Ja, brainfartje die ik plots kreegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze vanavond doorgaan zou dat knap zijn.
Een kwartier na de negende enveloppe.quote:
Dat denk ik ook.quote:
Als laatste enveloppe was dat dan eigenlijk wel te verwachten.quote:
Dit hadden we eigenlijk al van het begin moeten weten, dat ze in de laatste enveloppe zouden zitten.quote:
Eerst nog even met zijn allen de torens afbreken.quote:
Living on the edgequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
Negen van de tien goed. Alleen in plaats van Servië had ik Azerbeidjan.
Australië muah, maar Polen had het echt wel verdiend ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:18 schreef Moira het volgende:
Van mij hadden Polen en Australië door gemogen in plaats van Servië en Portugal. Niet per se vanwege goed zingen maar gewoon omdat ik dat leukere nummers vind
Ja. Ik vind het gewoon geen liedje. En dan vind ik meestal een dergelijk genre wel goed, maar dit had weinig met muziek te maken.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kon je wel verwachten natuurlijk.
Nee. Vooral ook omdat zij van de voormalig Joegoslavië landen ook niet gegarandeerd punten van hun buren krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Slovenië is wel bijzonder. Ik had niet verwacht dat iemand daarop zou stemmen eigenlijk.
Geen concurrentie in dat genre natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het gewoon geen liedje. En dan vind ik meestal een dergelijk genre wel goed, maar dit had weinig met muziek te maken.
Sowieso Carlo en Gerard om de spruitjeslucht muziek te vertegenwoordigenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Welke semi bn'ers zitten er nu bij de talkshows?
Het was heel erg matig ja. Ook qua show wel. Een beetje een ESF van d'n Aldi.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Em31 het volgende:
Nou het was gezellig, maar niet echt een beste halve finale.
Hun 5 jaar contract liep vorig jaar af. Als ze er al geen zin meer in hadden dan nu al helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Waren we vandaag ook getuige van de laatste keer Australië? Of gaan ze weer meer hun best doen?
Frits Huffnagel ongetwijfeld. En Carlo B. Richard G. Die dikke achtergrondzangeres. Paul de L.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef NailQueen het volgende:
De gimmick is nu toch wel eens over?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Waren we vandaag ook getuige van de laatste keer Australië? Of gaan ze weer meer hun best doen?
Hopelijk is alle energie in de finale gestokenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was heel erg matig ja. Ook qua show wel. Een beetje een ESF van d'n Aldi.
Oh het is alsnog terecht wel door. Want het was als act en visueel wel heel erg sterk. En bijna alle andere liedjes heel zwak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen concurrentie in dat genre natuurlijk.
EBU wil Australië sowieso houden nu er maar weinig landen deelnemen lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
April darby, Barry Stevens en Albert Verlinde bij op1, en het is in de promo al hihahoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Australië is wel echt van het "meedoen is belangrijker dan winnen".quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
En zelfs dan blijven Polen en Australië nog achterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh het is alsnog terecht wel door. Want het was als act en visueel wel heel erg sterk. En bijna alle andere liedjes heel zwak.
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
De man van de Embers act met 2 grote toeters...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Polen niet door was met die act erbij natuurlijk ook wel een beetje te voorzien hè...
Ja, de Poolse diaspora is toch wat lastiger te voorspellen. Litouwers of Serviërs verzaken niet zo snel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
Ik dacht dat rond de semi final draw juist werd gezegd dat Polen een heel gunstige draw had qua diaspora.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?
Meeste Polen zitten juist in Ierland, VK etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?
Ja maar het was echt nog erger op tv dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
De man van de Embers act met 2 grote toeters...
Polen zitten toch wel overal? Ook de grootste groep in IJsland volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Meeste Polen zitten juist in Ierland, VK etc.
Als het nou eenmaal slecht is kan de diaspora hun ook niet redden. Dat gaan we donderdag bij Albanie ook meemaken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Ja eigenlijk wel echt voor Polen, ook nog eens Litouwen, Duitsland, Oekraine, IJsland naast Vk en Ierland.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rond de semi final draw juist werd gezegd dat Polen een heel gunstige draw had qua diaspora.
Netjesquote:
Ze hebben toch nog best wel veel finales gemist.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Muah. De zekerheidjes zij ook daadwerkelijk door, de echt matige nummers zijn achtergebleven. Donderdag komt het echte vuurwerk pas.quote:
Polen moet het dit jaar echt bij zichzelf zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel echt voor Polen, ook nog eens Litouwen, Duitsland, Oekraine, IJsland naast Vk en Ierland.
Toen er nog 50-50 jury-televote was vooralquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog best wel veel finales gemist.
Gefixtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Eigenlijk had Australie na Voyager Tonight Again moeten stoppen. Dan waren ze met een knaller eruit gegaan.
Het ESF is toch in eerste instantie voor de fans?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef grazz het volgende:
Een van de slechtste openingacts wat mij betreft. Saade is te begrijpen, maar Eleni en Chanel zijn daar neergezet puur voor de fans. Ik zie toch liever artiesten uit het organiserende land. Of een ander soort act dat ik kan identificeren met het land. Wat dat betreft wel goed as Kroatië zou winnen. Althans, hoop dat ze hun stempel erop kunnen drukken. Of Nederland
Ik had een vieze vegan choco reep gekocht. Doen we dus ook niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef H_T het volgende:
Ik heb nauwelijks van mijn snacks gegeten vanavondHad flink gebunkerd met avondeten dus eigenlijk niet zoveel trek
Waarom doe je dat dan ook grazz!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had een vieze vegan choco reep gekocht. Doen we dus ook niet meer.
Gewoon weer Servië, waarom niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Schrijven we Slovenië, Portugal of Servië alvast met potlood op voor de tweede startpositie?
Ja openen met Eleni en Chanel is gewoon raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef grazz het volgende:
Een van de slechtste openingacts wat mij betreft. Saade is te begrijpen, maar Eleni en Chanel zijn daar neergezet puur voor de fans. Ik zie toch liever artiesten uit het organiserende land. Of een ander soort act dat ik kan identificeren met het land. Wat dat betreft wel goed als Kroatië zou winnen. Althans, hoop dat ze hun stempel erop kunnen drukken. Of Nederland
Wist je al dat ie vies was toen je hem kocht?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Duitslandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Schrijven we Slovenië, Portugal of Servië alvast met potlood op voor de tweede startpositie?
Hij vindt het theatrale mooiquote:
Een Nobuddiequote:
Er is heel veel verkeerd aan die twee woorden van de jezusmeneerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:33 schreef Moira het volgende:
"gecompliceerde dame" wordt Bambie genoemd door jezusmeneer bij Op1
haha iddquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Er is heel veel verkeerd aan die twee woorden van de jezusmeneer
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:34 schreef Em31 het volgende:
Het waren zo ook veel liedjes steeds, je wil toch ook even een jongen op een fietsje zien ofzo.
Toen ik langs het schap liep zag ik als eerst het woord hazelnoot erop staanquote:
Leermomentjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Toen ik langs het schap liep zag ik als eerst het woord hazelnoot erop staan. Bij de kassa aangekomen kwam ik erachter dat er tevens vegan op stond. Ik wilde terug lopen, maar zou dan achteraan in rij moeten sluiten. Ik gokte er maar op. Verkeerd gegokt
Ik had wel het vermoeden, maar... ik hou er wel van om uit mn comfortzone te stappen zo nu en dan. Gedurfd he.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Wist je al dat ie vies was toen je hem kocht?
Welk merk was het?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Toen ik langs het schap liep zag ik als eerst het woord hazelnoot erop staan. Bij de kassa aangekomen kwam ik erachter dat er tevens vegan op stond. Ik wilde terug lopen, maar zou dan achteraan in rij moeten sluiten. Ik gokte er maar op. Verkeerd gegokt
Dat zou kunnen. Maar als de diaspora collectief nee zegt, kunnen die ook gewoon 14e zijn geworden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken welk land het net niet gehaald heeft? Dan gok ik wel op Polen
Lefgozerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had wel het vermoeden, maar... ik hou er wel van om uit mn comfortzone te stappen zo nu en dan. Gedurfd he.
Ja sowieso Polen net niet. En ik geloof ook niet dat Australië ver van Servië, Slovenië en Portugal kan hebben gezetenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie denken jullie welk land het net niet gehaald heeft? Dan gok ik wel op Polen
Azerbaijanquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef NailQueen het volgende:
En dan toch de vraag, wie is er laatste geworden? Azerbaijan of IJsland?
Ik gok Ijslandquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:40 schreef NailQueen het volgende:
En dan toch de vraag, wie is er laatste geworden? Azerbaijan of IJsland?
Is dat die kitkat? Geef die maar aan mijquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef grazz het volgende:
[..]
welk land denk jij dan?quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:43 schreef grazz het volgende:
denk ook IJsland laatste. Ik kon haar ouwe wijven Van Der Bilt parfum al ruiken
Zal je zien dat net Kroatië de eerste helft lootquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Press conference is zo live. Dan ook met de loting?
Gunstig voor Joostquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat net Kroatië de eerste helft loot
Wat vond je van Kroatië?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef usagi414 het volgende:
Oekraïne en Ierland waren voor mij wel de beste optredens van vanavond. Ook al heb ik totaal niets met het nummer van Ierland.
Dat Servië finalist is voor mij een iets grote verrassing dan Slovenië.
IJsland en Polen kwamen niet uit de verf.
Als we het terugkijken zal @Sableheart de volgorde voor jou wel aanpassen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik blijf er bij dat Litouwen een betere opener was geweest dan Cyprus
Ah ok, Lidl vind ik voor chocolade toch al niet echt sterk, ook de gewone niet.quote:
Mag ik dat hopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal je zien dat net Kroatië de eerste helft loot
Heeft Aran zijn hoofd kaal geschorenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Moira het volgende:
Jezusmeneer denkt dat Joost te vroeg gepiekt heeft
Echt he hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef Em31 het volgende:
Te vroeg gepiektecht hoe komen ze erbij. Alsof dat zo werkt
Ik zie er niet de winnaar in op basis van de staging en performance. Wel op basis van het nummer zelf en de interactie met het publiek.quote:
Joost wil niet in zijn nieuwe musical spelen?quote:
Ik dacht inderdaad hetzelfde, dat laatste deel met het publiek dat deed het 'm.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie er niet de winnaar in op basis van de staging en performance. Wel op basis van het nummer zelf en de interactie met het publiek.
Dat ze zo uitlopen in de odds zie en hoor ik niet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Joost wil niet in zijn nieuwe musical spelen?
Ons einde is wel sterker met die verbindende tekst op het eind etcquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad hetzelfde, dat laatste deel met het publiek dat deed het 'm.
Eindelijk morgen semi 2 aan de beurt waar echte concurrenten inzitten.
Slovenië vind ik wel een kandidaat ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:31 schreef Fred_B het volgende:
Ik koop daar normaliter ook geen chocola. Al zijn die namaak toffifee's dan wel weer net zo lekker al de originele.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ok, Lidl vind ik voor chocolade toch al niet echt sterk, ook de gewone niet.
Oepsquote:Ebba Adielsson, the executive producer of #Eurovision 2024, has expressed her disappointment about Eric Saade wearing a keffiyeh around his wrist during his opening performance.
"We think it's sad that he uses his participation in this way."
Grotere kans dat wij tweede helft hebbenquote:
Ik vind het persoonlijk niet zo erg dat de tweede halve finale ook veel in de tweede helft aan bod komtquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Govaert past niet naast Cornald. Zet Waylon @Greys er naast
Ligt aan de uitslag halve finalequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:51 schreef Em31 het volgende:
Maar ik weet niet of Joost na Kroatië geplaatst gaat worden
Ok, dat is dus Nederland. Gunstig voor de andere landen wel.quote:
Vrijwel onmogelijk. Nederland pakt als laatste pas een lootjequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dat is dus Nederland. Gunstig voor de andere landen wel.
Of zet er gewoon niemand naast. Cornald lult toch genoeg voor twee, en dat duiden na een liedje is totaal niet nodig.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:50 schreef Poepz0r het volgende:
Govaert past niet naast Cornald. Zet Waylon er naast
Dan is de kans anders?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vrijwel onmogelijk. Nederland pakt als laatste pas een lootje
Ja dat zal wel weer hequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, dat is dus Nederland. Gunstig voor de andere landen wel.
Cornald lukt soms door sprekers heen,heel irritantquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Of zet er gewoon niemand naast. Cornald lult toch genoeg voor twee, en dat duiden na een liedje is totaal niet nodig.
Nee zo werkt dat niet, op volgorde van aankondiging.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat niet op startvolgorde maar op de volgorde van aankondiging van finalisten.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aha dacht op start volgorde. Nouja stel Nederland wint de halve dan kondigen ze Nederland pas als 8e aan ofzo om de kans te vergroten dat hij de tweede helft loot.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, op volgorde van aankondiging.
Nee, maar Nederland als 15e en Kroatië als 24e oid ligt wel redelijk in lijn der verwachtingen. Je moet Finland nog op 14-26 kwijt. Misschien wordt dat de afsluiter dan. Maar dan komt Kroatië dus iets vroeger.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel weer he![]()
Maarja met deze grap is het dus wel zo dat je Kroatië natuurlijk nu een fantastisch plekje moet geven en niet in de eerste helft kunt zetten.
Ik vond Côte d'Or altijd erg lekker, Lindt (vooral voor de zeer pure) natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik koop daar normaliter ook geen chocola. Al zijn die namaak toffifee's dan wel weer net zo lekker al de originele.
Meestal AH delicata. In Portugal hebben ze heerlijke chocoladerepen met amandel erin. Kan ik hier nooit vinden. Wat zijn volgens jou de beste chocoladerepen?
Denk eerder andersom. Kroatië 10-15 Nederland 24-26quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar Nederland als 15e en Kroatië als 24e oid ligt wel redelijk in lijn der verwachtingen. Je moet Finland nog op 14-26 kwijt. Misschien wordt dat de afsluiter dan. Maar dan komt Kroatië dus iets vroeger.
Ben nog nooit zo benieuwd geweest, want je kunt straks natuurlijk wel al zien wat de EBU eigenlijk wil.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, maar Nederland als 15e en Kroatië als 24e oid ligt wel redelijk in lijn der verwachtingen. Je moet Finland nog op 14-26 kwijt. Misschien wordt dat de afsluiter dan. Maar dan komt Kroatië dus iets vroeger.
Ik heb voor het eerst zoiets van: het maakt niet uit. Wij hebben nu eens een lied dat vanaf elke startplek opvalt en zeker niet vergeten gaat worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:51 schreef Em31 het volgende:
Maar ik weet niet of Joost na Kroatië geplaatst gaat worden
Dat is waar en we mogen nu ook al meteen stemmen, dus misschien is het zo erg niet nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Guanabana het volgende:
Zo erg is eerste helft niet. We worden vast wel op een prima plek gezet, en ik moet zeggen dat je vanaf plek 20 toch wel een beetje murw begint te raken al.
En je kunt zien wat de resultaten uit de halve warenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo benieuwd geweest, want je kunt straks natuurlijk wel al zien wat de EBU eigenlijk wil.
In principe is dat niet ongunstig voor een liedje dat alles wakker schudt. Kroatië deed het daar vorig jaar ook prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Guanabana het volgende:
Zo erg is eerste helft niet. We worden vast wel op een prima plek gezet, en ik moet zeggen dat je vanaf plek 20 toch wel een beetje murw begint te raken al.
Oja ook dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar en we mogen nu ook al meteen stemmen, dus misschien is het zo erg niet nee.
Meteen vanaf het eerste liedje? Jeetje, ik weet ook niet of dat heel eerlijk is.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is waar en we mogen nu ook al meteen stemmen, dus misschien is het zo erg niet nee.
Ja, de EBU wil Kroatië als winnaar (of Zwitserland/Nederland/BIG5), liever geen Israël en misschien liever geen Oekraïne. Maar Björkman heeft van de week bijna letterlijk gezegd dat hij voor de startvolgorde naar de bookmakers kijkt, dus Kroatië is wel de eerste die nu wordt ingevuld.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben nog nooit zo benieuwd geweest, want je kunt straks natuurlijk wel al zien wat de EBU eigenlijk wil.
Nou ja, we keken afgelopen zaterdag dus, en toen vond ik Kroatië echt nogal vermoeiend en een beetje mosterd na de maaltijd op die startplek. Dus of je per se goed zit met een wat 'raardere' act zo laat mogelijk, weet niet hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In principe is dat niet ongunstig voor een liedje dat alles wakker schudt. Kroatië deed het daar vorig jaar ook prima.
Kan eigenlijk niet natuurlijk, als je zag hoe Malta de boel zat te manipuleren. Nouja we gaan het zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de EBU wil Kroatië als winnaar (of Zwitserland/Nederland/BIG5), liever geen Israël en misschien liever geen Oekraïne. Maar Björkman heeft van de week bijna letterlijk gezegd dat hij voor de startvolgorde naar de bookmakers kijkt, dus Kroatië is wel de eerste die nu wordt ingevuld.
Dat was in het verleden ook al een paar jaar. Dat gaf geen noemenswaardige verschillen toen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Meteen vanaf het eerste liedje? Jeetje, ik weet ook niet of dat heel eerlijk is.
Maar die bookmakers kunnen nog veranderen en dat gaat ook gebeuren. Trust the proces!quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de EBU wil Kroatië als winnaar (of Zwitserland/Nederland/BIG5), liever geen Israël en misschien liever geen Oekraïne. Maar Björkman heeft van de week bijna letterlijk gezegd dat hij voor de startvolgorde naar de bookmakers kijkt, dus Kroatië is wel de eerste die nu wordt ingevuld.
Oké. Nou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was in het verleden ook al een paar jaar. Dat gaf geen noemenswaardige verschillen toen.
Ja, in het algemeen is de show wel net iets te lang. 21-23 nummers zou eigenlijk beter zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, we keken afgelopen zaterdag dus, en toen vond ik Kroatië echt nogal vermoeiend en een beetje mosterd na de maaltijd op die startplek. Dus of je goed zit met een wat 'raardere' act zo laat mogelijk, weet niet hoor.
Malta deed er in Rotterdam alleen alles aan om zich ter plekke gehaat te maken, inclusief fake problemen met de microfoon om als laatste te mogen in de semi, dus dat is een geval apartquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet natuurlijk, als je zag hoe Malta de boel zat te manipuleren. Nouja we gaan het zien.
Cote dÓr heb ik nooit lekker gevonden. Heeft wel een rijke diepe smaak kan ik me herinneren, maar is me iets té overheersend qua smaak. Lindt nooit gehad. Ben eigenlijk meer van de hartige snacksquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond Côte d'Or altijd erg lekker, Lindt (vooral voor de zeer pure) natuurlijk ook.
Maar ik eet niet zo heel vaak chocolade meer en er zijn inmiddels zo veel nieuwe merken dat ik er eigenlijk niet veel zinnigs meer over kan zeggen.
Ja als hij de semi wint, en die kans is groot natuurlijk dan krijgt hij hoe dan ook een goede startplek. En dit jaar mag er ook al vanaf lied 1 gestemd worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:56 schreef Guanabana het volgende:
Kroatië, Ierland, Litouwenquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:02 schreef Momo het volgende:
Wat denken dat de top 3 was vanavond van de stemmers? Ik gok Kroatië, Oekraine, Ierland.
Eigenlijk is alles wel goed behalve bij de eerste 7/8 nummers, mensen schijnen ook later in te schakelen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, we keken afgelopen zaterdag dus, en toen vond ik Kroatië echt nogal vermoeiend en een beetje mosterd na de maaltijd op die startplek. Dus of je per se goed zit met een wat 'raardere' act zo laat mogelijk, weet niet hoor.
Ik zag het netquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
Ondertussen overigens ook even aandacht voor het feit dat Borussia Dortmund de olieclub PSG heeft uitgeschakeld
Luxemburg tijdens hun glorieuze rentree op de laatste plaats is nog steeds een mogelijk scenario. Hopelijk komen ze niet idioot vroeg.quote:
Nou zou ik het toch wel fijn vinden als Real Madrid dan ook doorgaat want toch liever twee verschillende landen in de finale.quote:
Nee die worden geen laatste denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luxemburg tijdens hun glorieuze rentree op de laatste plaats is nog steeds een mogelijk scenario. Hopelijk komen ze niet idioot vroeg.
Ik ben over het algemeen ook meer van hartig, mede vandaar dat ik zo weinig chocolade eet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Cote dÓr heb ik nooit lekker gevonden. Heeft wel een rijke diepe smaak kan ik me herinneren, maar is me iets té overheersend qua smaak. Lindt nooit gehad. Ben eigenlijk meer van de hartige snacks![]()
en nu heb ik zin in kaas
Een zak geld maakt geen goals, maar raakt slechts het houtwerk.quote:
Zolang Duitsland meedoet is de kans dat een ander land laatste wordt eigenlijk verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Luxemburg tijdens hun glorieuze rentree op de laatste plaats is nog steeds een mogelijk scenario. Hopelijk komen ze niet idioot vroeg.
Normaliter Spanje ofzo, maar een accidental last place, zoals Duitsland nog weleens overkomt, kan best.quote:
Goede zanger die van Duitsland!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik voel VK laatste plaats aankomen, Duitsland krijgt wel wat jurypunten
Ja of omdat Rusland nog wat meer lebensraum nodig heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Even een zorgwekkende vraag. Natalia Barbu had haar staging zelf moeten betalen omdat de omroep haar niet kon ondersteunen. Kan het zijn dat Moldavie zich volgend jaar terugtrekt vanwege de financien?
Ik denk dat die wel blijven. Misschien wel weer met een terugkerende deelnemer. Epic Sax die weer opgetrommeld wordt ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Even een zorgwekkende vraag. Natalia Barbu had haar staging zelf moeten betalen omdat de omroep haar niet kon ondersteunen. Kan het zijn dat Moldavie zich volgend jaar terugtrekt vanwege de financien?
Bij Albanië moet de artiest ook alles zelf betalen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Zou kunnen maar Monaco, Turkije etc komen ook weer terug uiteindelijk dus aantal deelnemers blijft vrijwel gelijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
De commentatoren op de BBC kregen natuurlijk weer bijna een orgasme toen Olly klaar was met zingen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik voel VK laatste plaats aankomen, Duitsland krijgt wel wat jurypunten
quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef Em31 het volgende:
Op Instagram heeft Ierland zo'n 1000 reacties meer dan de rest, allemaal woeste mensen.![]()
Ik heb voor de grap even op Ierland gezocht op TwitterX.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef Em31 het volgende:
Op Instagram heeft Ierland zo'n 1000 reacties meer dan de rest, allemaal woeste mensen.![]()
Zeiden ze trouwens dat ze het zelf moest betalen en vervolgens dat haar man miljonair is?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Een mooie combinatie van allesquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]Woest omdat het satanisch is of vanwege de kwaliteit van het liedje?
Klopt en enorme jopen!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeiden ze trouwens dat ze het zelf moest betalen en vervolgens dat haar man miljonair is?
Al besproken!quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
Ondertussen overigens ook even aandacht voor het feit dat Borussia Dortmund de olieclub PSG heeft uitgeschakeld
Maar die kosten zijn geen grap he, stel dat haar man 1,1 miljoen heeft, een deelname kan zo tonnen kosten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeiden ze trouwens dat ze het zelf moest betalen en vervolgens dat haar man miljonair is?
Maar goed dat je geen reacties kan zien zonder account.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een mooie combinatie van alles
https://www.instagram.com/p/C6rqGnuiXzf/
Nederland heeft ongeveer 200k budgetquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die kosten zijn geen grap he, stel dat haar man 1,1 miljoen heeft, een deelname kan zo tonnen kosten.
Haha heerlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een mooie combinatie van alles
https://www.instagram.com/p/C6rqGnuiXzf/
Wij vonden het ook helemaal niks en geen religie ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha heerlijkAltijd mooi als religieuzen op hun pik getrapt zijn.
Ja heb je gelijk in, kwam alleen zo dom over dat het eerst zielig was, maarrr haar man is miljonair dus valt mee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die kosten zijn geen grap he, stel dat haar man 1,1 miljoen heeft, een deelname kan zo tonnen kosten.
Nee en dat is prima natuurlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij vonden het ook helemaal niks en geen religie ofzo
Nederlanders zekerquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef Em31 het volgende:
Ohja ik heb nog chips, even kijken op social media hoe mensen erop reageren. *nom*quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap even op Ierland gezocht op TwitterX.
Niet verkeerd na het blaaskaakartikel die ik op de nos las vanmorgenquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:03 schreef Strani het volgende:
Zo. Wij keken op de Beeb en die waren idd zeer onder de indrukquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
De commentatoren op de BBC kregen natuurlijk weer bijna een orgasme toen Olly klaar was met zingen.
Echt hèquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:17 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo. Wij keken op de Beeb en die waren idd zeer onder de indruk
Ik denk dat het dan snel minder leuk zou worden, maar zo om de 5/10 jaar of zo doet ze het heel leukquote:Op woensdag 8 mei 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Petra Mede mag van mij wel de vaste presentatrice worden
En Jan dan?quote:Op woensdag 8 mei 2024 00:17 schreef NailQueen het volgende:
Petra Mede mag van mij wel de vaste presentatrice worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |