Bron?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er is een voorlopige voorziening bij de ESF rechtbank aangevraagd.
Ik heb deze user verteld over het statement vd EBU én de bevestiging van AVROTROS. Maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je nou het statement van de EBU gemist of hou je je expres van de domme?
X is één grote kweekpoel van geruchten, daar hoef je niet eens te kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:17 schreef Dave het volgende:
Ik lees wel geruchten op X, maar heb behoefte aan meer duidelijkheid.
Wie zegt dat dat niet gedaan is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De EBU had de Israëlische delegatie mogen aanspreken op dit soort gedrag
Nee dat is mijn reactie op "En dit baseer je op je duim?", het is iig 1 gebeurtenis waar dat statement op gebaseerd zal zijn. Graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dat is je reactie op een statement dat men een hele week artiesten dus niet alleen Klein aan het treiteren is ? Wow.
Weet op wie je reageert gozert.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je nou het statement van de EBU gemist of hou je je expres van de domme?
Wou zeggen, heb ik al iets boeiends gemist?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nogal ja, niet naar te luisteren dit. Gaat ook nergens over
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:17 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Zou die heisa rondom Joost niet gewoon één grote publiciteitsstunt zijn?
Dat is hier in dit topic niet anders hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
X is één grote kweekpoel van geruchten, daar hoef je niet eens te kijken
Er werd gesproken over artiesten dus niet alleen Klein maar geen bron erbij, lijkt me gelul.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee dat is mijn reactie op "En dit baseer je op je duim?", het is iig 1 gebeurtenis waar dat statement op gebaseerd zal zijn. Graag gedaan hoor.
Het was verdorie Teddy Scholten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet voorgoed voorbij.
Tuurlijk denk jij dat. En dat is niet suggestief? Nogmaals, ga lekker ergens anders stoken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:15 schreef Sebbeszweet het volgende:
Bron? Anders nogal suggestief. Ik denk eerder dat zij uitgedaagd worden door andere landen/deelnemers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |