Dit goedpratenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.
Dit is geen grootschalig protest. Dit zijn wat junks die een gebied proberen te kraken en mokerhard falen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En die gaan op internet zeggen dat jij dom bentquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zit de livestream van AT5 maar kan het bijna niet aan vanwege de plaatsvervangende schaamte...
Daar zit je dan met zijn allen...hersenloos leuzen na te schreeuwen...van de omgeving 1 grote zwijnenstal maken en dan denken dat je intelligent bezig bent
Ja dit dusquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zit de livestream van AT5 maar kan het bijna niet aan vanwege de plaatsvervangende schaamte...
Daar zit je dan met zijn allen...hersenloos leuzen na te schreeuwen...van de omgeving 1 grote zwijnenstal maken en dan denken dat je intelligent bezig bent
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
EditieNL heeft Fakkelman Max van den Berg als demonstrant aan het woord gelaten..... Lekker gewerkt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |