12 graden is een fijne nacht temperatuurquote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, gewoon een bui en dan weer 12 graden genot.
Mag morgen het zonnetje weer schijnen bij 18 graden.
Achterhoek: Onweer en een stortbuitje.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Twente lijkt zich op te kunnen maken voor een bui.
Mei is gelukkig beter dan vorig jaar. Toen was het koud tot half mei. Dit is wel fijn, zeker na een lange herfstquote:Op maandag 13 mei 2024 21:27 schreef Elan het volgende:
Deze lente/zomer gaat alle denkbare records breken qua warmte
Ging d'r hier helaas allemaal weer net langsquote:Op maandag 13 mei 2024 22:14 schreef ACT-F het volgende:
Alles ruikt petrichor nu dankzij deze erg lokale onweersbui:
[ afbeelding ]
Dude, dacht even dat ik in een van die oorlogstopics in NWS was beland man.quote:
Is uit een gamequote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Dude, dacht even dat ik in een van die oorlogstopics in NWS was beland man.![]()
![]()
Die probeer ik te vermijden als de pest tegenwoordig.
Vandaag alleen maar vrolijkheid en positiviteit. Heb je geen leuker plaatje?
Deze ofzo.
[ afbeelding ]
Standaard, tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
Spaanse AEMET voorspelt een teringhete zomer in Spanje.
Goh.... En ik maar denken dat het deze zomer de hele tijd 15 graden ging blijven![]()
Omgekeerde wereldquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:36 schreef INViCTuS het volgende:
Blijft relatief goed hier. Zuiden minder
[ x ]
Te harde wind, dat mag wel wat minderquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Momenteel boffen we inderdaad wel met het weer. 25/26 graden en een LV van iets meer dan 40. Bijna perfect
40, weet je dat zeker? Het voelt sinds gisteravond veel plakkeriger dan het weekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:55 schreef INViCTuS het volgende:
Momenteel boffen we inderdaad wel met het weer. 25/26 graden en een LV van iets meer dan 40. Bijna perfect
Mijn standaard weerapp op mijn Galaxy S22 (van The Weather Channel) geeft het wel correct aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:58 schreef Elan het volgende:
Volgens de telefoonapp (accuweather) is het 22 graden.
Het lokale weerstation geeft 28,3 aan
Volgens knmi wel. Rond de 40 hier op de Veluwequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
40, weet je dat zeker? Het voelt sinds gisteravond veel plakkeriger dan het weekend.
Zondag was perfect.
Het is warmer, niet benauwdquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
40, weet je dat zeker? Het voelt sinds gisteravond veel plakkeriger dan het weekend.
Zondag was perfect.
quote:
Bloedheet inderdaad. (Gelukkig gaat het wat terug de komende dagen.)quote:
Sowieso een hele goede week geweestquote:
Hier staat een pas aangeschafte luchtontvochtiger aan. Eens kijken of het apparaat er wat van kan.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
85% luchtvochtigheid in m'n slaapkamer.
Godnondeju
Dit was niet de afspraak jongens, het zou mooi en droog worden.
Hier in Goor dreigt alleen de zon om alles weg te schroeien. Weinig kans voor ons:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ziet er al de hele avond dreigend uit buiten, maar zo te zien gaan alle terreurbuien hier ruimschoots aan voorbij.
Jup, ik geef zo de plantjes maar weer een volle gieter water. De regenton raakt in hoog tempo leeg zoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hier in Goor dreigt alleen de zon om alles weg te schroeien. Weinig kans voor ons:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |