.
Ik denk dan nog steeds niet, weer videoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 10:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weten we het vanavond om 21:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |