Technische Eenheid geloof ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat betekent TE achterop de helm?
DTV
Tactische eenheid?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
DTV
ze waren bezig om cement aan te maken, om van al die klinkers een muurtje te metselen?quote:
Volgens mij aanduiding van verschillende ME-groepen, die 2 letters.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
DTV
Die moeten naar dat plein, bandje wisselenquote:
Heeft meer met de eenheid/peloton te maken waarvoor ze werken volgens mij, niet echt veelzeggend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef mascara-klodder het volgende:
DTV
Zal wel kunnen verklaren waarom ze qua realiteit in het derde dal universum beland zijn..quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:51 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt het middel om te gebruiken tijdens zoiets
Dacht dat ze gelijk de straat opnieuw gingen leggen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die moeten naar dat plein, bandje wisselen
Safe space creëren om te rusten van alle prikkels en rustig antidepressiva te kunnen innemenquote:Op woensdag 8 mei 2024 19:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze waren bezig om cement aan te maken, om van al die klinkers een muurtje te metselen?
quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zal wel kunnen verklaren waarom ze qua realiteit in het derde dal universum beland zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |