Lijkt me ook dat de EBU dit niet wil, maar uiteindelijk is het afwachten wat Joost gedaan heeft. Als het gewoon cht niet kan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:20 schreef grazz het volgende:
Denk dat Twan er alles aan gaat doen om dit op te lossen. In zn eerste jaar als HOD een diskwalificatie lijkt me echt niet waar hij mee thuis kan komen.
Jury's ? Sowieso niet bij de televote.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het heeft wel invloed op de uitslag van morgen als Joost alsnog meedoet
Nu jij nogquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Geschorst dus. Zijn we daar ook weer vanaf.
Denk dat er iets is gebeurd wat een GRIJS gebied is en dat ze daarom geen keuze kunnen of hebben gemaakt, zoiets zou een logische verklaring zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
Hebben jullie je zakdoekjes al klaar voor de diskwalificatie?
Al die mensen die hier nooit posten maar toch het nieuwste nieuws hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef freaky40 het volgende:
Geschorst dus. Zijn we daar ook weer vanaf.
ESF leeftquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
Als we dan toch iets positiefs eruit moeten pakken, deze topic reeks loopt prima.
Kijk dan morgen wel naar iets anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef potjecreme het volgende:
Hebben jullie je zakdoekjes al klaar voor de diskwalificatie?
Kan ook iemand uit het team van Joost zijn. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat de EBU dit niet wil, maar uiteindelijk is het afwachten wat Joost gedaan heeft. Als het gewoon cht niet kan.
Het zou me niks verbazen als de EBU wacht met bekendmaking totdat RTL Boulevard begonnen isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
Kijken of rtl boulie nog wat te melden heeft straks.
Hier schijnt de zon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Document1 het volgende:
De dag begon zo mooi maar hoe eindigt hij?
Bridget genotquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de EBU wacht met bekendmaking totdat RTL Boulevard begonnen is
Same, ga geen finale kijken zonder Nederland erin, daar is het ook weer niet interessant genoeg voorquote:
Hij is geschortst, want hij mocht niet meedoen ad repetitie vanmiddag. Geschorst is NIET hetzelfde als gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die mensen die hier nooit posten maar toch het nieuwste nieuws hebben.
Martin gaat straks live in een gesprek met Aram de beslissing bekend maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de EBU wacht met bekendmaking totdat RTL Boulevard begonnen is
Ik normaal wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Same, ga geen finale kijken zonder Nederland erin, daar is het ook weer niet interessant genoeg voor
Het oordeel van gediskwalificeerd is nog niet gegeven toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is geschorts, want hij mocht niet meedoen ad repetitie vanmiddag. Geschorst is NIET hetzelfde als gediskwalificeerd
Hoezo begon mooi? Lek Itali + 5e in de running order.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Document1 het volgende:
De dag begon zo mooi maar hoe eindigt hij?
Als de jury opname ook de back up is vraag ik me af of het niet gewoon alles of niks is. Dat 'niet meedoen aan de juryshow = niet meedoen in de tv show' zeg maar.quote:
Hoe zit het met de regels bij/voor bookies bij dergelijke evenementen?quote:
En dat zou niet kunnen omdat...?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die mensen die hier nooit posten maar toch het nieuwste nieuws hebben.
Die mag Cornald misschien wel geven. Zie ik de ebu wel voor aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het oordeel van gediskwalificeerd is nog niet gegeven toch?
Ik weet niet of degene die het schreef nog meer voorbeelden heeft, maar ik heb je iig n voorbeeld gegeven waaruit bleek dat de Isralische delegatie schijt heeft aan wensen van anderen. Verder zag ik ook iets langs komen dat dezelfde delegatie de Finse Krija zonder zijn toestemming op internet hebben gegooid, en is er beeld van een delegatielid dat de Nederlandse delegatie vanmiddag backstage zit te sarren om een reactie waarom ze niet bij de repetitie waren, wat ze natuurlijk ook zonder toestemming op internet hebben gegooid.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er werd gesproken over artiesten dus niet alleen Klein maar geen bron erbij, lijkt me gelul.
In principe krijg je dan gewoon je geld terug, in ieder geval als er zoiets bij een sport bij de Toto zou gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de regels bij/voor bookies bij dergelijke evenementen?
Kun je je centen terugkrijgen als je op Joost hebt gewed en hij zou straks niet mee mogen doen?
Hij mocht niet meedoen ad repetitie. Hoe noem jij dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor mij begon hij met de recap van radio2.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo begon mooi? Lek Itali + 5e in de running order.
Landen landenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Dit krijg je ervan als je dat soort landen landen laat meedoen
@:uefa kijkt u mee????
Eh nee, dat land doet al eeuwen mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Dat ze het nog onderzoeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij mocht niet meedoen ad repetitie. Hoe noem jij dat?
Too soon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe leuk zou het zijn dat als Joost gediskwalificeerd wordt, dat hij dan morgenavond samen met Nikkie de punten uitreikt :x
“Zijn we daar ook weer vanaf.”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is geschorts, want hij mocht niet meedoen ad repetitie vanmiddag. Geschorst is NIET hetzelfde als gediskwalificeerd
Israel is al eeuwen lid van de UEFA.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
Geschorst voor de repetitie, niet de finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe leuk zou het zijn dat als Joost gediskwalificeerd wordt, dat hij dan morgenavond samen met Nikkie de punten uitreikt :x
Schorsing.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In principe krijg je dan gewoon je geld terug, in ieder geval als er zoiets bij een sport bij de Toto zou gebeuren.
Vertaling:quote:
quote:BREAKING NEWS: Gezamenlijke persconferentie van de EBU en SVT na de persconferentie #EurovisionJunior. Er worden een cruciale verklaring en uitleg verwacht over wat er met Joost Klein is gebeurd. Hectische uren in Malm waarbij de delegaties erg overstuur waren. #Eurovisie
Gezamelijke persconferentie van EBU en SVT (producent) suggereert dat die dan inderdaad met iemand van de productie ruzie heeft gehad (whatever that means). Anders snap ik de aanwezigheid van de SVT niet.quote:
Op dit soort moment ga je bijna hopen dat de Duitsers gewonnen hadden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Juist.
En dan nu... Teddy Scholten, 1959.
Vertaling:quote:
De referentie aan Goethe is toch geweldig?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op dit soort moment ga je bijna hopen dat de Duitsers gewonnen hadden.
Oh zeker, het is niet het n of het ander.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als de jury opname ook de back up is vraag ik me af of het niet gewoon alles of niks is. Dat 'niet meedoen aan de juryshow = niet meedoen in de tv show' zeg maar.
Ondertussen (gedurende dat onderzoek) is hij geschorst vd repetitie. Hij mocht niet meedoen.quote:
Klinkt niet bestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertaling:
BREAKING NEWS: Gezamenlijke persconferentie van de EBU en SVT na de persconferentie #EurovisionJunior. Er worden een cruciale verklaring en uitleg verwacht over wat er met Joost Klein is gebeurd. Hectische uren in Malm waarbij de delegaties erg overstuur waren. #Eurovisie
100% diskwalificatie helaas dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gezamelijke persconferentie van EBU en SVT (producent) suggereert dat die dan inderdaad met iemand van de productie ruzie heeft gehad (whatever that means). Anders snap ik de aanwezigheid van de SVT niet.
Dat zou een diskwalificatie zijn. Daarom zeg ik: wel geschorst, (nog) niet gediskwalificeerdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geschorst voor de repetitie, niet de finale
Daarom een krappe voldoende.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De referentie aan Goethe is toch geweldig?
Maar zo zit het niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:24 schreef summer2bird het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Lees ook van andere landen die nu overwegen om zich terug te trekken. Dit is het begin van iets groots!
je bent zelluf een beflikkerdquote:
Hij heeft dat NIET zelf besloten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Maar zo zit het niet.
Hij heeft zelf besloten niet op te komen draven vanmiddag.
Indien hij daardoor wordt gediskwalificeerd is dat mosterd na de maaltijd en onzin ook, omdat hij al uit eigen beweging uit het gebeuren gestapt was.
Ricky - Genot @Zipportalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Lees ook van andere landen die nu overwegen om zich terug te trekken. Dit is het begin van iets groots!
Ik zou wat minder op X zitten als je dat soort onzin meteen voor waarheid aanneemt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Bron? Waar?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Belgie schijnt zich uit protest ook terug te trekken inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Maar waarom? Het ESF was zijn grote droom en AVROTROS bevestigt dat er een incident is geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Maar zo zit het niet.
Hij heeft zelf besloten niet op te komen draven vanmiddag.
Indien hij daardoor wordt gediskwalificeerd is dat mosterd na de maaltijd en onzin ook, omdat hij al uit eigen beweging uit het gebeuren gestapt was.
Welkom in Oebelequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:29 schreef Toby56 het volgende:
Vroeger had Oebele nog het Kinder Songefestival.
Met Willem Nijholt en Wieteke van Dort als presentatoren.
Dat was tenminste klasse!
Oebele was hupsakee!
denk klein en wordt grootsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Nou ja, muzikaal gezien is Joost een nazaat van de gabber house.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:29 schreef Document1 het volgende:
Delegaties die overstuur waren? Klinkt als een behoorlijke rel.
Ja, daarom. Tijd voor veranderingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Israel is al eeuwen lid van de UEFA.
Het is net Fok!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou wat minder op X zitten als je dat soort onzin meteen voor waarheid aanneemt.
Wel degelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft dat NIET zelf besloten.
Geen nepnieuws verspreiden aub.
hmmz pakt popcorn erbij zal wat zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Omdat nog niet iedereen van de productie dat wist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Wel degelijk.
Je kunt de beelden terugzien dat ze zijn act aan het opbouwen zijn. En hij vervolgens niet komt opdraven.
Waarom zou je de act opbouwen van een gediskwalificeerde deelnemer?
Dat was inderdaad apartquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Wel degelijk.
Je kunt de beelden terugzien dat ze zijn act aan het opbouwen zijn. En hij vervolgens niet komt opdraven.
Waarom zou je de act opbouwen van een gediskwalificeerde deelnemer?
Ik wilde op Isral gaan stemmen, maar als het zo moet dan stem ik wel op Frankrijk 🇫🇷quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Belgie schijnt zich uit protest ook terug te trekken inderdaad.
Kom maar op met die linkjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Dit hele ESF is toch al een groot drama, dus dit kan er nog wel bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Het zogenaamde incident was gisteravond, deelnemer is "in onderzoek", maar er wordt niets gecommuniceerd met de productie, geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omdat nog niet iedereen van de productie dat wist.
Nee. De EBU heeft een statement uitgebracht dat er een onderzoek gasnde is. AVROTROS heeft dat bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Wel degelijk.
Waarom zou je de act opbouwen van een gediskwalificeerde/"in onderzoek" deelnemer?
In ESF? Probeer dat eerst maar in NWS en POL te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:33 schreef Joox het volgende:
Kunnen we afspreken dat we de komende paar uur voor alle posts even de APA-normen hanteren?
Minder mooi hoe snel een ander deel meteen met de vinger naar Israel wijst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Mooi hoe snel de haters een vinger wijzen naar Joost. We weten helemaal niks. Kinderachtig gedoe hier.
Je weet helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow jongens. Ik schrik hiervan. Joost heeft maaaandenlang gewerkt aan deze knaller van een act. En dan flikkert die het zo in het putje? Hoop toch van niet.
Dit, hij is bezweken onder de druk. Reken maar dat hij aan alle kanten is benaderd om een statement te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:33 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden die Joost helemaal niet moeten laten gaan, vragen om ellende.
Nou neequote:
Wij weten dit al uren hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow jongens. Ik schrik hiervan. Joost heeft maaaandenlang gewerkt aan deze knaller van een act. En dan flikkert die het zo in het putje? Hoop toch van niet.
Hier is het juist andersom vrijwel iedereen beschermd Joost en kan zich niet voorstellen dat die iets heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Mooi hoe snel de haters een vinger wijzen naar Joost. We weten helemaal niks. Kinderachtig gedoe hier.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dit, hij is bezweken onder de druk. Reken maar dat hij aan alle kanten is benaderd om een statement te maken.
Ja is goed wie vroeg?quote:
Nou doei!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Joost Klein ontvolgt Eurovisie-account op Instagram
Joost Klein heeft zijn Songfestivalstories op Instagram verwijderd. Hij volgt ook het officile Eurovisie-account niet meer.
https://www.omropfryslan.(...)zwijgt-over-incident
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Joost Klein heeft zijn Songfestivalstories op Instagram verwijderd. Hij volgt ook het officile Eurovisie-account niet meer.
Helemaal niet bekend of het met Isral te maken heeft, gerucht gaat nu weer over een Zweedse fotograaf wat hij geslagen zou hebben. Niemand weet nog wat, dat het niet goed zit is duidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ik wilde op Isral gaan stemmen, maar als het zo moet dan stem ik wel op Frankrijk 🇫🇷
Ik zei het al h. Dit is echt compleet HEAVY HITTING nieuws.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Vrienden en vriendinnen uitnodigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik morgenavond nou eens gaan doen.
Is slechts 1 vd vele geruchten die al ren de ronde doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef totebel het volgende:
Toegegeven, het is roddelpraat.nl, maar als dit waar is, geef ik Joost groot gelijk.
https://www.roddelpraat.n(...)lein-iemand-geslagen
Klopt ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zei het al h. Dit is echt compleet HEAVY HITTING nieuws.
En al een uurtje of 2 oud…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oksels harsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Zou ultiem genot zijn als landen gaan opstappenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat was 2 uur geleden al bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook oud nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Ja en nee. Ja in de emotie volledig te begrijpen, mits waar. En nee want je vertegenwoordigd Nederland, daar dien je boven te staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef totebel het volgende:
Toegegeven, het is roddelpraat.nl, maar als dit waar is, geef ik Joost groot gelijk.
Ja en ik lees het nu want ik was gewoon op pad vandaagquote:
Gaat niet gebeuren want winkeltjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Duidelijkheid over incident Joost Klein: ‘Iemand geslagen’
Joost Klein zou dus door een incident niet mee mogen doen met de repetities door een incident, maar waar het over ging was niet duidelijk. Inmiddels is duidelijk geworden dat Joost iemand van de Isralische delegatie zou hebben geslagen, omdat ze de dood van zijn ouders belachelijk hebben gemaakt.
Als dit klopt moet Israel er ook uit.
gewoon terrasje pakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Waar staat dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Joost Klein zou dus door een incident niet mee mogen doen met de repetities door een incident, maar waar het over ging was niet duidelijk. Inmiddels is duidelijk geworden dat Joost iemand van de Isralische delegatie zou hebben geslagen, omdat ze de dood van zijn ouders belachelijk hebben gemaakt.
Israel pakt nederland keihard aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb niet alles teruggelezen, misschien is dit al langsgekomen maar wat een kinderachtige lui (Israel dus)
[ x ]
Hij lijkt ergens boos over te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:36 schreef aloa het volgende:
Een songfestival om niet snel te vergeten!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Hij is gewoon allang naar huis, en schijft geschiedenis.
Ik heb geen vrienden. Maar de rest kan wel doorgaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vrienden en vriendinnen uitnodigen.
Karaoke-apparatuur huren.
Drank naar believen in huis.
Kosten delen.
En dan los gaan.
Nou dit hoop ik dan eigenlijk weer welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou ultiem genot zijn als landen gaan opstappen
Is slechts 1 vd vele geruchten. Doet al urenlang de rondte. Niemand weet iets zeker. En dat Isral betrokken zou zijn is ook al ontkend. Zou om een "third party" gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb vernomen dat Joost de overwinning alvast krijgtHier ook ja, in ruil voor een zak aardappelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Toen lag ik in de MRI, die komen niet met internetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is slechts 1 vd vele geruchten die al ren de ronde doen.
Al besproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Het schijnt dat iemand van een andere delegatie de dood van zn ouders belachelijk heeft gemaakt en dat ie toen een lel heeft uitgedeeld. Nu is t natuurlijk Roddelpraat.nl, maar als dat idd waar is, dan heeft ie groot gelijk
Zie link
Posts als "Het is een slechte bron, maar als het waar is, dan ... !" zijn ook vermoeiend pff.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Het schijnt dat iemand van een andere delegatie de dood van zn ouders belachelijk heeft gemaakt en dat ie toen een lel heeft uitgedeeld. Nu is t natuurlijk Roddelpraat.nl, maar als dat idd waar is, dan heeft ie groot gelijk
Zie link
En die papegaaien een Tweet van 2 uur geleden na…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Zie link
Tijd voor Kamervragen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef Toby56 het volgende:
Dit wordt nog een hele kluif voor het kabinet-Wilders.
Zal ongetwijfeld hebben gezegt dat hij de dood van zijn ouders gebruikt als kers op zijn act.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Zie link
dat gerucht is terug te leiden tot 1 tweet zonder verdere bewijs.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Zie link
Heeft Jan Roos of Dennis de roddel verzonnen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slechts 1 vd vele geruchtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Zie link
Waar natuurlijk niets van gelogen is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld hebben gezegt dat hij de dood van zijn ouders gebruikt als act.
Wat voor budget mri heb jij dan? Die van hier hebben internet, live access naar een airfryer en een hottubquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:41 schreef totebel het volgende:
[..]
Toen lag ik in de MRI, die komen niet met internet
Dit gebruiken, dan ben je wel af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies. Slechts 1 vd vele geruchten die al ren de ronde doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die papegaaien een Tweet van 2 uur geleden na…
Ja, want dit is een volslagen volwassen reactie van iemand die daar staat te preken voor vriendschap en vrede.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef totebel het volgende:
Zie link
Zal wel van de Action zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat voor budget mri heb jij dan? Die van hier hebben internet, live access naar een airfryer en een hottub
Alsof de Tros iets gaat zeggen nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef Moira het volgende:
https://www.nporadio2.nl/online-radio-luisteren/gedraaid
Cornald wil niet bellen omdattie niks weetDus ze bellen AvroTros maar
Niks nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef superniger het volgende:
Heeft iemand een samenvatting?
Ik loop 4 topics achter
Lijkt mij niet de ophef en mysterie van nu waard, denk dat het om iets anders gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef wolffie het volgende:
Man man man wat wordt hier een hoop gefantaseerd over een relletje, hij heeft alleen geroepen, waarom niet, toen ze de zangeres van Isral een vraag stelde.
https://www.omropfryslan.(...)zwijgt-over-incidentquote:Repetitie eerder stopgezet
De repetitie waar Joost Klein niet bij was, is veel eerder opgehouden dan gepland.
Een groot deel van de puntenverdeling is niet geoefend.
Op een gegeven moment werden de lege stoelen in de arena in beeld genomen.
Ook de grote baas van het festival, Martin sterdahl was niet aanwezig bij de repetitie.
Samenvatting: er is nog niets bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef superniger het volgende:
Ik loop 4 topics achter
En dat het dr over gaat is ook al ontkendquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef wolffie het volgende:
Man man man wat wordt hier een hoop gefantaseerd over een relletje, hij heeft alleen geroepen, waarom niet, toen ze de zangeres van Isral een vraag stelde.
Ook dat is veel te licht voor diskwalificatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik zie net op nu.nl de video van de persconferentie met Joost en Isral zangeres;
Zou Joost toevallig toch een bedreiging aan zijn adres hebben gehad? Uiteraard speculatie…
Er is veel onrustquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef superniger het volgende:
Ik loop 4 topics achter
Zoiets dacht ik dus al.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef Moira het volgende:
https://www.nporadio2.nl/online-radio-luisteren/gedraaid
Cornald wil niet bellen omdattie niks weetDus ze bellen AvroTros maar
Dat is begonnen omdat Isral stiekem Joost ging filmen een paar dagen ervoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik zie net op nu.nl de video van de persconferentie met Joost en Isral zangeres;
Zou Joost toevallig toch een bedreiging aan zijn adres hebben gehad? Uiteraard speculatie…
We weten nog niks, veel gespeculeer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:43 schreef superniger het volgende:
Ik loop 4 topics achter
Dtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Samenvatting: er is nog niets bekend.
Doettie toch ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld hebben gezegt dat hij de dood van zijn ouders gebruikt als kers op zijn act.
Ja dit. Er is geen officile statement verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
We weten nog niks, veel gespeculeer.
Niet zomaar shit geloven wat mensen claimen hier
Er is nog niets bekend is een betere samenvattingquote:
Wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Verwacht eerder meer nieuws bij RTL Boulevard.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Zou het 18:00uur journaal hiermee openen?
ook eentje om nooit meer te vergeten iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Rebel- het volgende:
Dit voelt als WK 2006 Portugal - Nederland.
4x rood
16x geel
En het lag ook aan de slechte leiding van de scheids.
Maar is Joost geschorst?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook dat is veel te licht voor diskwalificatie
Dat er onrust is is duidelijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is nog niets bekend is een betere samenvatting
Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet gezegd worden, die Za heeft wel een voorspellende gave
Plausibelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat dit grotere consequenties heeft, dus niet alleen dat Joost moet opstappen, maar dat meer landen volgen of zoiets.
Waarom zou anders alles nu in rep en roer zijn.
Minimaal een gridstraf.quote:
Ja, vd repetitie.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Samenvatting: er is nog niets bekend.
quote:
👍quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
We weten nog niks, veel gespeculeer.
Niet zomaar shit geloven wat mensen claimen hier
Dit. Laat het maar eens een relletje worden daar. Elke keer dat gezeik met no politics Eurovision maar het rammelt en kraakt aan alle kanten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat dit grotere consequenties heeft, dus niet alleen dat Joost moet opstappen, maar dat meer landen volgen of zoiets.
Zoek maar terug, ben je lui ofzoquote:
Het laatste NOS journaal van 17:00 opende er in ieder geval wel mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:45 schreef Oliver23 het volgende:
Zou het 18:00uur journaal hiermee openen?
Hij neemt het inderdaad voor Isral op in dit filmpjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef marcodej het volgende:
https://x.com/KritischK/status/1788928938229506185
ik heb ook het gevoel dat als ze joost DQ-en meerdere landen zich bij hem aansluiten en dit nogal flinke consequenties heeft voor de toekomst van het ESF, dus toch een maanlanding maar dan net iets andersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef Guanabana het volgende:
Weet niemand.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ruzie tussen de Isralische en Nederlandse delegatie?
Ik denk dat elk land zijn eigen hachje zou redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ook het gevoel dat als ze joost DQ-en meerdere landen zich bij hem aansluiten en dit nogal flinke consequenties heeft voor de toekomst van het ESF, dus toch een maanlanding maar dan net iets anders
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees de posts van Za meestal niet, dus in dat opzicht ben ik zeker lui…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoek maar terug, ben je lui ofzo
Achteraf zal blijken dat hierom WO3 begonnen werd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou dit hoop ik dan eigenlijk weer welDat Joost niet de enige is.
Allang besproken marco.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef marcodej het volgende:
Vanuit de pitsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zou zuur zijn, moet ie dadelijk als laatste starten ipv als 5e
Wie staat er op pole eigenlijkquote:
Zou wel een beetje dom zijn van Nederland toch? Israel maakt NL met vloer gelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan kan Joost misschien daar aan mee doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef Oliver23 het volgende:
Rusland heeft toch geroepen dat ze een alternatief voor het Songfestival gaan beginnen?
We are ... checking.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zou zuur zijn, moet ie dadelijk als laatste starten ipv als 5e
Eerste goede filmpje dat ik zie ervan, lijkt er inderdaad op dat die haar juist probeert te steunen, omdat die het een kutvraag vindt (wat het ook is).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:46 schreef marcodej het volgende:
Max Verstappen natuurlijkquote:
Updates zouden nu echt helpen.quote:
Jouw haat is zijn verdienmodel.quote:
0 want zet straks TV wel aan en bij groot nieuws krijg ik wel een melding van de NOS net als net.quote:
Zijn ex stond gister nog te hakken in de Op1studioquote:
Daar heb je ook wel weer een punt, maar ik kan niet zeggen dat ik dat zelf zou kunnen als iemand dat bij mij deed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:39 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja in de emotie volledig te begrijpen, mits waar. En nee want je vertegenwoordigd Nederland, daar dien je boven te staan.
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:49 schreef TLC het volgende:
Misschien stappen andere landen ook op uit symphatie voor Joost
Jij was toch zo tegen speculeren? Maar het mag wel als het jou uitkomt? Ga aub wieberen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:35 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Dit, hij is bezweken onder de druk. Reken maar dat hij aan alle kanten is benaderd om een statement te maken.
Ik heb ANP die zijn meestal nog n stukje eerderquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
0 want zet straks TV wel aan en bij groot nieuws krijg ik wel een melding van de NOS net als net.
Dan is het vaak aan te raden om wat te gaan etenquote:
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Really? Interessant zeg..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Dat hangt er toch helemaal vanaf waarvoor hij weggestuurd wordt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:48 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb ook het gevoel dat als ze joost DQ-en meerdere landen zich bij hem aansluiten en dit nogal flinke consequenties heeft voor de toekomst van het ESF, dus toch een maanlanding maar dan net iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |