Insiderkennis dit ouwe hooligan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Groen wit groene vlag op helm is Rotterdam
Ik ben tevens niet aan het tandenknarsen. Ik zit ernstig te genieten. Gratis freakshow. En morgen nog een vrije dag ook. Het leven is goedquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Normaal gebruik van je vrijheid van meningsuiting levert niet zo bizar veel schade op...
Dat ga je denk ik niet meer zien... iets met een staartje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik quote een post die ging over het uitsluiten van iedereen met een bepaalde achtergrond en dat dit not done was, want we moeten per individu kijken. Nergens zeg ik dat ik oproepen van geweld goedkeur. Ik zeg alleen dat er met twee maten word gemeten als het om Russen en Rusland gaat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:32 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hier wordt opgeroepen voor geweld tegen Israëlieten/Joden. Op een enkele debiel na heeft niemand opgeroepen voor geweld tegen Russen specifiek.
Als grote bedrijven nu gaan doen wat ze in Amerika doen. Deep search doen op personen zodat deze raddraaiers nooit aan hun gedroomde baan komen na hun dure opleidingenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:32 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja, wel netjes gedaan moet ik zeggen. Ik zie een baan voor hun tegemoet als ze van de uni worden afgetrapt.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat ga je denk ik niet meer zien... iets met een staartje...
Het heeft haast iets religieus. Als ze die predikant het water in tiefen springt de rest er misschien klakkeloos achteraan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:34 schreef OllieA het volgende:
De voorganger roept iets en dan herhaalt de kritische kudde dat braaf, begeleid door ritmisch handgeklap.
Sigaretten raken ook een keertje op.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:35 schreef Stupidisco het volgende:
Wat is de tactiek nu met die laatste groep. Die hebben ze daar nu al zo'n 1,5 uur staande.
Uithongeren?
Vernielingen aanrichten is geen vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De rest van 'het volk' zit te knarsetanden op Fok! forums over mensen die gebruik maken van hun vrijheid van meningsuiting.
Ze schijnen onderweg te zijn naar het Rokin.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
Op AT5 niet heel veel actie nu. Wel veel vals brullen.
Zullen er binnen die groepjes nu ook mensen zitten met een hypotheek, vaste baan, die echt wat aan het opbouwen zijn in het leven?quote:
Volk wat hier studeert heeft geld genoeg en rijke ouders. Sowieso volledig alle schade op hun verhalen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
Wie van deze demonstranten is eigenlijk Nederlands? En kunnen die buitenlanders niet 't land uit geflikkerd worden voor de bijdrage aan de vernieling van dat pand?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zullen er binnen die groepjes nu ook mensen zitten met een hypotheek, vaste baan, die echt wat aan het opbouwen zijn in het leven?
De vraag stellen is 'm beantwoorden 😉quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zullen er binnen die groepjes nu ook mensen zitten met een hypotheek, vaste baan, die echt wat aan het opbouwen zijn in het leven?
Bizar veel schade valt denk ik nog best mee, en het is ook weer niet zo dat iedereen die demonstreert ervoor verantwoordelijk is. Schade is bij bijna elk grootschalig protest niet te voorkomen, ook historisch gezien. Bij de boerenprotesten had je ook veel schade, bij de protesten in de jaren 60 nog veel meer.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Normaal gebruik van je vrijheid van meningsuiting levert niet zo bizar veel schade op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |