SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Smokin’ HOTquote:
Bij jou is het dan ook niet tot een paar dagen geleden zeikweer geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
23.8 hier
Maar goed, tot aan 26c binnen vind ik het nog niet airco-waardig.
Echter vandaag en komende dagen liggen de temps bij jullie en hier op vrijwel hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het dan ook niet tot een paar dagen geleden zeikweer geweest.
Hier was het tot woensdagochtend 19, om een idee te gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echter vandaag en komende dagen liggen de temps bij jullie en hier op vrijwel hetzelfde niveau
Verder, ok fair point.
Vanuit de tralies?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Echt mooi die wazige witte lucht wat opnieuw een strak blauwe hemel bedekt en de zon dempt 😍
Tyf op naar bnw en sluit je daar op aub.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Echt mooi die wazige witte lucht wat opnieuw een strak blauwe hemel bedekt en de zon dempt 😍
Jepquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik denk wat hebben jullie steeds tegen hem, maar is dat een chemtrailsbeliever?
Waarom zo boos?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyf op naar bnw en aluit je daar op aub.
Dat maak jij ervan. Ik geniet gewoon oprecht van de schitterende vage witte melk lucht en de geblokte zon.. niks mis mee. Een strakke blauwe lucht is gelukkig verleden tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat je alleen hint naar chemtrails iedere keer. Dus enkeltje bnw.
Ga zo door en je hebt er hier ook een te pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik geniet gewoon oprecht van de schitterende vage witte melk lucht en de geblokte zon.. niks mis mee. Een strakke blauwe lucht is gelukkig verleden tijd.
(Ben vanwege een ban niet meer welkom in BNW)
wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga zo door en je hebt er hier ook een te pakken.
Er is jou in het vorige deel (of die daarvoor) door iemand aan jou uitgelegd waardoor dat komt.
Figuren als jij posten alleen maar over bepaalde onderwerpen met een bepaalde insteek en bedoeling.
En dat weet jij zelf ook hl goed.
Klopt, morgen 23 en zondag 26.quote:
Maandag en dinsdag ook nog aangenaam warm. Wel de hele week kans op terreur buienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, morgen 23 en zondag 26.
Daarna is het voorlopig gedaan en worden er weer buien verwacht.
Dus voor wat de droogte mei aller tijden betreft: 🐎🐎🐎🐎
Hier zijn denk ik een derde van de akkers nog niet bewerkt en dat komt omdat ze gewoon nog te nat zijn. Zal komende week vast gebeuren als er niet te veel zware buien gaan vallen. Met de huidige temperaturen de uren zon de komende dagen zal er wel het nodige verdampen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
De natuur tiert welig nu, de pas gezaaid gewassen beginnen op de akkers boven de grond te komen
En om de plassen op de akkers is netjes heen gezaaid
Mijn ex-buren in NL (hoewel lieve mensen waar ik verder geen issues mee had) waren echt BBQ verslaafdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef THEFXR het volgende:
volop zon, lichte wind, goede temp.
tijd om de BBQ uit de garage te rukken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeg dat zeg. Ik zag net zowaar een blaadje bewegen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn ex-buren in NL (hoewel lieve mensen waar ik verder geen issues mee had) waren echt BBQ verslaafd
Er hoefde maar drie zonnestraaltjes te zijn, al was het begin maart, en dan stond ie al te BBQ'en in zijn tuin met enorme rookwolken
Ik heb hem zelfs vaker in de regen onder een grote paraplu zien BBQ'en
Kan me nog wel iets anders verzinnen...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Dit is echt mijn perfecte weer![]()
![]()
Zon, blauwe lucht, wat plukjes wolk, een zacht briesje en een perfecte 20 graden![]()
![]()
Wat wil een mens nog meer, naast een Bugatti.
Exact.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef THEFXR het volgende:
volop zon, lichte wind, goede temp.
tijd om de BBQ uit de garage te rukken.
quote:Op zondag 12 mei 2024 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Heb hier een nieuwe grotere bbq, 2 spareribs en een stuk procureur.
En het perfecte weer.
je eigen thermometer in de zon zekerquote:Op zondag 12 mei 2024 17:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
27.9 gemeten hier. Allemachtig zeg
Gesmolten op het voetbalveld
In de zon is het 15 miljoen gradenquote:Op zondag 12 mei 2024 18:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
je eigen thermometer in de zon zeker.
maar met overal ongeveer 25/26 graden was het goed vertoeven
Precies mijn reactiequote:Op zondag 12 mei 2024 19:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet wel genoeg zijn om wat vogelstront van mijn auto te spoelen.
In de zon is het 40 graden ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
je eigen thermometer in de zon zeker.
maar met overal ongeveer 25/26 graden was het goed vertoeven
Ik heb op moederdag de auto helemaal spik en span gemaakt voor mevrouw Drass. Je moet er met een zonnebril op naar toe lopen om in te stappen.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet wel genoeg zijn om wat vogelstront van mijn auto te spoelen.
Helaas geen verkoelende bui hierquote:Op zondag 12 mei 2024 21:05 schreef DemonRage het volgende:
Op veel plekken in het land ligt de temperatuur nog boven de 22C wat bestwel zomers aandoend is.
Boven Belgi zitten wat buien die mogelijk het land binnen trekken.
komende week wel natte geitquote:Op zondag 12 mei 2024 21:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Helaas geen verkoelende bui hier
Alle buien zijn aan het oplossen en zullen compleet verdwenen zijn voor ze hier aankomen.quote:
De verzameling suikerklontjes 😱quote:Op maandag 13 mei 2024 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, ik ben net gewoon op een haar na gemist door een bui
Had nog het eea buiten liggen dat ik liever niet in de regen laat
quote:Op maandag 13 mei 2024 08:28 schreef THEFXR het volgende:
heb best slecht geslapen afgelopen weekend door die zonnen aanvallen
Het was perfect weerquote:
Zeker.quote:
Hier staat de regen nog steeds, alleen wat laterquote:Op maandag 13 mei 2024 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag ook weer heerlijk weer
De voorspelde regen is bijna volledig weg uit de voorspelling, vanochtend stond er nog een onweersbui ingetekend, maar die is ook verdwenen.
Staat alleen nog een kortstondig buitje ingetekend, maar die zal ook wel verdwijnen
Welke simpele tekent dit in dan? Hier klopt toch helemaal niks van. Lekker makkelijkquote:Op maandag 13 mei 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Aha, na die paar mooie dagen kon dit natuurlijk niet uitblijven.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is het Google-algoritme gewoon lui. Ziet Nederland en beredeneert; Oh, daar regent het bijna altijd.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke simpele tekent dit in dan? Hier klopt toch helemaal niks van. Lekker makkelijk
Ze mogen ons overtollige water hebbenquote:Op maandag 13 mei 2024 09:54 schreef INViCTuS het volgende:
Extreme droogte in het zuidoosten van Spanje. Lokaal nog geen 300 mm in twee jaar tijd.
Dat die verschillen mega zijn is niet iets unieks natuurlijk. Noordwesten van Spanje valt jaarlijks op veel plekken zelfs (veel) meer neerslag dan in Nederland.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:54 schreef INViCTuS het volgende:
De neerslagverschillen in het huidige hydrologisch jaar (vanaf 1 oktober) zijn trouwens onvoorstelbaar groot tussen het zuidoosten en noordwesten van Spanje. In Pulp, Almeria is van 1 oktober 2023 tot 1 mei 2024 slechts 18 mm gevallen; in de westelijke provincies van Galicia op meerdere plaatsen meer dan 2500 mm.
Eind van de week staat het er weer.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een keer raden waar tot een paar dagen terug 7 maanden lang water heeft gestaan 😱
Geen idee, vertel eens?quote:Op maandag 13 mei 2024 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
Een keer raden waar tot een paar dagen terug 7 maanden lang water heeft gestaan 😱
Ja, ik merk hetquote:Op maandag 13 mei 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
Het weer gaat veranderen. Al goed te merken want de luchtvochtigheid neemt aardig toe
Dramakat.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik merk het
Ben blij dat ik dit kutland ontvlucht nu het langdurig benauwd weer lijkt te worden.
Ik heb een astmamedicijn voor het sporten, laat dat even een hint zijn voor je me weer uit gaat lachenquote:
Hoge luchtvochtigheid is ook niet goed voor mijn reuma neequote:Op maandag 13 mei 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een astmamedicijn voor het sporten, laat dat even een hint zijn voor je me weer uit gaat lachen
Ik woon in een huis waar het heel erg snel warm wordt en de combinatie met een hoge luchtvochtigheid ga ik heel slecht op. Heb oprecht nog liever een koude kutzomer dan die ellende van vorig jaar.
Hier is het geen korte broek weer meer. Gelukkig zijn alle stenen in de straat nog warm, anders had ik het nu niet echt lekker gevonden met mijn outfitkeuzequote:
Ik heb zelf astma.quote:Op maandag 13 mei 2024 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een astmamedicijn voor het sporten, laat dat even een hint zijn voor je me weer uit gaat lachen
18 Graden en daarboven is voor mij korte broek, regen of niet, zo'n of geen zonquote:Op maandag 13 mei 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het geen korte broek weer meer. Gelukkig zijn alle stenen in de straat nog warm, anders had ik het nu niet echt lekker gevonden met mijn outfitkeuze
Komende 10 dagen in Los Angeles is het verrassend koel. Tussen de 18 en 20 graden slechts. Wellicht is het in Nederland op sommige dagen zelfs warmerquote:Op maandag 13 mei 2024 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik merk het
Ben blij dat ik dit kutland ontvlucht nu het langdurig benauwd weer lijkt te worden.
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Komende 10 dagen in Los Angeles is het verrassend koel. Tussen de 18 en 20 graden slechts. Wellicht is het in Nederland op sommige dagen zelfs warmer
Ik ga niet voor niets in meiquote:Op maandag 13 mei 2024 14:29 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Komende 10 dagen in Los Angeles is het verrassend koel. Tussen de 18 en 20 graden slechts. Wellicht is het in Nederland op sommige dagen zelfs warmer
Ik ben vooral het type "als de zon maar schijnt". Langzaam dood gaan aan benauwdheid is meer een fysiek ietsquote:Op maandag 13 mei 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb zelf astma.Maar jij vindt het altijd te koud, nat of te warm.
Verfrissing = alles verdampt direct na de bui en het wordt afschuwelijk benauwd.quote:
Nee, gewoon een bui en dan weer 12 graden genot.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verfrissing = alles verdampt direct na de bui en het wordt afschuwelijk benauwd.
Hier is het geen 12 graden hoorquote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bui en dan weer 12 graden genot.
Mag morgen het zonnetje weer schijnen bij 18 graden.
Morgen 26 graden vandaag 24quote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Morgen een herhaling van vandaag, hier althans.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Zie nu pas dat het morgen gewoon zomers weer is
Hier veel warmer. Vandaag kwam er rond het middaguur een koufront over.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Morgen een herhaling van vandaag, hier althans.
Hier was het vandaag 27 graden.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier veel warmer. Vandaag kwam er rond het middaguur een koufront over.
Netjes tochquote:Op maandag 13 mei 2024 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
Net de meterstanden doorgegeven aan Vattenfall voor de jaarafrekening, heb afgelopen jaar 314 kuub gas verbruikt, en 632 kWh meer teruggeleverd dan verbruikt (was vorig jaar in de 670)
12 graden is een fijne nacht temperatuurquote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Achterhoek: Onweer en een stortbuitje.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Twente lijkt zich op te kunnen maken voor een bui.
Mei is gelukkig beter dan vorig jaar. Toen was het koud tot half mei. Dit is wel fijn, zeker na een lange herfstquote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef Elan het volgende:
Deze lente/zomer gaat alle denkbare records breken qua warmte
Ging d'r hier helaas allemaal weer net langsquote:Op maandag 13 mei 2024 22:14 schreef ACT-F het volgende:
Alles ruikt petrichor nu dankzij deze erg lokale onweersbui:
[ afbeelding ]
Dude, dacht even dat ik in een van die oorlogstopics in NWS was beland man.quote:
Is uit een gamequote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Dude, dacht even dat ik in een van die oorlogstopics in NWS was beland man.![]()
![]()
Die probeer ik te vermijden als de pest tegenwoordig.
Vandaag alleen maar vrolijkheid en positiviteit. Heb je geen leuker plaatje?
Deze ofzo.
[ afbeelding ]
Standaard, tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
Spaanse AEMET voorspelt een teringhete zomer in Spanje.
Goh.... En ik maar denken dat het deze zomer de hele tijd 15 graden ging blijven![]()
Omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:36 schreef INViCTuS het volgende:
Blijft relatief goed hier. Zuiden minder
[ x ]
Te harde wind, dat mag wel wat minderquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Momenteel boffen we inderdaad wel met het weer. 25/26 graden en een LV van iets meer dan 40. Bijna perfect
40, weet je dat zeker? Het voelt sinds gisteravond veel plakkeriger dan het weekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Momenteel boffen we inderdaad wel met het weer. 25/26 graden en een LV van iets meer dan 40. Bijna perfect
Mijn standaard weerapp op mijn Galaxy S22 (van The Weather Channel) geeft het wel correct aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:58 schreef Elan het volgende:
Volgens de telefoonapp (accuweather) is het 22 graden.
Het lokale weerstation geeft 28,3 aan
Volgens knmi wel. Rond de 40 hier op de Veluwequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
40, weet je dat zeker? Het voelt sinds gisteravond veel plakkeriger dan het weekend.
Zondag was perfect.
Het is warmer, niet benauwdquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
40, weet je dat zeker? Het voelt sinds gisteravond veel plakkeriger dan het weekend.
Zondag was perfect.
quote:
Bloedheet inderdaad. (Gelukkig gaat het wat terug de komende dagen.)quote:
Sowieso een hele goede week geweestquote:
Hier staat een pas aangeschafte luchtontvochtiger aan. Eens kijken of het apparaat er wat van kan.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
85% luchtvochtigheid in m'n slaapkamer.
Godnondeju
Dit was niet de afspraak jongens, het zou mooi en droog worden.
Hier in Goor dreigt alleen de zon om alles weg te schroeien. Weinig kans voor ons:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ziet er al de hele avond dreigend uit buiten, maar zo te zien gaan alle terreurbuien hier ruimschoots aan voorbij.
Jup, ik geef zo de plantjes maar weer een volle gieter water. De regenton raakt in hoog tempo leeg zoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Goor dreigt alleen de zon om alles weg te schroeien. Weinig kans voor ons:
[ afbeelding ]
Niet mijn kant van Brabant blijkbaarquote:
Ga douchen dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog goed warm hier. Blijf maar zweten na de training
Die gaan ongetwijfeld stijgen. Ze staan nog relatief hoog. Smeltwater laat de rivieren maar langzaam dalen. Maar het moet nog vallen, dus even afwachten. Er valt ook veel in de vorm van buien en dat heeft altijd andere invloed.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in het noorden valt het minst.
Gaat dit nog wat doen met de rivieren?
Wat is er gek aan is gewoon normaal voor de tijd van het jaar dit weertype. De lucht is nog te instabiel voor langdurig zomerse temperaturen dus zo nu en dan regen er bij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Het kan echt niet normaal in dit land he
Beetje wel in de moestuin vooralquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja de droogte sloeg alweer keihard toe, niewaar?
Meer in de zin van gematigd, dit is verder geen raar weer ofzo, maar voor mijn gevoel komen we rechtstreeks uit 10 graden met regen naar dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er gek aan is gewoon normaal voor de tijd van het jaar dit weertype. De lucht is nog te instabiel voor langdurig zomerse temperaturen dus zo nu en dan regen er bij.
Op die manier, ja dat is wel zo ja, het is eigenlijk nooit een periode 20 graden met een zonnetje. Of flinke hitte of triestheid en koude.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meer in de zin van gematigd, dit is verder geen raar weer ofzo, maar voor mijn gevoel komen we rechtstreeks uit 10 graden met regen naar dit.
Misschien moet je familie en vrienden wat ansichtkaarten sturen met een zonnetje en 31c ('nachts 22c)quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:55 schreef dick_laurent het volgende:
Hier tegenovergestelde deze ochtend, gister rond de 31c gehaald. Huis was ook meteen een enorm stuk opgewarmd.
Gelukkig zijn de nachten nu wel nog vrij koel dus met ramen open geslapen en meteen nu een koele 22c binnen
Tot nu toe nog geen flinke hittequote:Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die manier, ja dat is wel zo ja, het is eigenlijk nooit een periode 20 graden met een zonnetje. Of flinke hitte of triestheid en koude.
Goede poging tot trollen weer dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:26 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet je familie en vrienden wat ansichtkaarten sturen met een zonnetje en 31c ('nachts 22c)
Je weet immers dat zij in de regen en kou zitten al maanden, dus dat is wel tof om te doen. Sympathiek gebaar.
Gisteren 29.1 aangetikt hier op het weerstation, dat is toch wel flinke hitte voor NL begrippen. Zeker als je bedenkt dat het pas half mei is waar een graad of 19 overdag normaal is.quote:
@Za lees je nog mee?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren 29.1 aangetikt hier op het weerstation, dat is toch wel flinke hitte voor NL begrippen. Zeker als je bedenkt dat het pas half mei is waar een graad of 19 overdag normaal is.
48h verder en het ziet er alweer heel anders uitquote:Op maandag 13 mei 2024 09:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke simpele tekent dit in dan? Hier klopt toch helemaal niks van. Lekker makkelijk
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hierquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goede poging tot trollen weer dit.Maar het was de afgelopen dagen echt niet koud in Nederland volgens mij hoor.
Zo....nou je mag het hebben hoor.. gisteren spoelde ik weg, vandaag weerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:37 schreef Elan het volgende:
Ik zit precies op de grens in Amsterdam en Utrecht bakken regen hier geen druppel tot morgenavond
Zie het front van donkere wolken gewoon liggen terwijl de zon vrolijk schijnt.
Ik lees altijd alleen jouw posts hier.quote:
Maar we hebben net prachtige dagen gehad?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hier![]()
Hier heel even VEELquote:
Medemblik, zie hier boven.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Alleen gister hadden we een mooie blauwe lucht met een krachtige zon, daarvoor een waardloze witte lucht , en de zon die werd geblokt.
Bewolking heet datquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Alleen gister hadden we een mooie blauwe lucht met een krachtige zon, daarvoor een waardloze witte lucht , en de zon die werd geblokt.
Was zeker zaaaaaligquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hier![]()
De eerste dagen zo tussen de 22 en 24 graden, de afgelopen 2 dagen zelfs 28 en 29.
Hier idd alles lekker open staan om het binnen weer lekker af te koelen van 24 naar atm 22quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooi moment om het huis af te koelen
Dat was vannacht ook wel ideaal. Goed afgekoeld hier.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooi moment om het huis af te koelen
Klamme bende idd.quote:
Niks smaakt meer. Maar ja vanille smaak is een vak apart.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Kriegel het volgende:
Had van de week een Cornetto, zo'n gewone. Wat is daarmee gebeurd joh? Smaakt helemaal nergens meer naar, als in letterlijk bijna niks (buiten die stukjes chocola om). :/
Dat wordt weer neppers kopen deze zomer.
Hier de eigen merk cornetto's van de Lidl, de chocolade en caramel versies zijn iig goed weg te werkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Kriegel het volgende:
Had van de week een Cornetto, zo'n gewone. Wat is daarmee gebeurd joh? Smaakt helemaal nergens meer naar, als in letterlijk bijna niks (buiten die stukjes chocola om). :/
Dat wordt weer neppers kopen deze zomer.
Ja we kunnen wel ff nog @Paulquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat het rondom Den Dolder droog blijft vanmiddag? Buienradar zie ik niets, dan weet ik of ik met @:misshobje kan fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |