Bewolking heet datquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Alleen gister hadden we een mooie blauwe lucht met een krachtige zon, daarvoor een waardloze witte lucht , en de zon die werd geblokt.
Was zeker zaaaaaligquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hier![]()
De eerste dagen zo tussen de 22 en 24 graden, de afgelopen 2 dagen zelfs 28 en 29.
Hier idd alles lekker open staan om het binnen weer lekker af te koelen van 24 naar atm 22quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooi moment om het huis af te koelen
Dat was vannacht ook wel ideaal. Goed afgekoeld hier.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooi moment om het huis af te koelen
Klamme bende idd.quote:
Niks smaakt meer. Maar ja vanille smaak is een vak apart.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Kriegel het volgende:
Had van de week een Cornetto, zo'n gewone. Wat is daarmee gebeurd joh? Smaakt helemaal nergens meer naar, als in letterlijk bijna niks (buiten die stukjes chocola om). :/
Dat wordt weer neppers kopen deze zomer.
Hier de eigen merk cornetto's van de Lidl, de chocolade en caramel versies zijn iig goed weg te werkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Kriegel het volgende:
Had van de week een Cornetto, zo'n gewone. Wat is daarmee gebeurd joh? Smaakt helemaal nergens meer naar, als in letterlijk bijna niks (buiten die stukjes chocola om). :/
Dat wordt weer neppers kopen deze zomer.
Ja we kunnen wel ff nog @Paulquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat het rondom Den Dolder droog blijft vanmiddag? Buienradar zie ik niets, dan weet ik of ik met @:misshobje kan fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |