Suikervrije tonic met rum?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Hm, goed idee. Jammer dat ik alleen suikervrije tonic in huis heb.
Dan dus maar een sutotje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, goed idee.
Jammer dat ik alleen suikervrije tonic in huis heb.
Nee, zonder rum. Al bedenk ik me wel dat ik volgens mij nog wel een restje rum ergens in de kast heb, restje whisky ook nog wel, en wat wijn natuurlijk.quote:
Nee dat is een mindere combi. Gin heb je weer niet neem ik aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, zonder rum. Al bedenk ik me wel dat ik volgens mij nog wel een restje rum ergens in de kast heb, restje whisky ook nog wel, en wat wijn natuurlijk.
Geen van allen gaan ze echter door de suikervrije tonic.
Nee, op dit moment niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee dat is een mindere combi. Gin heb je weer niet neem ik aan
Ik heb me door een of andere Fin laten vertellen dat er geen regels zijn.quote:
Met een beetje mazzel kan dat nog steeds morgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
The fuck? Ik had echt zin om op Joostje te voten.
Mehquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan dat nog steeds morgen.
Ondertussen bij de bookies: naar 7 en groen.quote:
Zolang de jury matig stemt op hem niet echt genoegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ondertussen bij de bookies: naar 7 en groen.
Ik zie het zomaar gebeuren dat als hij morgen mee mag doen, hij zomaar kan gaan winnen.
Krijgen wij een keer sympathy votes!
![]()
Zie, allemaal part of the masterplan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zie het zomaar gebeuren dat als hij morgen mee mag doen, hij zomaar kan gaan winnen.
![]()
Het gaat gebeurenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
![]()
Langer zelfs, het incident zou gisteravond hebben plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
politie pas 10 uur na incident ingeschakeld om het plaatsdelict te securen
Het lijkt me duidelijk dat hij in elk geval niet iemand het ziekenhuis in heeft gemept.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
politie pas 10 uur na incident ingeschakeld om het plaatsdelict te securen
Heb eigenlijk meer het idee dat hij er zelf klaar mee is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:04 schreef Aadrianus het volgende:
Ik vind dat EBU wel nog vandaag een einde aan deze farce moet maken. Je kunt Joost niet een hele lange slapeloze nacht laten doormaken om hem dan morgen te vertellen dat hij gewoon mag optreden. Dat kun je als martelen kwalificeren.
Die zie je pas morgenavondquote:
weten we dat wel echt zekerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat hij in elk geval niet iemand het ziekenhuis in heeft gemept.
Rustquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mja misschien morgen problemen dankzij de grote zonnestorm. Dus wellicht helemaal geen Fok of überhaupt internet
Dat gaat via koperkabelsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
Mja misschien morgen problemen dankzij de grote zonnestorm. Dus wellicht helemaal geen Fok of überhaupt internet
En dan ga je ook geen bandje tonen voor het geval hij de volgende dag weer gezellig meedoet.quote:
Zonnestormen gaan via koperkabels?quote:
Het is een kabelbaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonnestormen gaan via koperkabels?
Wat een rotbaan moet dat zijn om die kabels aan te leggen, wel veel gevarentoeslag waarschijnlijk.
Dat zou echt wel humor zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Op escforum wordt al gespeculeerd over een mogelijke winst voor Nederland ALS Joost morgen mag optreden. Omdat het nieuws rondom Joost nu door heel Europa gaat (negatieve publiciteit = publiciteit) zou hij morgen als anti-Israel vote kunnen worden ingezet. Ik trek dit niet hoor, deze rollercoaster
Het is gewoon een complot van de EBU om Israël te overschaduwen!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Op escforum wordt al gespeculeerd over een mogelijke winst voor Nederland ALS Joost morgen mag optreden. Omdat het nieuws rondom Joost nu door heel Europa gaat (negatieve publiciteit = publiciteit) zou hij morgen als anti-Israel vote kunnen worden ingezet. Ik trek dit niet hoor, deze rollercoaster
Dat lijkt me wel een heel wild scenario.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Die tweet kwam ik serieus net tegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot van de EBU om Israël te overschaduwen!
Het is een vooropgezet plan van de EBU waar Joost gewoon vriendelijk aan meewerkt, laatste alles of niks poging om Israel van de winst te onthouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
De Troef was een grote verdwijntruc. Nog nooit vertoond, de maanlanding, mensen gaan het niet kunnen geloven: de winnaar van Eurovisie treedt helemaal niet op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Ik hou van dit complotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is een vooropgezet plan van de EBU waar Joost gewoon vriendelijk aan meewerkt, laatste alles of niks poging om Israel van de winst te onthouden.
Serieus was het al, hij is immers geschorst. De politie komt nu kijken of er ook daadwerkelijk reden toe was. Er moet toch een onafhankelijk orgaan dat beoordelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:28 schreef grazz het volgende:
Stiekem zou ik het geweldig vinden jongens, maar nee. Nu politie erbij is betrokken lijkt me toch dat dit wel echt iets serieus aan het worden is. Echt balen.
Televote sowieso. Jury denk ik ook wel veel meer dan "normaal" was geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:26 schreef grazz het volgende:
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Troef was een grote verdwijntruc. Nog nooit vertoond, de maanlanding, mensen gaan het niet kunnen geloven: de winnaar van Eurovisie treedt helemaal niet op.
Ik weet niet eens of ABBA nou aanwezig is of niet!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel grappig, normaal hadden we vandaag semi hyper de jury show gevolgd.
Onze mods volgen het ook niet meer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
Het is wel grappig, normaal hadden we vandaag semi hyper de jury show gevolgd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ABBA nou aanwezig is of niet!
Dat zal IJsland leren!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijn
Ik ben sinds vanmiddag gestopt met volgen. De trolletjes en de eendagsvliegjes zijn niet te stoppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef molloot200 het volgende:
In het Joost-topic worden inmiddels ook steeds heftigere dingen gezegd, potver.
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:41 schreef molloot200 het volgende:
In het Joost-topic worden inmiddels ook steeds heftigere dingen gezegd, potver.
Zeer optimistisch gedacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker wordt, dan verwacht ik nieuws van de EBU.
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo lekker slapen en als ik morgen wakker wordt, dan verwacht ik nieuws van de EBU.
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.
Je mag ook wel zelf filteren wat gewoon late gebbetjes zijn.
Ik lees geen serieuze zaken die niet door de beugel kunnen.
Dat zou eigenlijk wel super grappig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fysiek onmogelijk = Songfestival winnen zonder aanwezig te zijn
Zou gewoon mogelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27) en iets over een moord.
Ok, dat zie ik dan verder niet. Maar die andere user dus blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.
Respect hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik (en anderen) al vanaf een uur of 12 meelezen en vegen.
Dat was 1 post toch? Ik zag tenminste niet dat men daar verder volop op inging. Maar goed, we lezen het wellicht anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.
Maar goed, dat ligt dan misschien aan mij.
Dit kan toch echt niet he. Stel het kan niet, komen we er dus zo achter. Stel het kan wel, raken mensen dan hun geld gewoon kwijt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht nog heeel even tot 12 uur voor de rest of the world-televote open gaat. Benieuwd of ze op hem kunnen stemmen.
Ja, dat is ook hoe ik er tegenaan kijk jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan toch echt niet he. Stel het kan niet, komen we er dus zo achter. Stel het kan wel, raken mensen dan hun geld gewoon kwijt?
Zet een TR dan kunnen de mods en FA's er naar kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja dingen over dat hij zichzelf misschien wel van kant wil maken terwijl er níks bekend is nog, vind ik niet meevallen.
Maar goed, dat ligt dan misschien aan mij.
Zal ik bij een toekomstig geval doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zet een TR dan kunnen de mods en FA's er naar kijken
Zeer begrijpelijk, dat vanavond ik ook even gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal ik bij een toekomstig geval doenIk heb nu het Joost-topic afgesloten want ik trok het niet meer.
Ah, dus daarom ging het daarover. Was niet bij me opgekomen toen ik het lasquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel meevallen. Een grapje over zijn leeftijd (bijna 27)
Is dat 12 uur onze tijd of houden ze daar ook de Engelse voor aan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het wordt allemaal steeds vreemder.quote:
Ergens vind ik het geruststellend dat Joost er nog niet definitief uit gegooid is. Dan is er wat nuance of ruimte voor onderhandelingquote:
Shitshowquote:
Als het écht heel erg was, hadden ze dat filmpje vanavond niet eens laten zien tijdens de jury show en was hij allang gediskwalificeerd. Daar houd ik me maar even aan vast…quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ergens vind ik het geruststellend dat Joost er nog niet definitief uit gegooid is. Dan is er wat nuance of ruimte voor onderhandeling
Zie het positief, nu heb je nog even rustig tijd om een film te kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:07 schreef molloot200 het volgende:
Rest of the world aftelklok verzet naar 2 uur vannacht.
Ik denk dat we het daarvoor al gaan horen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zie het positief, nu heb je nog even rustig tijd om een film te kijken.
Ik doe het wel voor jequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:11 schreef NailQueen het volgende:
Ja jongens. Ik ga niet weer tot 2 uur nachts wachten hoor
De jury kan nog steeds op hem stemmen. Het zou raar zijn als die stemmen opeens niet meer worden meegeteld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als het écht heel erg was, hadden ze dat filmpje vanavond niet eens laten zien tijdens de jury show en was hij allang gediskwalificeerd. Daar houd ik me maar even aan vast…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |