quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:34 schreef OllieA het volgende:
De voorganger roept iets en dan herhaalt de kritische kudde dat braaf, begeleid door ritmisch handgeklap.
Gelijk heeft hij, is ook gewoon antisemitisme.quote:
En dit zou dan het intelligente volk van Nederland moeten vertegenwoordigen. Beschamend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zit de livestream van AT5 maar kan het bijna niet aan vanwege de plaatsvervangende schaamte...
Daar zit je dan met zijn allen...hersenloos leuzen na te schreeuwen...van de omgeving 1 grote zwijnenstal maken en dan denken dat je intelligent bezig bent
Die mensen hebben helemaal geen geld johquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:43 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat het zo lang heeft geduurd voor de ME ingreep. Ik hoop dat veel mensen worden opgepakt, ze flink hoge boetes krijgen en dat geld dat op die manier wordt gevangen wordt geïnvesteerd om de banden tussen de Nederlandse en Israëlische universiteiten te verbeteren.
Beetje werken aan zijn natuurkunde-kennis. Die komt er wel.quote:
Is dat dezelfde die gister de camera probeerde af te dekken met een plastic tasje? Net zo succesvol in ieder gevalquote:
Omdat de politie ingrijpt denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |