De man van de Embers act met 2 grote toeters...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Polen niet door was met die act erbij natuurlijk ook wel een beetje te voorzien hè...
Ja, de Poolse diaspora is toch wat lastiger te voorspellen. Litouwers of Serviërs verzaken niet zo snel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
Ik dacht dat rond de semi final draw juist werd gezegd dat Polen een heel gunstige draw had qua diaspora.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?
Meeste Polen zitten juist in Ierland, VK etc.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Misschien dat de grootste diaspora landen niet vandaag mee mochten stemmen?
Ja maar het was echt nog erger op tv dan ik dachtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
De man van de Embers act met 2 grote toeters...
Polen zitten toch wel overal? Ook de grootste groep in IJsland volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Meeste Polen zitten juist in Ierland, VK etc.
Als het nou eenmaal slecht is kan de diaspora hun ook niet redden. Dat gaan we donderdag bij Albanie ook meemaken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Polen niet door is wel een verrassing, vocaal was het bagger maar diaspora red hun eigenlijk altijd wel.
Ja eigenlijk wel echt voor Polen, ook nog eens Litouwen, Duitsland, Oekraine, IJsland naast Vk en Ierland.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht dat rond de semi final draw juist werd gezegd dat Polen een heel gunstige draw had qua diaspora.
Netjesquote:
Ze hebben toch nog best wel veel finales gemist.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Muah. De zekerheidjes zij ook daadwerkelijk door, de echt matige nummers zijn achtergebleven. Donderdag komt het echte vuurwerk pas.quote:
Polen moet het dit jaar echt bij zichzelf zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel echt voor Polen, ook nog eens Litouwen, Duitsland, Oekraine, IJsland naast Vk en Ierland.
Toen er nog 50-50 jury-televote was vooralquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog best wel veel finales gemist.
Gefixtquote:Op dinsdag 7 mei 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Eigenlijk had Australie na Voyager Tonight Again moeten stoppen. Dan waren ze met een knaller eruit gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |