Sta je nu er alweer een bezetting ontruimd is toch nog steeds achter je woorden?quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:40 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Links fascisten hebben blijkbaar weer een vrijbrief om complete straten te slopen en gebieden te bezetten omdat ze de "juiste" mening hebben of zoiets,
En dan van een partij met veel joodse prominenten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
De Sabine Scharwachter roept op twitter ook gewoon "from the river to the sea, Palastine will be free". En zoiets zit bij een politieke partij. Echt bizar.
Politie pikte het al veel langer niet, die mocht echter niet ingrijpen van hoger af.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Goed om te zien dat de politie die onzin niet pikt dit keer.
Ik bedoel, het is al triest genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klinkt dus wat minder spannend allemaal.
Jammer alleen dat er geweld wordt gebruikt, laten we daar vooral de focus op leggen ipv het allemaal nog smeuïger te maken, met geblaat over lijstjes met Joodse namen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Lagen er maar voorwerpen om die emmer mee te verzwaren he.
Dat zijn ze ook, al een paar jointjes gespot.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:49 schreef ReplaR het volgende:
Waarom krijg ik het idee dat die lui zo high als de knetter zijn?
En de geldschietende salafisten uit Qatar zagen dat het goed was.quote:
Toen zwaaiden ze nog met de Nederlandse vlag in plaats van met Queers for *proest* Palestinequote:Op woensdag 8 mei 2024 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
44 Jaar geleden, ook op het Rokin:
[ afbeelding ]
Omdat ze dat ook zijn? Ging toch ergens een foto rond dat ze paddo's aan het verdelen waren?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:49 schreef ReplaR het volgende:
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Omdat ze dat ook zijn? Ging toch ergens een foto rond dat ze paddo's aan het verdelen waren?
Ach kritiek op buitenlandse inmenging, gecanceld worden en dat soort dingen tellen alleen bij rechtse partijen. En dat weet zij ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
De Sabine Scharwachter roept op twitter ook gewoon "from the river to the sea, Palastine will be free". En zoiets zit bij een politieke partij. Echt bizar.
Dat lijkt me nou niet echt het middel om te gebruiken tijdens zoietsquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:50 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Omdat ze dat ook zijn? Ging toch ergens een foto rond dat ze paddo's aan het verdelen waren?
Ik roep al sinds gisteren dat de RC vendors net zo'n goede zaken doen tijdens dit protest als op een drukke stapavond. Die staan stijf.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:49 schreef ReplaR het volgende:
Dat vroeg ik mij ook al af jaquote:
Technische Eenheid geloof ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat betekent TE achterop de helm?
DTV
Tactische eenheid?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
DTV
ze waren bezig om cement aan te maken, om van al die klinkers een muurtje te metselen?quote:
Volgens mij aanduiding van verschillende ME-groepen, die 2 letters.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
DTV
Die moeten naar dat plein, bandje wisselenquote:
Heeft meer met de eenheid/peloton te maken waarvoor ze werken volgens mij, niet echt veelzeggend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
DTV
Zal wel kunnen verklaren waarom ze qua realiteit in het derde dal universum beland zijn..quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt het middel om te gebruiken tijdens zoiets
Dacht dat ze gelijk de straat opnieuw gingen leggen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die moeten naar dat plein, bandje wisselen
Safe space creëren om te rusten van alle prikkels en rustig antidepressiva te kunnen innemenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze waren bezig om cement aan te maken, om van al die klinkers een muurtje te metselen?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zal wel kunnen verklaren waarom ze qua realiteit in het derde dal universum beland zijn..
Ze gaat ook met gestrekt been tegen haar partijgenoot in. Deze activist lijkt een querulantquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
Er loopt helemaal niets uit de hand. Wat geschreeuw.quote:
Onderdeel van de Amsterdam ervaringquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Je zal maar als toerist dit zien.
Om je kapot te schamen.
Waaro?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze gaat ook met gestrekt been tegen haar partijgenoot in. Deze activist lijkt een querulant
Wat gek, die staan nooit bij andere protest acties.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Figuren met 'waarnemer' Amnesty International..... die kijken natuurlijk of het slopen van de Universiteit wel volgens de regels verloopt.
Hier zie je iig het voorland van waar die demonstranten straks allemaal eindigen. Bij zo'n bullshitbaantje.quote:
en dan morgen weerquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet te geloven zeg. Halve Uni gesloopt, 'free to go'. Dankuwel voor uw komst!
Corona heerst nogal in de extreem-linkse scene zo te zienquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:57 schreef kanovinnie het volgende:
Al diezelfde blauwe mondkapjes vallen ook wel op zeg.
Diversity officer bij een gemeentequote:Op woensdag 8 mei 2024 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier zie je iig het voorland van waar die demonstranten straks allemaal eindigen. Bij zo'n bullshitbaantje.
Nog maar eentje gezien die ik serieus zou nemen, moet ze zich eerst wel even wassen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
Amnesty vrouwtje wordt ook niet serieus genomen
Gewoon laten lopen, niemand die het ruikt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Waar zou je eigenlijk kunnen plassen bij zoiets?
In de plasemmer, en hoppa de gracht in, net zoals vroeger.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
#firstworldproblems
Gracht?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
#firstworldproblems
Lolquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen, niemand die het ruikt.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
#firstworldproblems
Lekker tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |