Ja, brainfartje die ik plots kreegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze vanavond doorgaan zou dat knap zijn.
Een kwartier na de negende enveloppe.quote:
Dat denk ik ook.quote:
Als laatste enveloppe was dat dan eigenlijk wel te verwachten.quote:
Dit hadden we eigenlijk al van het begin moeten weten, dat ze in de laatste enveloppe zouden zitten.quote:
Eerst nog even met zijn allen de torens afbreken.quote:
Living on the edgequote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
Negen van de tien goed. Alleen in plaats van Servië had ik Azerbeidjan.
Australië muah, maar Polen had het echt wel verdiend ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:18 schreef Moira het volgende:
Van mij hadden Polen en Australië door gemogen in plaats van Servië en Portugal. Niet per se vanwege goed zingen maar gewoon omdat ik dat leukere nummers vind
Ja. Ik vind het gewoon geen liedje. En dan vind ik meestal een dergelijk genre wel goed, maar dit had weinig met muziek te maken.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kon je wel verwachten natuurlijk.
Nee. Vooral ook omdat zij van de voormalig Joegoslavië landen ook niet gegarandeerd punten van hun buren krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Slovenië is wel bijzonder. Ik had niet verwacht dat iemand daarop zou stemmen eigenlijk.
Geen concurrentie in dat genre natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het gewoon geen liedje. En dan vind ik meestal een dergelijk genre wel goed, maar dit had weinig met muziek te maken.
Sowieso Carlo en Gerard om de spruitjeslucht muziek te vertegenwoordigenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Welke semi bn'ers zitten er nu bij de talkshows?
Het was heel erg matig ja. Ook qua show wel. Een beetje een ESF van d'n Aldi.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Em31 het volgende:
Nou het was gezellig, maar niet echt een beste halve finale.
Hun 5 jaar contract liep vorig jaar af. Als ze er al geen zin meer in hadden dan nu al helemaal niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Waren we vandaag ook getuige van de laatste keer Australië? Of gaan ze weer meer hun best doen?
Frits Huffnagel ongetwijfeld. En Carlo B. Richard G. Die dikke achtergrondzangeres. Paul de L.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef NailQueen het volgende:
De gimmick is nu toch wel eens over?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Waren we vandaag ook getuige van de laatste keer Australië? Of gaan ze weer meer hun best doen?
Hopelijk is alle energie in de finale gestokenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was heel erg matig ja. Ook qua show wel. Een beetje een ESF van d'n Aldi.
Oh het is alsnog terecht wel door. Want het was als act en visueel wel heel erg sterk. En bijna alle andere liedjes heel zwak.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen concurrentie in dat genre natuurlijk.
EBU wil Australië sowieso houden nu er maar weinig landen deelnemen lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
April darby, Barry Stevens en Albert Verlinde bij op1, en het is in de promo al hihahoquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef NailQueen het volgende:
Australië is wel echt van het "meedoen is belangrijker dan winnen".quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:21 schreef Fred_B het volgende:
En zelfs dan blijven Polen en Australië nog achterquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh het is alsnog terecht wel door. Want het was als act en visueel wel heel erg sterk. En bijna alle andere liedjes heel zwak.
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |