SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Smokin’ HOTquote:
Bij jou is het dan ook niet tot een paar dagen geleden zeikweer geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
23.8 hier
Maar goed, tot aan 26c binnen vind ik het nog niet airco-waardig.
Echter vandaag en komende dagen liggen de temps bij jullie en hier op vrijwel hetzelfde niveauquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij jou is het dan ook niet tot een paar dagen geleden zeikweer geweest.
Hier was het tot woensdagochtend 19, om een idee te gevenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echter vandaag en komende dagen liggen de temps bij jullie en hier op vrijwel hetzelfde niveau
Verder, ok fair point.
Vanuit de tralies?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Echt mooi die wazige witte lucht wat opnieuw een strak blauwe hemel bedekt en de zon dempt 😍
Tyf op naar bnw en sluit je daar op aub.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:41 schreef PSVCL het volgende:
Echt mooi die wazige witte lucht wat opnieuw een strak blauwe hemel bedekt en de zon dempt 😍
Jepquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik denk wat hebben jullie steeds tegen hem, maar is dat een chemtrailsbeliever?
Waarom zo boos?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tyf op naar bnw en aluit je daar op aub.
Dat maak jij ervan. Ik geniet gewoon oprecht van de schitterende vage witte melk lucht en de geblokte zon.. niks mis mee. Een strakke blauwe lucht is gelukkig verleden tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omdat je alleen hint naar chemtrails iedere keer. Dus enkeltje bnw.
Ga zo door en je hebt er hier ook een te pakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik geniet gewoon oprecht van de schitterende vage witte melk lucht en de geblokte zon.. niks mis mee. Een strakke blauwe lucht is gelukkig verleden tijd.
(Ben vanwege een ban niet meer welkom in BNW)
wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga zo door en je hebt er hier ook een te pakken.
Er is jou in het vorige deel (of die daarvoor) door iemand aan jou uitgelegd waardoor dat komt.
Figuren als jij posten alleen maar over bepaalde onderwerpen met een bepaalde insteek en bedoeling.
En dat weet jij zelf ook hl goed.
Klopt, morgen 23 en zondag 26.quote:
Maandag en dinsdag ook nog aangenaam warm. Wel de hele week kans op terreur buienquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, morgen 23 en zondag 26.
Daarna is het voorlopig gedaan en worden er weer buien verwacht.
Dus voor wat de droogte mei aller tijden betreft: 🐎🐎🐎🐎
Hier zijn denk ik een derde van de akkers nog niet bewerkt en dat komt omdat ze gewoon nog te nat zijn. Zal komende week vast gebeuren als er niet te veel zware buien gaan vallen. Met de huidige temperaturen de uren zon de komende dagen zal er wel het nodige verdampen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
[ link | afbeelding ]
De natuur tiert welig nu, de pas gezaaid gewassen beginnen op de akkers boven de grond te komen
En om de plassen op de akkers is netjes heen gezaaid
Mijn ex-buren in NL (hoewel lieve mensen waar ik verder geen issues mee had) waren echt BBQ verslaafdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef THEFXR het volgende:
volop zon, lichte wind, goede temp.
tijd om de BBQ uit de garage te rukken.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeg dat zeg. Ik zag net zowaar een blaadje bewegen
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mijn ex-buren in NL (hoewel lieve mensen waar ik verder geen issues mee had) waren echt BBQ verslaafd
Er hoefde maar drie zonnestraaltjes te zijn, al was het begin maart, en dan stond ie al te BBQ'en in zijn tuin met enorme rookwolken
Ik heb hem zelfs vaker in de regen onder een grote paraplu zien BBQ'en
Kan me nog wel iets anders verzinnen...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Dit is echt mijn perfecte weer![]()
![]()
Zon, blauwe lucht, wat plukjes wolk, een zacht briesje en een perfecte 20 graden![]()
![]()
Wat wil een mens nog meer, naast een Bugatti.
Exact.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:10 schreef THEFXR het volgende:
volop zon, lichte wind, goede temp.
tijd om de BBQ uit de garage te rukken.
quote:Op zondag 12 mei 2024 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Heb hier een nieuwe grotere bbq, 2 spareribs en een stuk procureur.
En het perfecte weer.
je eigen thermometer in de zon zekerquote:Op zondag 12 mei 2024 17:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
27.9 gemeten hier. Allemachtig zeg
Gesmolten op het voetbalveld
In de zon is het 15 miljoen gradenquote:Op zondag 12 mei 2024 18:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
je eigen thermometer in de zon zeker.
maar met overal ongeveer 25/26 graden was het goed vertoeven
Precies mijn reactiequote:Op zondag 12 mei 2024 19:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat moet wel genoeg zijn om wat vogelstront van mijn auto te spoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |