Ga douchen dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog goed warm hier. Blijf maar zweten na de training
Die gaan ongetwijfeld stijgen. Ze staan nog relatief hoog. Smeltwater laat de rivieren maar langzaam dalen. Maar het moet nog vallen, dus even afwachten. Er valt ook veel in de vorm van buien en dat heeft altijd andere invloed.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in het noorden valt het minst.
Gaat dit nog wat doen met de rivieren?
Wat is er gek aan is gewoon normaal voor de tijd van het jaar dit weertype. De lucht is nog te instabiel voor langdurig zomerse temperaturen dus zo nu en dan regen er bij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Het kan echt niet normaal in dit land he
Beetje wel in de moestuin vooralquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja de droogte sloeg alweer keihard toe, niewaar?
Meer in de zin van gematigd, dit is verder geen raar weer ofzo, maar voor mijn gevoel komen we rechtstreeks uit 10 graden met regen naar dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er gek aan is gewoon normaal voor de tijd van het jaar dit weertype. De lucht is nog te instabiel voor langdurig zomerse temperaturen dus zo nu en dan regen er bij.
Op die manier, ja dat is wel zo ja, het is eigenlijk nooit een periode 20 graden met een zonnetje. Of flinke hitte of triestheid en koude.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Meer in de zin van gematigd, dit is verder geen raar weer ofzo, maar voor mijn gevoel komen we rechtstreeks uit 10 graden met regen naar dit.
Misschien moet je familie en vrienden wat ansichtkaarten sturen met een zonnetje en 31c ('nachts 22c)quote:Op woensdag 15 mei 2024 08:55 schreef dick_laurent het volgende:
Hier tegenovergestelde deze ochtend, gister rond de 31c gehaald. Huis was ook meteen een enorm stuk opgewarmd.
Gelukkig zijn de nachten nu wel nog vrij koel dus met ramen open geslapen en meteen nu een koele 22c binnen
Tot nu toe nog geen flinke hittequote:Op woensdag 15 mei 2024 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die manier, ja dat is wel zo ja, het is eigenlijk nooit een periode 20 graden met een zonnetje. Of flinke hitte of triestheid en koude.
Goede poging tot trollen weer dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:26 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien moet je familie en vrienden wat ansichtkaarten sturen met een zonnetje en 31c ('nachts 22c)
Je weet immers dat zij in de regen en kou zitten al maanden, dus dat is wel tof om te doen. Sympathiek gebaar.
Gisteren 29.1 aangetikt hier op het weerstation, dat is toch wel flinke hitte voor NL begrippen. Zeker als je bedenkt dat het pas half mei is waar een graad of 19 overdag normaal is.quote:
@Za lees je nog mee?quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren 29.1 aangetikt hier op het weerstation, dat is toch wel flinke hitte voor NL begrippen. Zeker als je bedenkt dat het pas half mei is waar een graad of 19 overdag normaal is.
48h verder en het ziet er alweer heel anders uitquote:Op maandag 13 mei 2024 09:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke simpele tekent dit in dan? Hier klopt toch helemaal niks van. Lekker makkelijk
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hierquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Goede poging tot trollen weer dit.Maar het was de afgelopen dagen echt niet koud in Nederland volgens mij hoor.
Zo....nou je mag het hebben hoor.. gisteren spoelde ik weg, vandaag weerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:37 schreef Elan het volgende:
Ik zit precies op de grens in Amsterdam en Utrecht bakken regen hier geen druppel tot morgenavond
Zie het front van donkere wolken gewoon liggen terwijl de zon vrolijk schijnt.
Ik lees altijd alleen jouw posts hier.quote:
Maar we hebben net prachtige dagen gehad?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hier![]()
Hier heel even VEELquote:
Medemblik, zie hier boven.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Alleen gister hadden we een mooie blauwe lucht met een krachtige zon, daarvoor een waardloze witte lucht , en de zon die werd geblokt.
Bewolking heet datquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Alleen gister hadden we een mooie blauwe lucht met een krachtige zon, daarvoor een waardloze witte lucht , en de zon die werd geblokt.
Was zeker zaaaaaligquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De hele week heerlijk zonnig weer geweest hier![]()
De eerste dagen zo tussen de 22 en 24 graden, de afgelopen 2 dagen zelfs 28 en 29.
Hier idd alles lekker open staan om het binnen weer lekker af te koelen van 24 naar atm 22quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooi moment om het huis af te koelen
Dat was vannacht ook wel ideaal. Goed afgekoeld hier.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een mooi moment om het huis af te koelen
Klamme bende idd.quote:
Niks smaakt meer. Maar ja vanille smaak is een vak apart.quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Kriegel het volgende:
Had van de week een Cornetto, zo'n gewone. Wat is daarmee gebeurd joh? Smaakt helemaal nergens meer naar, als in letterlijk bijna niks (buiten die stukjes chocola om). :/
Dat wordt weer neppers kopen deze zomer.
Hier de eigen merk cornetto's van de Lidl, de chocolade en caramel versies zijn iig goed weg te werkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:26 schreef Kriegel het volgende:
Had van de week een Cornetto, zo'n gewone. Wat is daarmee gebeurd joh? Smaakt helemaal nergens meer naar, als in letterlijk bijna niks (buiten die stukjes chocola om). :/
Dat wordt weer neppers kopen deze zomer.
Ja we kunnen wel ff nog @Paulquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat het rondom Den Dolder droog blijft vanmiddag? Buienradar zie ik niets, dan weet ik of ik met @:misshobje kan fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |